پیپال ( PayPal ) پرداخت را برای شما آسان و امن می‌کند، اما چرا بیش از هفت میلیون نفر تنها در استرالیا انتخاب کرده اند تا با پیپال ( PayPal ) پرداخت کنند به جای این که مستقیماً از کارت اعتباری خود استفاده کنند؟ پیپال همواره تلاش کرده است که فضایی را فراهم کند که آن دسته از افراد که پیپال ( PayPal ) را برای پرداخت پول انتخاب کرده اند از مزایای آن لذت ببرند.

 

 

بیایید ببینیم پیپال ( PayPal ) چه مزایایی برای مشتریان شما دارد

پرداخت سریع

با استفاده از One Touch ، حتی نیاز ندارند که رمز عبور را برای پرداخت به شما وارد کنند. پی پال آن‌ ها را روی دستگاه ها و مرورگرهایی که انتخاب کرده اید به یاد می سپارد ، بنابراین در فرایند پرداخت می توانید از این بخش ها سریع تر عبور کنید.

شما اگر بخواهید از روش پرداخت همیشگی خود و گزینه ی حمل به آدرس استفاده کنید ، به سادگی برای پرداخت کلیک می کنید ، یا اطلاعات را با چند کلیک پیش از خرید تغییر می دهید و خرید را انجام می دهید. نتیجه پرداخت سریع و آسان است و خریداران شادتر و نرخ تبدیل بهتر برای کسب و کار شما است.

نتیجه ی آخرین پژوهش ها نشان می دهد که تبدیل پیپال ( PayPal ) به طور متوسط هشتاد و دو درصد بالاتر از همه ی انواع دیگر پرداخت است ، بنابراین استفاده از آن یک ترقی خوب برای کسب و کارتان نیز هست.

 

حفاظت از خریدار

پیپل برای مشتریان یک سیستم حفاظت برای وقت هایی که خرید طبق برنامه پیش نمی رود ، مثل مواردی که یک چیز همان چیزی که توصیف شده نیست (مانند کالاهای تقلبی)، فراهم کرده است. با سیستم حفاظت از خریدار پی پال ( PayPal ) ، مصرف کنندگان هنگام خرید آنلاین احساس اطمینان بیشتری می کنند. فراموش نکنید ، در معامله ای مشابه ممکن است شما واجد شرایط سیستم محافظت از فروشنده باشید.

 

بازگشت پرداخت

اگر مشتری های شما نیاز به برگرداندن یک محصول داشته باشند ، پیپل مبلغ حمل و نقل را تا هر بار 45 دلار و تا هشت بار در سال برمی گرداند. تنها نیازمندی برای این کار این است که این پس دادن مطابق قوانین کسب و کار شما باشد. و نکته ی بزرگ این است که شما نیازی ندارید کاری بکنید، پیپال ( PayPal ) برای شما از معامله مراقبت می کند.

 

و موارد بیشتر . . .

همراه با امنیتی که پیپل برای کسب و کار شما فراهم می کند همواره مراقب خریداران شما هست، تمامی اطلاعات را در امنیت و رمزگذاری شده نگاه می دارد، و هر معامله ای را در جست و جوی تقلب و کلاه برداری در زمان انجامش رصد می کند.

اگر مایل به ایجاد حساب پیپل هستید یا تمایل به خرید اینترنتی با پی پال دارید، تیم پی آسان با کم ترین کارمزد و با پایین ترین نرخ دلار در کم ترین زمان سفارش شما را انجام می‌دهد.

 

 

مطالب مرتبط :