اکنون می توانید با استفاده از اپلیکیشن اسکایپ از طریق پی پال پول ارسال کنید.

در پی پال ما متعهد هستیم که احتیاجات مشتریان خود را در اولویت قرار دهیم. در سال گذشته، ما با اپل، اسلک و مایکروسافت همکاری کردیم و امکان پرداخت فرد به فرد را در مکان ها و محیط های بیشتری که افراد در آنها با هم در ارتباط هستند چه از طریق موبایل و چه اینترنت مثل فرمان صوتی با سیری و اسلک و ایمیل در اوت لوک فراهم ساختیم.

امروز خوشحالیم که اعلام کنیم پی پال با اسکایپ همکاری خود را آغاز کرده است تا به کاربران در 22 کشور اجازه دهیم با استفاده از این اپلیکیشن امکان ارسال پول به دیگر کاربران را داشته باشند. اپلیکیشن اسکایپ یک میلیارد بار در سراسر جهان نصب شده است، به این ترتیب کاربران می توانند از طریق این اپلیکیشن به پی پال دسترسی داشته باشند و در لحظه پول ارسال کنند مثل پرداخت هدیه به اعضای خانواده در سطح کشور و بین الملل.

امکان ارسال پول از پی پال بر روی Skype از امروز برای کاربران این اپلیکیشن در ایالات متحده، انگلستان، اتریش، بلژیک، کانادا، قبرس، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، ایرلند، ایتالیا، لاتویا، لوگزامبورگ، مالت، هلند، پرتغال، سن مارینو، اسلواکی، اسلوونی و اسپانیا وجود دارد. این قابلیت برای مشتریان اسکایپ بر روی آخرین نسخه اسکایپ برای آی او اس و اندروید قابل دسترسی است.