هتل ایده آل و مناسب برای خانواده ها هتلی است که فضای مناسبی را به لحاظ ابعاد ، راحتی و امکانات برای تمامی اعضای یک خانواده مهیا کرده باشد. معمولا هتل های خانوادگی باید امکاناتی برای تهیه و پخت غذا را در اختیار قرار دهند و عین حال مثل هر هتل مناسب دیگری ، دسترسی سریع و آسانی به اکثر مکان های دیدنی منطقه داشته باشد .

 

 

در صورتی که به صورت خانوادگی به آلمان سفر کرده باشید و بخواهید بخشی از سفر خود را در برلین بگذرانید و چند روزی در برلین ساکن باشید، یکی از مراکز میزبانی ایده آل برای خانواده ها ( هتل های خانوادگی )  در برلین هتل ماندالا Mandala Hotel  است .

 

 

رزرو هتل

رزرو هتل در برلین

 

 

صفحه رزرو هتل Mandala در سایت بوکینگ – ( برای رزرو از داخل ایران ، میتوانید از خدملت سایت پی آسان برای رزرو هتل از سایت boking.com بهره ببرید ) 

در طراحی اتاق ها و سوئیت های این هتل یک راحتی خیال برانگیز لحاظ شده است . فضای نگه داری وسایل و چمدان ها در اتاق ها پیش بینی شده است . همچنین دوش و توالت در اتاق ها جداست . آشپزخانه ی اتاق های این هتل نیز بسیار مجهز و قابل اطمینان است. این هتل همچنین دارای امکانات لوکس مانند مرکز تناسب اندام و سونا و همچنین مرکز کسب و کار برای والدینی است که نیاز به فضای بیشتری به جز اتاق خود برای کار کردن و پیگیری های مربوط امور کسب و کار خود دارند. به همین جهت یکی از بهترین هتل های خانوادگی برلین همین هتل است.

 

هتل Adina Apartment Hotel Berlin Mitte گزینه ی خوب دیگری است که در میان هتل های خانوادگی بسیار مناسب و برجسته است . این هتل هم دارای سوئیت های خانوادگی بزرگ است که به طور کامل و حرفه ای برای خانواده های گردشگران ساخته شده . این هتل در اتاق های خود یک ویژگی خوب ارائه می دهد و آن هم امکانات مربوط به شست و شوی لباس و خشک کن لباس ها است که برای هر اتاق به صورت جداگانه ارائه شده است.

 

 

هتل های برلین

 

 

مهمانان از استخر سرپوشیده و وان حمام (در اتاق ها)، صبحانه رایگان برای بچه ها و امکان اجاره دوچرخه نیز بهره‌مند هستند.

 

 

رزرو هتل در آلمان

 

 

صفحه رزرو هتل Adina Apartment Hotel Berlin Mitte در سایت بوکینگ – ( برای رزرو از داخل ایران ، میتوانید از خدملت سایت پی آسان برای رزرو هتل از سایت boking.com بهره ببرید ) 

 

هر دو این هتل های خانوادگی به فروشگاه های مواد غذایی بزرگ و مجهز بسیار نزدیک هستند و همچنین در نزدیکی همه جاذبه های گردشگری برتر برلین، از جمله دروازه براندنبورگ، جزیره موزه و یادبود هولوکاست هستند.

 

برای خانواده های دونفره یا به عبارتی زوج ها نیز ، گزینه های رمانتیک تری در دسترس است . زوج هایی که فضای آرام و مدرن را دوست دارند حتما از هتل Das Stue خوششان خواهد آمد . یک هتل زیبا در Charlottenburg که  مشرف به Tiergarten و باغ وحش منطقه هم است.

ساکنان این هتل مثلا ممکن است بتوانند یک شترمرغ را از بالکن خصوصی اتاق خود تماشا کند ! تمام اتاقهای بزرگ با امکانات عالی مانند حمام و جکوزی ، یک کامپیوتر اپل و سیستم نور قابل تنظیم ارائه می شوند.

 

 

رزرو هتل در برلین

رزرو هتل در برلین آلمان

 

 

صفحه رزرو هتل Das Stue  در سایت بوکینگ   – ( برای رزرو از داخل ایران ، میتوانید از خدملت سایت پی آسان برای رزرو هتل از سایت boking.com بهره ببرید ) 

 

نه تنها این هتل ، بلکه هتل دیگری به نام Adlon Kempinski نیز برای عشاق و زوج ها بسیار مناسب است . هر دو این هتل ها سرویس حمام ایندور را ارائه می دهند . هتل Adlon Kempinski دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام بزرگ و چندین رستوران در محل و همچنین سالنهای بزرگ و چشمه های آبگرم است.

هتل آدلون کمپینسکی یک هتل برجسته تاریخی است که بر دروازه براندنبورگ مشرف است و دارای محیطی بسیار لوکس و در عین حال سنتی، با رنگ آمیزی های غنی و تزئینیات باشکوه است. حتی اگر قصد اقامت در آن را نداشتید ، حداقل به لابی هتل یک سر بزنید ! این هتل به انتهای شرقی Tiergarten در منطقه Mitte و به حاذبه های گردشگری این منطقه دسترسی سریع و آسانی دارد .

 

 

رزرو هتل خارجی

رزرو هتل خارجی

رزرو هتل های برلین

 

 

صفحه رزرو هتل Adlon Kempinski در سایت بوکینگ  – ( برای رزرو از داخل ایران ، میتوانید از خدملت سایت پی آسان برای رزرو هتل از سایت boking.com بهره ببرید ) 

 

 

اگر داخل ایران هستید و قصد سفر به آلمان و یا هر کشور دیگری را دارید ، میتوانید برای رزرو بلیت هواپیما و رزرو هتل و حل مسائل مالی ، از خدمات سایت پی آسان استفاده کنید : 

 

مطالب مرتبط :