این روزها پرداخت آنلاین با برنامه های خدمات پرداخت آنلاین مثل پی پال و مشابه آن ، بسیار آسان است. اما چه خواهید کرد وقتی مشتریتان درست رو به روی شما ایستاده است ، در حالی که با پرداخت اپل (Apple Pay) آیفونش سر و کله می زند یا این که با یک کارت اعتباری می خواهد پرداخت کند؟ شاید شما در یک رویداد باشید – یک نمایشگاه صنایع دستی ، یک بازار مواد غذایی ، یک کنفرانس یا نمایشگاه تجاری . یا شاید تازه کسب و کارتان را به عنوان یک لوله کش ، نگهدار حیوانات خانگی و یا یک آرایشگر که از طریق تلفن همراه کار می کند، شروع کرده اید. شاید در حال باز کردن یک فروشگاه یا یک کافی شاپ جدید هستید. خیلی زود درخواهید یافت که در بازار امروز استفاده از پول نقد کاهش یافته است.

موارد ذیل را در نظر بگیرید:

  • در سال 2016 ( طبق آخرین ارقام در دسترس ) ، پول نقد تنها برای 15 درصد از مخارج مصرف کنندگان بریتانیایی و تنها 3 درصد از تمام مخارج استفاده می شود.
  • 3 مورد از هر 5 مورد ( 61 درصد ) از پرداخت های نقدی 5 پوند یا کمتر اند.
  • حتی در کافه ها ، امروزه تنها 1 مورد از هر 10 مورد با پول نقد پرداخت می شود.
  • جامعه ی بدون پول نقد خیلی سریع پیش می آید. در حال حاضر ، در سوئد ، کم تر از 1 درصد از ارزش تمام پرداخت ها ، پرداخت های نقدی است.

همان طور که جامعه به صورت فزاینده ای از پول نقد خالی می شود ، پذیرش پرداخت شخصی از طریق کارت یا بدون تماس یک ضرورت است.

 

پی پال (PayPal) همیشه در دسترس شما

پی پال (PayPal) در این جا به شما کمک می کند به صورت شخصی پرداخت کنید. این خدمت ارائه شده توسط پی پال، یک کارت خوان پی پال (PayPal) است که برای کارت های فیزیکی و بدون تماس استفاده می شود.

تا زمانی که روی تلفن همراهتان به اینترنت دسترسی داشته باشید ، ثبت نام و راه اندازی خیلی سریع است. زمانی که دستگاه ارزان قیمت کارت خوان را با برنامه ی تلفن همراه هوشمند خود همگام سازی می کنید ، می توانید پرداخت با کارت اعتباری را بپذیرید. این همچنین بدین معناست که می توانید پرداخت های بدون تماس شامل Apple Pay و Google Pay را ، در هر کجای بریتانیا که هستید بپذیرید. این پول مستقیماً به حساب پی پال (PayPal) شما می رود.

آرون فلانگان (Aaron Flanagan) ، صاحب بچه های کمیک بوک (Comic Book Guys) ، وقتش را بین فروشگاه کمیک خود واقع در بلفاست (پایتخت ایرلند شمالی) و رویدادهایی مثل کنوانسیون جمع آوری کلکسیون کمیک بوک تقسیم می کند. داشتن یک کارن خوان تلفن همراه مهم است ، همان طور که او می گوید:

« هنگامی که ما رویدادها را پیش می بریم ، هیچ قطعی ارتباط یا آشفتگی ای در رویداد وجود ندارد. شما تنها کارت خوان پی پال (PayPal) در این جا را همراه خود دارید و دیگر کاری ندارید. این کارت خوان دستگاهی است که استفاده از آن بسیار بسیار راحت است. و این حقیقت که این کارت خوان با مرکز فروش ما ارتباط برقرار می کند همه چیز را یک پارچه می کند. با پیپال (PayPal) در این جا ، ما می توانیم فروش هایمان را در هر زمان و مکانی به سرانجام برسانیم. »

 

 

کار با پیپال

 

 

دیگر کسب و کارها نیز در حال انجام کارهای مشابه اند. برای اولپروی (OLPRO) سرگرم کننده ، پرانرژی و خانواده گرا ، سرعت و آسان بودن استفاده نکات کلیدی اند. متخصص کمپینگ و سفر با کاروان در بسیاری از نمایش ها و نمایشگاه ها شرکت می کند. دانیل والتن ( Daniel Walton ) صاحب این کسب و کار ، در یادداشتی می گوید:

« پیپال (PayPal) در این جا برای استفاده بسیار بسیار راحت است ، به ویژه امروز که پرداخت های بدون تماس نیز مطرح هستند. مردم واقعاً می خواهند کارت را به کارت خوان نشان دهند ( با کارت پرداخت کنند ) و در نهایت این چیزی است که ما در نمایش ها به آن احتیاج داریم. »

SupportWizard پشتیبانی فناوری اطلاعات  را برای صنعت همیشگی مهمان‌داری در لندن فراهم می کند. برای بنیان گذار آن ، آدام فورمن (Adam Forman) ، پاسخ گویی به مشتری یک نکته ی خیلی مهم است ، همان طور که شرح می دهد:

« پی پال (PayPal) در این جا به من اجازه می دهد که بگویم : «حله!» خب ، من مهندسم را می فرستم پایین و شما می توانید پول او را پرداخت کنید ، همان موقع و همان جا. مهندس می تواند بسته ی لوازم اضافی را با خود داشته باشد و در محل راجع به کار با مشتری توافق کند. این امر همه چیز را برای ما بسیار سریع تر کرده. این سرویس واقعاً به ما کمک کرد. »

پی پال (PayPal) در این جا درون فروشگاه نیز کار می کند. با برنامه ی تلفن همراه هوشمند ، شما می توانید کاتالوگ محصول خود را بسازید ، و خدمت رسانی به مشتری را سریع تر کنید ، خواه کافی شاپ داشته باشید یا یک فروشگاه سخت افزار. می توانید کاربرهای چندگانه داشته باشید و گزارش هایی درست کنید که به مدیریت کسب و کارتان کمک کند.

و البته ، شما از پشتیانی بزرگ پی پال (PayPal) ، امنیتی در حد و اندازه ی جهانی و نام تجاری مورد اعتماد بهره مند شوید.

به نظر جالب می رسد؟ می توانید روی صفحه ی پی پال (PayPal) در این جا بیشتر بیاموزید. روی این جا کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط :