گنتینگ مالزی ، یکی از هیجان انگیز ترین مقصدهای گردشگری این کشور پر توریست در سالهای اخیر بوده و شمار  زیادی از  توریست ها آن را انتخاب می کنند.

سفری به گنتینگ : ارتفاع گردی هیجان انگیز در کوالالامپور

پی آسان : گنتینگ مالزی ، یکی از هیجان انگیز ترین مقصدهای گردشگری این کشور پر توریست در سالهای اخیر بوده و شمار  زیادی از  توریست های بین المللی این کشور، گنتینگ  (GENTING) و پوتراجایا (PUTRAJAYA) را برای گردش انتخاب میکنند. گنتینگ،  جایی است که همچون سفر به سنگاپور، میتواند در برنامه سفر  هموطنان مالزی گرد قرار گرفته و از فرصت تماشای مالزی از  ارتفاعات و چشم اندازهای دیدنی این منطقه لذت ببرند.

در گنتینگ گردی امروز سرویس گردشگری روزیاتو همراه ما باشید.

گنتینگ کجاست؟

سالانه بیش از ۳۰ میلیون گردشگر از سراسر جهان راهی مالزی در جنوب شرق آسیا می شود تا از ظرفیت های طبیعت گردی، خرید، فرهنگی، تاریخی و هنری میراث ماهاتیر محمد، معمار نوین مالزی دیدن کند. مالزی، شما را به جشنواره فرهنگ ها، آیین ها، غذاها و طبیعتی جذاب دعوت میکند که به نسبت برای طیف های مختلف گردشگران، مقرون به صرفه و با وجود رینگت بالای ۱ هزار تومان، همچنان از بسیاری از مقصدهای گردشگری جهان ارزان تر است.

تصویر هوایی دیدنی از منطقه رنگارنگ گنتینگ مالزی با چشم اندازهای طبیعی هیجان انگیز

معماری منظر منطقه گردشگری گنتینگ مالزی را مشاهده میکنید

یکی از تفریحات جذاب در منطقه گنیتننگ کوالالامپور میتوان به تله کابین سواری اشاره کرد که فرصت تماشای طبیعت زیبا و پوشش گیاهی فوق العاده منطقه را از ارتفاع در اختیار گردشگران قرار می دهد

تله کابین گردی برای تماشای مناطق حاشیه ای پایتخت مالزی

تصویری از مراکز خرید گنتینگ

گنتینگ یکی از مقصدهای لاکچری گردی در مالزی است

کوالالامپور، یکی از دیدنی ترین پایتخت های آسیا است. جایی که هتل های مجلل ۵ ستاره با دکوراسیون های تماشایی و شگفت انگیز و انواع و اقسام  کافه ها و رستوران های بین المللی و چشم اندازهایی دیدنی به نقاط مختلف  شهر، مقصد هیجان انگیز لاکچری گردها در جنوب شرق قاره کهن است. جایی که با مالدیو و تایلند، بخش قابل توجهی از اقتصاد گردشگری جهان را راهبری می کند و الگوهایی ممتاز برای توسعه گردشگری ایران را ارائه کرده است.

اگر قصد سفر نوروزی یا تابستانی به خارج از کشور دارید، مالزی میتواند گزینه خوبی برای یک اقامت کوتاه یا چند هفته ای باشد. حتما نیاز نیست که از هتل های لوکس ۴۰ طبقه یا ریزورت هایی برای ماساژهای شیر و عسل با دوش های آبشاری استفاده کنید! با مراجعه به airbnb  و expedia، فرصت اقامت چند هفته ای ارزان در نقاط مختلف این کشور در اختیار گردشگران خودمانی است تا زندگی در کنار شهروندان همیشه خندان و مهربان مالزی را تجربه کنند.

گنتینگ، حس و حال طبیعت گردی در مازیچال و فیلبند ایران را برای گردش در میان ابرها تداعی میکند

پارک توت فرنگی گنتینگ

یکی از جاهایی که حتما توصیه میکنیم در سفر به مالزی در نظر داشته باشید، مجموعه گردشگری گنتینگ بوده که در فهرست توصیه های هیجان انگیز مالزی گردهای تریپ ادوایزر و لونلی پلنت نیز جای گرفته و سالانه میزبان صدها هزار گردشگر از نقاط مختلف جهان است. دیدن گنتینگ، همچون دیدن موزه لوور پاریس، حداقل ۱ روز از شما زمان می گیرد. بنابراین اگر  قصد استفاده بهتر از طبیعت و اکو سیستم این منطقه را دارید، اقامت ۲۴ ساعته در این منطقه خالی از لطف نیست.

