مولتی میلیاردرها در بازار پولهای دیجیتالی بیشتر سرمایه گذاری می کنند،حتی اگر چیزی از آن نفهمند! در این پست دلیل این علاقه به بیت‌ کوین را بررسی می کنیم.

دلیل علاقه ی مولتی میلیاردرها به بیت‌ کوین چیست؟

به گزارش پی آسان به نقل از خبرآنلاین به نقل از سی ان بی سی،سرمایه گذاری در بازار پولهای رمزپایه برای مولتی میلیاردها خیلی جذاب شده است؛حتی آنهایی که ممکن است اطلاعات کافی درباره تکنولوژی پشت پرده بیت کوین و این بازار نداشته باشند،اما بررسی ها نشان می دهد که حدود 21 درصد از  مشتریان پولهای رمزپایه توسط این گروه انجام شده است.

نیکلاس هولت سرپرست بخش تحقیقاتی آسیا-اقیانوسیه موسسه نایت فرانک می گوید:«در یک سئوال مشخص ما از همه آنها(ثروتمندان)درباره تکنولوژی بلاک چین پرسیدیم، اما آنها هنوز سوتفاهم های زیادی درباره روش کار بلاک چین دارند.»

وی اضافه کرد:«اگرچه پولدارها برای سرمایه گذاری در پولهای رمزپایه صف بسته اند، اما شاید آنها خیلی نفهمند که آنچه در این بازار می گذرد،چیست.»

بلاک چین با وجود تکنولوژی لجستیک گسترده که توانایی ثبت و نگهداری تراکنش ها را در پشت صحنه خود دارد-مثل بیت کوین- سال گذشته به دلیل نوسان های بزرگ دچار کاهش قیمت شد.

بعضی ها درباره سرمایه گذاری در رمزپایه ها هشدار دادند و گفتند بیت کوین به عنوان مثال ممکن است ارزش خود را از دست بدهد.بعضی از کشورها محدودیت هایی را برای تجارت یا استفاده از پولهای رمزپایه اعمال کردند، اما افزایش این ممنوعیت ها موجب شد که محبوبیت پولهای دیجیتالی افزایش یابد و بیت کوین در معاملات آتی ایالات متحده جای بگیرد.

گزارش موسسه نایت فرانک نشان می دهد که که به نظر می رسد که هنوز مولتی میلیاردرها ترجیح می دهند که پولشان را در بازار سهام و حواشی آن سرمایه گذاری کنند.

هولت می گوید:«واقعیت این است که سهام در سال گذشته خوب عمل کرد و این تعجب برانگیز نیست که بورس همچنان پایه و اساس سرمایه گذاری بسیاری از افراد ثروتمند  باشد،به طوری که آنها ترجیح می دهند که تا 50 درصد از پولشان را در اوراق بهادار سرمایه گذاری کنند.»