عضویت سالانه در برنامه های توسعه بخشی اپل برای سازمان های غیر انتقاعی و سازمان های آموزشی و موسسه های دولتی از این پس رایگان شد

عضویت در برنامه های توسعه بخشی اپل رایگان شد

پی آسان : شرکت اپل آمادگی رسمی خودش را برای رایگان سازی برنامه های توسعه بخش اپل برای سازمان های غیر انتفاعی و سازمان های آموزشی و موسسه های دولتی آمریکا که قصد تولید و توزیع برنامه های رایگان در اپ استور دارند، اعلام کرد.

سازمان های واجد شرایط می توانند برای رایگان سازی هزینه های توسعه بخشی خود درخواست بدهند تا به عضویت سالانه رایگان برنامه های توسعه دهنده درآیند.لازم به ذکر است که این هزینه ها پیش از به طور معمول 99 دلار در سال بود.

طرح اپل برای برداشت هزینه های توسعه بخش برای موسسه های غیر انتفاعی و سازمان های دولتی در ایالات متحده آمریکا مهم ترین بخش تصمیمات اواخر دسامبر گذشته در به روز رسانی دستورالعمل های اپ استور بود.

صفحه جدید وب سایت Waiver Fee شامل جزئیاتی جهت عضویت سازمان های واجد شرایط تخفیف می باشند. مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست شامل یک شناسه EIN / مالیات، شماره D-U-N-S و وضعیت قانونی سازمان است. اپل تک تک درخواست رفع هزینه های توسعه را بررسی میکند.

سازمان هایی که به عضویت رایگان در می آیند نمی توانند از این عضویت رایگان برای انتشار نرم افزار های غیر رایگان و یا نرم افزارهایی با پرداخت درون برنامه ای استفاده کنند. اعضای برنامه ی توسعه بخشی برنامه های اپل نیز واجد شرایط ثبت نام نیستند علاوه بر این، این برنامه برای صاحبان شرکت فردی و شرکت های تک نفره نیز قابل دسترسی نخواهد بود.

رفع این هزینه ها در حال حاضر صرفا محدود به ایالات متحده آمریکاست ولی به گفته اپل این امکان به زودی برای چند کشور دیگر به محض آنکه اعلام آمادگی کنند نیز فراهم خواهد شد.

منبع: macrumors.com

پیشنهاد می کنیم این پست درباره ی اکانت دولوپوی اپل ببینید