در طی چند سال گذشته ، پی پال بیش از 40 همکاری مختلف با صاحبان کسب و کارهای دیجیتالِ و پرچم داران دنیای تکنولوژی و شبکه های مجازی داشته است تا بتواند در مسیر ایجاد یک بستر مناسب بین خریداران و فروشندگان داخل اینستاگرام به وجود بیاورد.

حالا پی پال وارد همکاری با اینستاگرام شده است تا به فرایندهای خرید و معاملات فروشندگان بهبود بخشد و تجربه های جدیدی را در این بستر، هم برای فروشندگان و هم برای مشتریان به وجود آورد.

 

 

اینستاگرام شاپ

 

 

پرداخت صورتحساب با پی پال در اینستاگرام که حالا با استیکرها و تگ های مختلف در بین پست ها و استوری های ایسنتاگرام قابل استفاده است ، به کاربران کمک می کند که خرید خود را مستقیما از داخل اینستاگرام انجام دهند و در نتیجه فرایند پرداخت سریعتر شود. علاوه بر آن کاربران میتوانند بهتر خریدها و صورتحساب های خود را مدریت کنند .

این قابلیت که به صاحبان کسب و کارهای داخل اینستاگرام این فرصت را می دهد بدون واسطه و بدون پیج های اضافه ی وب، مستقیما از داخل اینستاگرام به فروش بپردازند، میتواند فروش را بالا ببرد و منجر به رضایت بیشتر مشتریان شود.

وقتی که یک کاربر در اینستاگرام با پست یا استوری مواجهه می شود که متعلق به یک فروشگاه هست، میتواند با یک بار ضربه زدن روی پست ، گزینه ی Checkout on Instagram را به همراه اطلاعات اضافی دیگر محصول مشاهده کند.

 

 

اینستاگرام

 

 

کاربران حتی میتوانند حالت و اطلاعات پرداختی و اعتباری خود را در پلتفرم پی پال داخل اینستاگرام ذخیره کنند تا بتوانند خریدهای بعدی را بدون اتلاف وقت و سریعتر انجام دهند.

خریداران همچنین می توانند از برنامه Instagram برای مشاهده وضعیت سفارش خود، تاریخ تحویل تخمین زده شده و شماره ردیابی، و نیز لغو سفارشات، بازپرداخت یا درخواست پشتیبانی اضافی استفاده کنند.

این تجربه جدید توسط آخرین پلت فرم پردازش کامل پی پال PayPal  پشتیبانی می شود که به اینستاگرام کمک می کند تا تجربه های معامله و پرداخت end-to-end را هم برای خریداران و هم فروشندگان مدیریت کند .

 

 

 

اینستاگرام

 

 

 

در صورتی که داخل ایران هستید و قصد خرید آنلاین و اعتباری از سایت های خارجی و فروشگاه های آنلاین خارج از کشور ( از جمله فروشگاه های خارجی اینستاگرام ) را دارید ، میتوانید از خدمات سایت پی آسان در این زمینه استفاده کنید :

مطالب مرتبط :

چگونه توجه ها را به کسب و کار خود جلب کنیم ؟