بیت کوین یکی از رایج ترین کلمات کلیدی این روزها در سراسر جهان است. ارز دیجیتال که ارزش آن در طول یک سال چند صد برابر شد و سود هنگفتی را نصیب دارند.

سلبریتی‌هایی که به دنیای ارز دیجیتال وارد شده اند!

پی آسان : بیت کوین یکی از رایج ترین کلمات کلیدی این روزها در سراسر جهان است. ارز دیجیتال که ارزش آن در طول یک سال چند صد برابر شد و سود هنگفتی را نصیب دارندگانش کرد و از طرف دیگر افراد بسیار زیادی را به امید کسب درآمد و میلیونر شدن به سمت استفاده از آن کشید.

بدون شک خرید بیت کوین برای هر انسانی یک ریسک است. چه افراد مشهور و ثروتمند و چه کاربرانی که تمام دارایی خود را خرج خرید سیستم های استخراج ارز دیجیتال (ماینینگ) می کنند.

اما شاید آشنا شدن با چهره های سرشناسی که سرمایه گذاری زیادی بر روی بیت کوین کرده باشند برای فهمیدن این نکته که تب بیت کوین چقدر در جهان داغ است جالب باشد. در ادامه تنها با تعداد اندکی از افراد سرشناس یا به اصطلاح “سلبریتی”هایی که ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند آشنا خواهید شد.

ورود سلبریتی‌ها به دنیای ارزِ دیجیتال!

فیفتی‌سنت

فیفتی سنت رپر مشهور آمریکایی در سال ۲۰۱۴ تعداد ۷۰۰ بیت کوین به ازای فروش آلبوم های خود به دست آورد. ارزش هر بیت کوین در سال ۲۰۱۴ تنها ۶۶۰ دلار بود اما این پول مجازی در حال حاضر سرمایه ای ۸ میلیون دلاری برای این رپر شکل داده است.

ورود سلبریتی‌ها به دنیای ارزِ دیجیتال!

نَستی‌نَس

این رپر آمریکایی هم از سال ۲۰۱۴ و زمانی که ارزش بیت کوین در محدوده ۱۰۰ دلار بود بر روی آن سرمایه گذاری کرده است و گفته می شود در حال حاضر ارزش دارایی های مجازی “بسیار بسیار زیاد” است.

ورود سلبریتی‌ها به دنیای ارزِ دیجیتال!

اشتون کوچر

این بازیگر مشهور هالیوود نقش هایی مانند استیو جابز را بازی کرده و علاقمند شدنش به تکنولوژی و ارزهای دیجیتال عجیب نیست. جالب است بدانید کوچر یکی از سرمایه گذاران اولیه استارتاپ های ثروتمندی نظیر اوبر و Airbnb نیز به حساب می آید. اشتون کوچر از سال ۲۰۱۴ بر روی بیت کوین و اتریومسرمایه گذاری کرده است.

ورود سلبریتی‌ها به دنیای ارزِ دیجیتال!

کیتی پری

این خواننده سرشناس آمریکایی به سفارش دوستان خود از سال ۲۰۱۷ بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده و به نظر می رسد در همین مدت کوتاه سود خوبی هم به دست آورده باشد.

ورود سلبریتی‌ها به دنیای ارزِ دیجیتال!

فلوید می‌ودر

ورزشکاران نیز در این حوزه حضور دارند. فلوید می ودر بوکسور ثروتمند آمریکایی فکر اقتصادی بسیار خوبی دارد و آن را با قهرمانی های خود در مسابقات بوکس ترکیب کرده است. او به صورت گسترده از سال ۲۰۱۷ بر روی بیت کوین و پلتفرم های پیشبینی بلاک چین سرمایه گذاری کرده است.

ورود سلبریتی‌ها به دنیای ارزِ دیجیتال!

مایک تایسون

یک بوکسور دیگر در این لیست مایک تایسون است. او از سال ۲۰۱۵ بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده و حتی همکاری هایی را برای ترویج بیت کوین از طریق موسسه Bitcoin Direct انجام داده است.

ورود سلبریتی‌ها به دنیای ارزِ دیجیتال!

جیمی فاکس

این بازیگر برنده جایزه اسکار بوده و به جز بیت کوین در بخش های دیگر تکنولوژی نیز سرمایه گذاری کرده است. از میان آنها میتوان به استارتاپ هایی برای ساخت کوله پشتی مجهز به اسپیکر داخلی و حتی اپراتور ورایزن اشاره نمود. او از سال ۲۰۱۷ بر روی بیت کوین تمرکز کرده و در این مدت سود بسیار مناسبی را نیز به دست آورده است.

پیشنهاد می کنیم این پست درباره ی وضعیت 20 سال بعد ارز دیجیتال را ببینید