برای خریدهای اینترنتی نیاز است اطلاعاتی مختصر از ویزا کارت و مستر کارت داشته باشید. در این پست پی آسان اطلاعات بیشتری از ویزاکارت و مسترکارت کسب می کنید.

اطلاعاتی مختصر از مسترکارت و ویزا کارت

به گزارش پی آسان به نقل از خبرگزاری مهر، کارت اعتباری چیست؟ تجارت الکترونیک که برای خریدهای اینترنتی انجام می‌شود به عنوان یکی از سریعترین و کم هزینه‌ترین روش تجارت، راحت‌ترین و ساده‌ترین روش مبادله پول بین فروشنده و خریدار در تجارت اینترنت از طریق ابزاری به نام کارت اعتباری انجام می‌شود.

همانطور که قصد دارید کالا یا یکی از خدمات سایت‌هایی که به آن علاقه دارید، به صورت مستقیم و آنلاین دریافت کنید. برای انجام این کار اولین موردی که لازم دارید، برای پرداخت مبلغ کالای مورد نظر «کارت اعتباری» است. کارت‌های اعتباری با کارت‌های هدیه متفاوت هستند.

ویزا کارت چیست؟ در هنگام صادر شدن این کارت‌ها، بانک از متقاضی برای ضمانت مانند سند ملکیت یا خودرو دریافت می‌کند. بر اساس ارزش سند یا وثیقه مشتری درصدی را به عنوان اعتبار به ارزش مبلغ موجودی در حساب مستر کارت افزایش می‌یابد.

بانک صادر کننده این اسناد را برای احراز اقامت متقاضی در کشوری که در نظر دارد. پس از بررسی سابقه مالیاتی متقاضی اعتبار اولیه او را بر اساس فیش های دریافتی (حقوقی) یا اعتبارنامه‌های مالیاتی تعیین می‌کند.

کارت‌های اعتباری واقعی (مستر کارت) و یا ( ویزا کارت ) به علت اینکه وام یا کردیت به دارنده کارت اعطا می‌کنند و سقف برای پرداخت بالایی دارند اما به دلیل امکان هک شدن به هیچ وجه توسط شرکت‌های صدور کارت مستر کارت یا ویزا کارت برای استفاده در انجام خرید های اینترنتی توصیه نمی‌کنند.