شما با این روتین آشنایی دارید: موبایل، کیف پول، کلید‌ها همه چک می‌شوند.

از در خارج می‌شوید. اما اگر از توجه به این روتین سر باز بزنید چه؟ برای به چالش کشیدن سیستم حاکم؟ این دقیقا کاری است که من و تیمم هر روز انجام می‌دهیم.

بسیاری از ما روتین مربوط به عابر بانک را نیز می‌دانیم: کارت را بکشید یا وارد کنید، چند دکمه را فشار دهید و پول خود را دریافت کنید. اما ما تصمیم گرفتیم این کار برای میلیون‌ها نفری که هر روز از عابر بانک‌ها استفاده می‌کنند به اندازه کافی خوب نیست. پس از آخرین فن‌آوری استفاده کردیم، راهی را پیدا کردیم که روندی را که بسیاری فکر می‌کنند همیشگی است آسانتر کنیم به همین دلیل عابر بانک بدون کارت را معرفی می‌کنیم. یک تجربه جدید گوشی همراه که تمامی راحتی پرداخت‌های دیجیتال (افزایش سرعت، امنیت و شفافیت) را به دریافت وجه نقد انتقال خواهد داد. و این تنها شروع تجربه‌هاست، برای این کار با یکی از بزرگترین تولیدکنندگان عابر بانک در جهان یعنی شرکت دایبولد نیکسدورف همکاری خود را آغاز کردیم.

خودپرداز و مسترکارت

همکاری مسترکارت با دایبولد نیکسدورف برای تولید دو محصول عابر بانک است، کش پیکاپ مسترکارت و عابر بانک بدون کارت مسترکارت. ما یکپارچه‌سازی فن‌آوری خود را با عابر بانک‌ها و میان ابزارهای آنها آزمایش می‌کنیم تا در نهایت دایبولد نیکسدورف این تغییرات را به مشتریان (بانک‌ها و بکارگیرندگان مستقل عابر بانک‌ها) خود در یک خدمت که براحتی اجرا می‌شود، ارائه دهد.

سرویس کش پیکآپ که سال گذشته معرفی شد، عابر بانک را به یک کانال پرداخت وجه تبدیل می‌کند حتی اگر استفاده کننده دارای یک حساب بانکی یا کارت بانکی نباشد. عابربانک‌های بدون کارت به دارندگان مسترکارت اجازه می‌دهد تا از نزدیکترین عابر بانک در شهر خود یا در خارج از کشور وجه نقد دریافت کنند. این خدمت از راحتی اپلیکیشن‌های بانکداری گوشی همراه الهام گرفته شده است. این سرویس به این ترتیب کار می‌کند:

مصرف‌کنندگان اپلیکیشن بانک خود را بر روی گوشی همراه باز می‌کنند.

با استفاده از اپلیکیشن نزدیکترین عابر بانک را می‌یابند، مقدار وجهی را که قصد دریافت آن را دارند مشخص می‌کنند و کارمزدهای مربوط به آن را مشاهده می‌کنند.

هنگامی که در مقابل عابر بانک قرار گرفتند، با اسکن کردن یک کد QR و تایید مشخصات بر روی دستگاه، وجه نقد را دریافت می‌کنند.

با انجام بخش زیادی از تبادلات بر روی اپلیکیشن، مصرف‌کننده اطمینان خواهد داشت که اطلاعات حساس تنها با رایانش ابری مسترکارت به اشتراک گذاشته شده است. هویت شخصی می‌تواند از طریق مشخصات موجود بر دستگاه مصرف‌کننده تایید شود و به صورت یک کد به شبکه مسترکارت ارسال گردد. آنهایی که نگران کلاهبرداری، سودجویی و عدم وجود شفافیت در وجه هستند می‌توانند اکنون این تبادلات را با اطمینان بیشتری انجام دهند.

عابر بانک بدون کارت عابر بانک‌های بدون کارت به آرامش خیال مدیران بانک‌ها کمک خواهد کرد. هنگام استفاده از یک کارت به صورت فیزیکی، مصرف‌کنندگان امروز به دنبال یک تجربه یکسان در برابر میلیون‌ها عابر بانک در سراسر جهان هستند. همکاری ما با دایبولد نیکسدورف مقیاس‌پذیری جهانی محصولات دیجیتال را برای عابربانک‌ها به همراه خواهد داشت تا تجربه مصرف‌کنندگان یکسان باقی مانده و بانک‌ها رابطه خود را با آنها محکم‌تر کنند.