تعطیلات لس‌آنجلس

اگر زرق و برق‌ها و مناظر زیبایی شما را به وجد می آورند، سفر به این شهر همان چیزی است که شما می‌توانید درخواست کنید. تعطیلات در لس‌آنجلس ، کالیفرنیا، درها را به سمت یک مکان الهام‌بخش و جادویی با انرژی فراوان باز می‌کنند که از لحظه‌ای که شما به آنجا می رسید، قابل‌لمس است. از استودیو یونیورسال تا کتابخانه هانتینگتون و در تمام طول راه تا ساحل ونیز، شهر فرشتگان متفاوت با جاهای دیگر است. بنابراین، چه شما منظره تاثیر گذار موزه جی پائل گتی را مشاهده می‌کنید. و  چه در کورتاون کباب بخورید، احساس فوق العاده ای در شهر خواهید داشت. پس با آن همراه شوید مثل یک موج سرگردان و بگذارید یکی از تعطیلات لس‌آنجلس ما٬ شما را به خوبی همراه کند.

 

هتل‌ها در لس‌آنجلس

آنچه برای سفر به لس‌آنجلس باید بدانید

امواج سهمگین ساحل کالیفرنیا نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به شما هستند وقتی که شما یک پکیج مسافرتی برای رفتن به لس‌آنجلس در تعطیلات٬ رزرو کنید. اگر این اولین سفر شما به این ایالت طلایی است و شما مطمئن نیستید که کجا اقامت کنید، در اینجا چهار گزینه از محبوب‌ترین هتل ها وجود دارد:

فرودگاه هیلتون لس‌آنجلس: اگر آسایش و راحتی چیزی است که شما به دنبال آن هستید ، هیلتون ممکن است برای شما عالی باشد. این هتل بزرگ که کم‌تر از نیم مایل با ” لس‌آنجلس ” فاصله دارد، نزدیک مرکز گردهمایی شهر و بسیاری از جاذبه‌های دیگر قرار دارد. اتاق های مدرن آن شامل سنگ های مرمری و تخت‌های دست ساز و همچنین تلویزیون و میزهای مورد نیاز برای کار است. رستوران ایتالیایی مستقر در این مکان این اطمینان را به شما می‌دهد که مجبور نیستید برای خوردن غذا دور شوید، و مرکز تناسب اندام هیلتون و استخر گرم در فضای باز می‌تواند به شما کمک کند تا بدن شما آرام و آسوده باشد.

هتل ” لوئز هالیوود ” : تنها چند قدم دورتر از سالن مشاهیر هالیوود و تئاتر معروف چین، این هتل منزلگاه اتاق‌های شیک با مبلمان ظریف است. چند تا از اتاق ها در اینجا چشم‌انداز افق لس‌آنجلس را ارایه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر چشم اندازی رو به تپه‌های هالیوود دارند. این مجموعه برای افرادی که به دنبال فضای اضافی می‌گردند در دسترس است، در حالی که استخر گرم در فضای باز بهترین راه برای استراحت بعد از یک روز طولانی می باشد. همچنین یک کافه و یک رستوران کاملا لوکس را در آنجا می بینید.

 هتل چهارستاره فرودگاه بین‌المللی شراتون لس‌آنجلس: در یک مایلی لوس آنجلس و کم‌تر از ۱۲ مایلی موزه سانتا مونیکا و موزه هنر لس‌آنجلس قرار دارد. این هتل ممکن است به اندازه برخی از هتل های دیگر شهر پر زرق و برق نباشد، اما شما همیشه سادگی را تحسین می کنید. سوئیت های پیشرفته با مبلمان تخت خواب شو در دسترس هستند و این هتل یک سالن ورزشی، رستوران و یک کافی شاپ برای رفع تشنگی شما دارد. همچنین یک مرکز ورزشی همیشه باز در هتل وجود دارد و یک استخر گرم در فضای باز چشم انداز زیبایی را به وجود آورده است.

