خانه » آزمون های بین المللی » پرداخت هزینه آزمون GRE

ثبت نام آزمون GRE General

GRE General یکی از امتحانات زبان است که نمره آن معیار سنجش زبان انگلیسی در بسیاری از دانشگاه‌های جهان به هنگام ارزیابی مدارک پذیرش دانشجویان می‌باشد. نمره این آزمون جز مدارک الزامی برای ادامه تحصیل در مقاطع فوق لیسانس و دکتری در تمامی دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا می‌باشد.

آزمون GRE

آزمون(Graduate Record Examination) GRE ، یکی از امتحانات زبان است که نمره آن معیار سنجش زبان انگلیسی در بسیاری از دانشگاه‌های جهان به هنگام ارزیابی مدارک پذیرش دانشجویان می‌باشد. نمره این آزمون جز مدارک الزامی برای ادامه تحصیل در مقاطع فوق لیسانس (Master) و دکترا (Phd) در تمامی دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا بوده و کسب نتیجه خوب در این آزمون می‌تواند به عنوان وجه تمایز شما از دیگر داوطلبین باشد. افرادی که دارای هر یک از مدارک تافل یا آیلتس هستند، با شرکت در آزمون GRE General شایستگی خود را برای ورود به مقطع فوق لیسانس و دکترا برای دانشگاه روشن می‌سازند، عدم درخواست دانشگاه برای ارائه مدرک GRE توسط دانشجو در موارد بسیار نادری پیش آمده است. در مورد دانشگاه های کانادا و اروپا، داشتن این مدرک جز مدارک الزامی برای اخذ پذیرش در تمام دانشگاه‌ها نیست و ممکن است برخی دانشگاه‌ها مدارک دیگری را از شما درخواست کنند.

معدل دوره کارشناسی اهمیت زیادی در ارزیابی دانشگاه‌ها برای اعطای پذیرش به دانشجویان دارد و همین مسئله یکی از نقاط ضعف افراد در گرفتن پذیرش می‌باشد. در رابطه با اهمیت آزمون GRE برخی معتقدند که داشتن نمره بالا در این آزمون می‌تواند بهترین جایگزین برای جبران معدل دوره کارشناسی باشد و این نقطه ضعف را پوشش دهد.

ثبت درخواست
آموزش نحوه درخواست

نکاتی پیرامون ثبت نام آزمون GRE General

  • در زمان ورود به محل برگزاری آزمون، به همراه داشتن تلفن همراه، کاغذ، ماشین حساب، هر نوع خودکار یا روان نویس و یا مداد ممنوع است. نماینده ETS که در محل آزمون حاضر است، کاغذ و مداد در اختیار شما خواهد گذاشت و ماشین حساب آنلاینی نیز روی مانیتور شما جهت انجام محاسبات در دسترس می‌باشد.
  • نتیجه آزمون بین 10 تا 15 روز پس از آزمون در حساب کاربری شما در سایت ETS قابل دسترس است.
  • نتیجه آزمون GRE به مدت 5 سال معتبر است.
  • شما می‌توانید گزارش نمره (Report) امتحان خود را برای 4 دانشگاه به صورت رایگان ارسال کنید. از آنجا که می‌بایست در روز امتحان مشخصات این دانشگاه ها را به صورت آنلاین وارد کنید، لذا این مشخصات را در روز آزمون به همراه داشته باشید.
  • در صورتی که به هر دلیلی بخواهید ثبت نام خود را لغو کنید، تا 4 روز پیش از تاریخ آزمون فرصت خواهید داشت. پس از لغو آزمون، بازگشت پول (Refund) تحت شرایط زیر انجام می‌شود: 
    – نهایتا 50 درصد از هزینه آزمون به شما بازگردانده می‌شود. 
    – مبنای هزینه آزمون، مبلغ ثبت نام به صورت Regular deadline است و چنانچه شما به صورت Late ثبت نام کرده باشید، نیمی از هزینه Regular به شما بازگردانده می‌شود. 
  •  

مراحل درخواست

میتوانید در سریعترین زمان ممکن درخواست خود را در پورتال پی‌آسان ثبت نمایید.

آخرین خدمات پی‌آسان

آخرین خدمات پی‌آسان
شماره تماس ایران : ۸۸۷۰۰۲۱۵−۰۲۱
شماره تماس کانادا : ۱۶۴۷۹۳۷۸۸۱۰+

اگر نیاز به مشاوره دارید با شماره تماس های دفتر ایران و کانادا تماس بگیرید و یا فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

درخواست مشاوره
درخواست مشاوره