کمپانی NUMBER26  که یکم فوریه سال ۲۰۱۳ ، در برلین شکل گرفته است، این قابلیت را برای مشتریان فراهم آورده است که حساب خود را از طریق موبایل هوشمند مدیریت کنند.

بانکداری آنلاین NUMBER26 چه قابلیتی را ارائه می دهد؟

کمپانی NUMBER26  که یکم فوریه سال ۲۰۱۳ ، در برلین شکل گرفته است، این قابلیت را برای مشتریان فراهم آورده است که حساب خود را از طریق موبایل هوشمند مدیریت کنند. در ماه های اول راه اندازی برای اندروید، ios و نسخه ی دسکتاپ (desktop) در سال ۲۰۱۵ ، بیش از ۲۵۰۰۰ کاربر در آن ثبت نام کردند.

با استفاده از اپلیکیشن NUMBER26 کاربر می‌تواند در عرض ۸ دقیقه، یک حساب بانکی ایجاد کند بدون آنکه نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک باشد.

NUMBER26  بیش از هر بانکداری آنلاین دیگری که برای انتقال پول به سه مرحله ی امنیتی نیاز دارد. با استفاده از روند TAN(یک فرم در فرایند انتقال پول برای تایید کردن رمز عبور توسط کاربر که فقط در یک مرحله انجام می‌شود ) امنیت بیشتری دارد.

از جمله‌ی مزیت های این اپلیکیشن می‌توان به این اشاره کرد که باز کردن حساب و راه اندازی آن، رایگان است. همچنین می‌توانید اگر به کشور دیگری سفر کرده‌اید از حساب خود استفاده کنید و همچنین انتقال پول در سطح بین المللی،برای کشور های SEPA به صورت رایگان، انجام می‌شود.

شما می‌توانید با استفاده از تنظیمات، از گزینه‌ی آگاه سازی استفاده کنید تا هرگونه اتفاقی راجع به حساب شما رخ می‌دهد، مورد اطلاع قرار بگیرید. به طور مثال هر بار که از کارت NUMBER26 خود استفاده می‌کنید، نتیجه‌ی انتقال پول که موفقیت آمیز بوده و سوء استفاده ای صورت نگرفته است؛ با یک پیام آگاه سازی به اطلاع شما می‌رسد واین انتقال در زمان کوتاهی صورت می گیرد.

از شرکای N26 می‌توان به لیست زیر اشاره کرد :

Allianaj : یک شرکت خدمات مالی آلمانی است که کار اصلی آن بیمه و مدیریت دارایی است.

MasterCard : یک شرکت خدمات مالی که کار اصلی آن انجام  پرداخت پول بین بانک ها و مسائل مربوط به کارت(debit card و credit card ) است.

WireCard : یک کمپانی است که تدارکات بین المللی راه های پرداخت الکترونیکی و مدیریت خطر را انجام می‌دهد.

TransferWise : یک استارتاپ تکنولوژی مالی که ارسال پرداخت های را بین فرستنده و پذیرنده انجام می‌دهد.

  امکانات جدید NUMBER26:

 پیش از N26  اگر کارت debit  یا credit  دارنده حساب گم می‌شد، شخصا قادر به اقدام برای کارت بانک نبود اما هم اکنون این اتفاق فقط توسط خود شخص قابل انجام است.

 پیش از N26 دارنده‌ی حساب نمی توانست PIN  کارت خود را انتخاب کند، اما اکنون قادر به انجام این کار می‌باشد.

 پیش از N26 انتقال پول در سطح بین المللی، باید با انجام یک سری از کارها و مراحل رخ می‌داد اما اکنون به راحتی فقط با داشتن شماره موبایل شخص مورد نظر این اتفاق رخ می‌دهد.

 پیش از N26  استفاده از کارت بانکی در مسافرت های برون مرزی ممکن نبود اما با N26 می‌توان از کارت بانکی خود در هر کشوری که شخص می‌خواهد استفاده کند.

پیشنهاد می کنیم این پست درباره ی ارزهای دیجیتال و کمک آنها به حل مشکلات پرداخت مشتریان را ببینید.