 مهمانخانه فیرفیلد و سوئیت های LAX/EI سگاندو لوس آنجلس : اگر شما به دنبال اقامت موقت در هتلی هستید که زیاد از فرودگاهتان فاصله نداشته باشد، به هتل فیرفیلد نگاه کنید. با سرو کردن غذاهای مکمل هر روز صبح و فراهم کردن دسترسی رایگان به اینترنت برای مهمانان در طول روز، این هتل دوست داشتنی است.

سرویس شاتل همچنین بدون هیچ گونه هزینه اضافی ای در دسترس است و اتاق تناسب اندام با تجهیزات کامل یک امتیاز خوب برای این هتل است.

جاذبه‌های مهم

آنچه برای سفر به لس‌آنجلس باید بدانید

هتل‌هایی که بعضی از معاملات بسته ای لوس‌آنجلس در آن کار می‌کنند آنقدر خوب هستند که ممکن است شما نخواهید که آن‌ها را ترک کنید، اما یک سفر به ساحل شلوغ ( ونیز ) شما را به خوبی حفظ خواهد کرد. اگر شما سواحل و غذای خوش‌مزه را دوست دارید، اسکله سانتامونیکا نیز ارزش توقف را دارد. در همین حال، ساحل ” مالیبو ” لذت متفاوتی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر می‌خواهید تصور کنید که چه چیزی باعث می‌شود ثروتمند و مشهور شوید، بروید و اطراف بورلی هیلز پیاده‌روی کنید. با این حال ، برای دیدن یک فرد مشهور واقعی، سر تا سر بلوار هالیوود سر بزنید، و بعد از صرف غذا آنجا بمانید. اگر شما می‌توانید یک معامله در مورد اجاره اتومبیل در لس‌آنجلس پیدا کنید، باید در کنار جاده مولهولند درایو سفر کنید و مناظر را ببینید. در نهایت،  شهر لس‌آنجلس از شاهکارهای معماری مانند سالن کنسرت والت دیزنی و نیز بازی‌های ورزشی، از جمله سالن بیس بال داگرز و بسکتبال لیکرز برخوردار است.

جشن‌ها و رویدادها

آنچه برای سفر به لس‌آنجلس باید بدانید

همانطور که به دنبال بسته‌های تعطیلاتی در لس‌آنجلس هستید، لیست فستیوال‌ها و رویدادهای مهم در لس‌آنجلس تقریبا بی‌پایان است، اما موارد زیر نباید نادیده گرفته شوند: ماراتن لس‌آنجلس در ماه ژوئن، جشن روز استقلال در ماه سپتامبر و روز مردگان در اوایل نوامبر.

” Travelocity “برای گذراندن یک تعطیلات ارزان‌قیمت در لس‌آنجلس این کار را آسان‌تر می‌کند و در چند دقیقه انجام می دهد. امروز انتخاب های ما را بررسی کنید و قبل از اینکه شما بدانید که در مسیر این شهر معروف هستید در این مسیر قرار گرفته اید.

اقامت در لس‌آنجلس

آنچه برای سفر به لس‌آنجلس باید بدانید

برنامه‌ریزی برای سفر به شهر فوق‌العاده لس‌آنجلس ساده است ، و هتل Travelocity در لس‌آنجلس در حال تهیه یک لیستی از ۸۷۳ هتل در منطقه است.

آیا از سبک و جذابیت عالی تقدیر می‌کنید؟ بورلی هیلز و بورلی ویلشر – بورلی هیلز، یک هتل چهار فصل درست در خیابان شما خواهد بود. از سوی دیگر، شبه‌جزیره بورلی هیلز یا هتل بل-ایر ممکن است مناسب‌تر باشد اگر شما در حال سفر با یک بودجه محدود باشید.

مسافران متعددی هتل برج غروب را، از آنجا که تنها ۳ مایل ( ۵ کیلومتر ) دور از استودیو یونیورسال است ، بررسی می کنند. همچنین، ردبوری @  هالیوود و واین تنها ۳ مایل ( ۵ کیلومتر ) فاصله دارند.

 

مطالب دیگر: