امکان استفاده از کارت اعتباری به نوجوانان اجازه می‌دهد توانایی‌های ارزشمند مالی کسب کرده و برای موفقیت‌های مالی در طول زندگی خود آماده شوند. بهترین کارت‌های اعتباری برای نوجوانان کارمزدهای کمی دریافت می‌کنند، در پر کردن حساب انعطاف پذیرند و به والدین اجازه می‌دهند برای نوجوانان کم سن‌تر به کارت دسترسی داشته باشند.

نوجوانانی با سنین بالاتر که دارای شغل‌های نیمه وقت و موظف به پرداخت قبض تلفن همراه خویش هستند نیز می‌توانند از امکاناتی نظیر پرداخت قبض و انتقال وجه در این کارت‌ها استفاده کنند. بهترین کارت‌های اعتباری برای نوجوانان این خدمات را بصورت رایگان ارائه می‌دهند. توانایی چک کردن حساب بصورت آنلاین یا از طریق اپلیکیشن‌های موبایل هم یک نکته مثبت دیگر است.

با توجه به این موارد آیا نوجوانی دارید که آماده داشتن کارت اعتباری خود باشد؟ برای پیدا کردن کارت اعتباری مناسب برای فرزندتان، ما بهترین انتخاب‌ها را برای امسال بصورت یک لیست درآورده‌ایم.

١.بهترین در مجموع: FamZoo کارت اعتباری از پیش پرداخت شده

با این کارت هم والدین و هم نوجوانان به کارت دسترسی دارند. امکان تبادل وجه بین حساب‌ها بصورت مداوم و در صورت نیاز وجود دارد. برای والدینی که می‌خواهند حس مسئولیت را ایجاد کنند، کارت می‌تواند به شغل یا وظایف متصل شود. کارت این اجازه را به والدین می‌دهد که آن را مسدود کرده یا غیر مسدود کنند تا بتوانند هم دسترسی‌ها را کنترل کنند و هم به عنوان یک لایه امنیتی اضافه از کلاهبرداری و خریدهای غیر مجاز جلوگیری کنند.

کارت اعتباری نوجوانان

FamZoo برای پر کردن حساب کارمزدی دریافت نمی‌کند، اما شاید بعضی از کارت‌های مقصد برای انتقال وجه کارمزد در نظر بگیرند. انتقال‌های مستقیم هم شامل کارمزد نخواهد شد. شاید والدین تصمیم بگیرند بخشی از مانده حساب خود را به این کارت انتقال دهند تا به عنوان منبع مورد استفاده قرار گیرد. این مسئله بویژه با توجه به اینکه انتقال بین کارت‌ها لحظه‌ای و رایگان است دارای نکات مثبتی است.

حق عضویت ٩٩/٥ دلاری برای هر یک از اعضای خانواده بصورت ماهانه وجود دارد. تا زمانی که عضویت فعال باشد خانواده‌ها می‌توانند ٤ کارت FamZoo را سفارش دهند.

٢. بهترین کارت برای سود بر درآمد و پس‌انداز: Mango Visa

آموزش به نوجوانان برای داشتن عادات درست پس‌انداز کردن مانند کمک به آنها در ایجاد عادات درست خرج کردن دارای اهمیت است. کارت اعتباری Mango Visa دارای گزینه‌ای است که به نوجوانان اجازه می‌دهد در برابر پس‌انداز پول بازدهی بالایی دریافت کنند. با باز کردن این کارت این انتخاب به نوجوانان داده می‌شود که حسابی با ٦ درصد سود باز کنند یا امکان انجام ٦ انتقال را در ماه داشته باشند.

کارت اعتباری مخصوص نوجوانان

عضو شدن، فعال کردن و پر کردن حساب از طریق انتقال بانکی رایگان است. کارمزدهای دیگر حداقلی هستند. دریافت وجه از عابر بانک‌ها کارمزد ٢ دلاری دارد و ماهانه ٣ دلار به عنوان کارمزد باید پرداخت کنید. تمامی مکان‌هایی که کارت‌های ویزا را می‌پذیرند Mango Visa را هم خواهند پذیرفت. نوجوانان می‌توانند حساب خود را با استفاده از اپلیکیشن‌های تلفن همراه مدیریت کنند.

برای رسیدن به سود ٦ درصدی، باید انتقال سپرده خالصی برابر با حداقل ٨٠٠ دلار داشته باشید و در پایان ماه نیز ١ دلار در حسابتان باشد. نوجوانانی که از کارهای نیمه وقت وجه دریافت می‌کنند می‌توانند از سود بالای پس‌انداز این کارت استفاده کنند.

٣. بهترین برای پرداخت‌های نقدی: American Express Serve با پرداخت‌های رایگان

شرکت امریکن اکسپرس سه نوع از کارت‌های Serve خود ارائه داده است. این کارت اعتباری برای دریافت پول نقد کارمزد دریافت نمی‌کنند. نوجوانانی که هر ماه به دفعات برداشت نقدی انجام می‌دهند می‌توانند از این ویژگی بهره ببرند.

برای دریافت وجه شبکه‌ای متشکل از ٤٥ هزار مکان در سراسر کشور وجود دارد. برداشت وجه را می‌توان در مکان‌هایی مثل داروخانه‌های CVS، دلار جنرال، فمیلی دلار، رایت اید، وال‌مارت و سون الون انجام داد. نوجوانان همچنین می‌توانند از حساب‌های بانکی برداشت انجام دهند.

کارت اعتباری مورد استفاده نوجوانان

اگرچه یک حق عضویت ٩٥/٤ دلاری بصورت ماهانه باید پرداخت شود اما صدور مجدد کارت، حساب‌های زیر مجموعه‌ای، خدمات مشتری یا برداشت از عابر بانک‌های Money Pass رایگان است.

درصورتی که کارت را بصورت آنلاین سفارش دهید رایگان خواهد بود و در صورت خرید از یک خرده‌فروشی مبلغ ٩٥/٣ دلار باید پرداخت کنید. دیگر خدمات رایگان شامل پرداخت آنلاین قبض، حفاظت در برابر کلاهبرداری و انتقال وجه است.

٤. بهترین برای ولخرج‌ها: American Express Serve Cash Back

مانند بزرگسالان، نوجوانان مختلف دارای عادات و توانایی خرج کردن متفاوت هستند. نوجوانانی که ماهانه چند صد دلار خرج می‌کنند می‌توانند از این کارت استفاده کنند. با هر خرید یک درصد از خرید به شما بازگردانده می‌شود. این پول در لحظه به کارت شما باز می‌گردد و در هر زمانی می‌توانید آن را باز پس گیرید.

مطمئنا مدیریت چنین کارتی نیازمند تعهد بیشتری است. نوجوانان باید بیاموزند تنها به دلیل اینکه بخشی از خرید به آنها بازگردانده می‌شود بیش از اندازه خرج نکنند.

این کارت حق عضویت ٩٥/٥ دلاری در ماه دارد. باز گرداندن نقدی با توجه به خرده فروش تا ٩٥/٣ دلار خواهد بود. دیگر امتیازات کارت انتقال وجه و برداشت از عابر بانک‌های عضو شبکه بصورت رایگان، حمایت در برابر کلاهبرداری و پشتیبانی از خرید ٩٠ روزه در خریدهای بالای ١٠٠٠ دلار است.

٥. بهترین برای چندین نوجوان: Akimbo Master Card

والدین دارای چندین نوجوان می‌توانند با Akimbo حساب‌های تمام فرزندان خود را مدیریت کنند. این کارت اعتباری به شما این اجازه را می‌دهد تا با داشتن چند کارت مجزا به یک حساب متصل باشید. هر یک از کارت‌ها را می‌توان از طریق اپلیکیشن مدیریت کرد.

اولین کارت حساب رایگان است. برای هر یک از کارت‌های دیگر مبلغ ٩٥/٤ دلار دریافت می‌شود. هر کارت را می‌توان از طریق نرم‌افزار فعال یا غیر فعال کرد و والدین بعد از هر بروز رسانی یک پیامک دریافت می‌کنند. این ویژگی برای والدینی که می‌خواهند بر مخارج فرزند خود نظارت داشته باشند بسیار مفید است.

کارت های اعتباری جوانان

کارمزدها در این کارت حداقلی است. نیازی به پرداخت ماهانه یا خریدهای بالا نیست. تنها برای خریدهای نیازمند شماره PIN مبلغ ٩٩/٠ دلار دریافت می‌شود و مبلغ ٩٨/١ دلار برای دریافت وجه نقد از عابر بانک‌ها به عنوان کارمزد در نظر گرفته می‌شود. همچنین مشاهده صورت حساب در عابر بانک ٣٣/٠ دلار کارمزد خواهد داشت.

٦. بهترین در امنیت آنلاین: Movo Virtual Visa Card

امنیت در خریدهای اینترنتی هم برای نوجوانان و هم بزرگسالان مهم است. دارندگان این کارت می‌توانند یک شماره حساب ثانویه داشته باشند تا برای انجام انتقال‌های مالی آنلاین استفاده کنند. این کار از دیده شدن شماره اصلی حساب یا نفوذ به داده‌های آن جلوگیری می‌کند.

بهایی برای فعال کردن و حق عضویت نباید پرداخت شود. MOVO در خریدها کارمزدی دریافت نمی‌کند، همچنین برداشت از ٦٠٠٠ عابر بانک عضو شبکه یا مسدود کردن کارت رایگان است. نوجوانان نباید تلاش کنند تا بیش از مبلغ موجود در کارت برداشت کنند زیرا هر تراکنش ناموفق یک دلار کارمزد خواهد داشت و ترکانش‌های از طریق عابر بانک‌های غیر عضو شبکه نیز شامل کارمزد خواهند شد.

نوجوانان و والدین می‌توانند از طریق انتقال وجه مستقیم، انتقال بانکی، پی‌پال یا ونمو، انتقال بین کارتی یا پول نقد حساب کارت را پر کنند. بعد از ٣ روز کاری وجه به حساب واریز خواهد شد که بستگی به نوع واریز نیز دارد.

٧. بهترین کارت برای چک کردن حساب: BB&T

اگر در یکی از ١٦ ایالتی زندگی می‌کنید که دارای BB&T است، این کارت گزینه خوبی است. نیازی نیست که نزدیک به یکی از شعبه‌ها زندگی کنید، می‌توانید حساب را بصورت آنلاین باز کنید. نوجوانان شخصا نمی‌توانند درخواست دهند: حداقل یکی از متقاضیان باید ١٨ تا ٢١ سال به بالا باشد. دیگر متقاضی باید به سن قانونی در ایالت مورد نظر رسیده باشد.

بیشتر خدمات رایگان است. انتقال وجه، واریز مستقیم، پرداخت قبض، بانکداری تلفن همراه و برداشت از عابر بانک‌های BB&T رایگان است. این کارت تمامی مکان‌هایی که ویزا کارت پذیرفته می‌شود قابل استفاده است.

هزینه ماهانه ٣ دلاری برای پشتیبانی دریافت می‌شود و همچنین استفاده از عابر بانک‌های غیر عضو شبکه شامل کارمزد خواهد شد. نوجوانان باید در نگهداری از کارت دقت کنند، برای جایگزینی کارت ١٠ دلار و برای جایگزینی آن از طریق تحویل سریع ١٥ دلار دریافت می‌شود.