هتل های بزرگ،‌ پارک آبی، کافه و رستوران های بین المللی و مراکز خریدی که جشنواره برندهای آسیایی و غربی استت، از جمله امکانات گنتینگ کوالالامپور است که البته بعضا از نظر  گردشگران مالزی گرد  ایرانی دور می ماند. گنتینگ را میتوانید در  GENTING بررسی کنید.

در سال ۱۹۶۵ میلادی فردی به نام تن سری گوه تونگ برای ایجاد یک مجموعه تفریحی تجاری در ارتفاعات منطقه گنتینگ کوالالامپور برنامه ریزی هایی را در دستور کار خود قرار داد و تلاش کرد با توجه به اکو سیستم منطقه و ظرفیت های گردشگری و طبیعی آن، از پوشش گیاهی خاص آن برای راه اندازی مجموعه توریستی بین المللی استفاده کند.

 وی با همکاری عده ای دیگر از افراد نسبت به سرمایه گذاری در این پروژهٔ بزرگ اقدام کرد. در سال ۱۹۷۲ میلادی نخستین  هتل مجموعه با نام هتل جنتینگ افتتاح شد. نام این هتل هم اکنون «تم پارک» نام دارد. مجموعهٔ گنتینگ کوالالامپور مالزی در شمال شهر کوالالامپور و در بالای یکی از رشته کوه‌های تی تی وانگ سا ساخته شده است.

فاصلهٔ زمانی شهر کوالالامپور تا این مجموعه چیزی در حدود ۱ ساعت با ماشین می‌باشد. بعد از رسیدن به پایین این رشته کوه‌ها می‌توان برای رسیدن به منطقهٔ اصلی از تله کابین استفاده نمود. از همه نقاط شهر کوالالامپور، اتوبوس و تاکسی برای انتقال شما به این منطقه در دسترس است.

پارک  بازی گنتینگ

صحبت از پارک آبی کردیم. یکی دیگر از بخش‌های جذاب و مفرح مجموعهٔ گنتینگ کوالالامپور، پارک بازی گنتینگ است که در حدود ۱۵۰ نوع بازی برای علاقه مندان (خصوصاً کودکان) فراهم آورده است. این مجموعه به دلیل تنوع زیاد بازی ها و هیجان زیاد آن ها ما بین مجموعه‌های پارک بازی مشابه خود بسیار حرفه ای تر و جذاب تر است.

کلیهٔ وسایل پارک بازی در دو بخش سرباز و سرپوشیده آماده شده است. دلیل این امر نیز این است که شرایط آب و هوایی آن منطقه به صورتی است که هر لحظه ممکن است باران بیاید و این امکانات برای جلوگیری از تعلل در فرآیند کار پارک بازی انجام گرفته است. ترن برقی پرسرعت، مونوریل، سرسره‌های هیجان انگیز و کارتینگ از امکانات دیگر این پارک بازی به شمار می رود که توصیه میکنیم در سفر  به کوالالامپور، از ان ها استفاده کنید. .

هتل های مجلل گنتینگ

اگر قصد ماندن در گنتینگ کوالالامپور را دارید پیشنهاد می‌کنیم که در هتل‌های بزرگ و جذاب این منطقه سکونت داشته باشید. این منطقهٔ بزرگ دارای مجموعه های اقامتی لوکس و مجلل و حتی معمولی است که بنا به سلیقه خود میتوانید نسبت به رزرو آنها اقدام کنید. سایت های بوکینگ، هتلز، اکسپدیا و تریپ ادوایزر، راهنمای خوبی برای گنتینگ گردها جهت رزرو ارزان قیمت اقامتگاه های لوکس این منطقه خواهد بود.

تصویری دیدنی از اقامتگاه جدید NEW Service Residence, Windmill Upon Hills @ Genting

 پنج هتل با نام‌های هتل تم پارک (Theme Park Hotel)، هتل گنتینگ (Genting Grand Hotel)، هتل هایلندز (Highlands Hotel)، هتل ریزورت (Resort Hotel) و هتل فرست ورد (First World Hotel) جزء اولین هتل‌هایی است که در این منطقه تأسیس شده است. هتل‌هایی که در گنتینگ کوالالامپور واقع شده است به نسبت هتل‌های موجود در شهر کوالالامپور قدیمی تر می‌باشند و شباهتی به هتل‌های لوکس و مدرن این شهر مثل اینترکنتیننتال یا شرایتون ندارند.

کرزو گردی، یکی از هیجان انگیز ترین برنامه های مالزی گردی لاکچری گردها در جنوب شرق آسیا است

از بوکنیگ برای رزرواسیون آنلاین اقامتگاه ها و تورهای طبیعت گردی هیجان انگیز گنتینگ استفاده کنید

ارتفاع گردی  و لاکچری گردی در  اطراف کوالالامپور یکی از ده ها دلیل گنتینگ گردی است