امروز در مانی ٢٠/٢٠ اروپا، مسترکارت اعلام کرد که با استارگو همکاری خواهد کرد. یک شرکت در صنعت حمل بار که با استفاده از هوش مصنوعی مسیرهای حمل، قیمت‌گذاری و اتوماسیون پرداخت را برای پیمانکاران حمل بار ممکن می‌سازد.

با یکپارچه‌سازی راه‌حل‌های مورد اعتماد پرداخت تجاری مسترکارت با موتور تقویت قیمت استارگو، بازیگران صنعت حمل می‌توانند از یک روند بهینه‌تر تهیه تا پرداخت بهر‌ه ببرند که شفافیت و مصالحه دو طرفه را به همراه داشته باشد.

براساس گزارش مشاوران زنجیره تامین دروری، امروزه هزینه کاستی‌های موجود در روندها بالغ بر سالانه ٤/٣٤ میلیارد دلار برای صنعت حمل کانتینر می‌شود. این هزینه‌ها به دلیل سطح پایین اتوماسیون در رزرو، ارسال درخواست و اصلاحیه‌هاست و برتری پول نقد، حواله بانکی و چک‌ها در پرداخت‌هاست. بعلاوه، پیمانکاران حمل باید برای تسهیل حمل و نقل اعتبار مشتریان خود را تمدید کنند.

با ترکیب بستر تقویت قیمت و مسیر استارگو با فن‌آوری، دسترسی و تجربه مسترکارت در تسهیل پرداخت‌های تجاری در جهان، پیمانکاران حمل و نقل می‌توانند به مشتریان خود خدمات کاملا خودکار شامل ارائه درخواست تا توافق بر سر پرداخت ارائه دهند. شرکت‌های حاضر در اکوسیستم حمل و نقل جهانی که از این راه‌حل یکپارچه بهره ببرند از پرداخت‌های سریع‌تر و ضمانت‌شده استفاده خواهند کرد و با جلوگیری از خطاها درآمد بیشتری را برای خود تضمین می‌کنند.

پرداخت در سیستم حمل و نقل جهانی

کریس فندلی، معاون ارشد همکاری‌های تجاری مسترکارت می‌گوید: مسترکارت متعهد است تا به کسب و کارها کمک کند که به بهترین شیوه‌ها پرداخت‌های خود را انجام دهند و دریافت کنند. در ادامه بکارگیری موفق در بخش سفر و بیمه، ما به دنبال آن هستیم که همکاری خود با استارگو را برای ارائه امنیت و راحتی راه‌حل‌های پرداخت دیجیتال خود در اختیار صنعت حمل و نقل جهانی قرار دهیم.

جوئل سلام، موسس و مدیر عامل استارگو می‌گوید: استارگو با بکارگیری هوش مصنوعی و الگوریتم‌های تقویت برای مقایسه قیمت‌های درحال تغییر از داده‌های مربوط به ده‌ها تا هزاران مورد واقعی استفاده می‌کند. با همکاری با مسترکارت ما می‌توانیم به مشتریان خود یک تجربه کاملا یکپارچه، دسترسی جهانی و پرداخت ارائه دهیم که به آنها اجازه دهد با سرعت بیشتر و آرامش خیال فعالیت کنند.

استارگو به تازگی خدمات خود را با راه‌حل‌های بلوجی که یک ارائه‌دهنده پیشرو خدمات و نرم‌افزار زنجیره تامین برای صنعت حمل و نقل جهانی است یکپارچه‌سازی کرده است. یک برنامه آزمایشی که شامل هر سه شرکت باشد در انتهای سال اجرایی خواهد شد.

داگلاس براون، مدیر عامل راه‌حل‌های بلوجی می‌گوید: بلوجی می‌کوشد تا فن‌آوری و ابزارهای مورد نیاز مشتریان خود را ارائه دهد تا پیچیدگی و رشد در زنجیره تامین جهانی را مدیریت کنند. بر همین اساس، بلوجی مفتخر است با استارگو و مسترکارت در این صنعت حساس همکاری کند که توانایی ارائه ارزش قابل توجهی را مثل روند بهتر پرداخت برای مشتریان ما دارد.