خانه » آزمون های بین المللی » آزمون تافل اینترنتی TOEFL iBT » تغییر زمان آزمون تافل اینترنتی TOEFL iBT

تغییر تاریخ يا مرکز آزمون تافل

تغییر تاریخ يا مرکز آزمون تافل (reschedule) تنها تا ۳ روز قبل از آزمون امکان پذیر است. هزینه تغییر تاریخ/مرکز آزمون تافل iBT مبلغ ۶۰ دلار آمریکا می باشد. برای اینکار می بایسیتی  به صورت آنلاین یا تلفنی تاریخ يا مرکز آزمون تافل خود را تغییر دهید.

برای تغییر آزمون تافل iBT وارد اکانت خود در سایت ETS شوید و گزینه view orders در سمت چپ صفحه شده انتخاب کنید سپس با انتخاب modify نسبت به reschedule آزمون تافل iBT خود در قسمت order summary page شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه فرمایید.

پس از انتخاب تاریخ امتحان و حوزه مورد نظر، پس از طی چند مرحله، ثبت نام بوسیله پرداخت آنلاین توسط کارت اعتباری بین المللی مثل  ويز كارت، مستر كارت، پي پال (PayPal , Visa Card ،Master Card) و غیره امکان پذیر است. پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل TOEFL iBT  و همچنین ریپورت های نمره و تغییر تاریخ آزمون تنها به روش پرداخت با کارت های اعتباری بین المللی ممکن می باشد. این خدمات را ما در کمترین زمان برای شما انجام می دهیم.

پس از طی مراحل ذکر شده، برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل TOEFL iBT و همچنین ریپورت های نمره و تغییر تاریخ آزمون نیاز به کارت های اعتباری بین المللی مثل Visa Card و یا Master Card است. این خدمات با کمال افتخار توسط پی آسان به مشتریان عزیز ارائه می شود.

برای پرداخت هزینه ثبت نام مراحل زیر را طی فرمایید:


۱-
پرداخت مبلغ ريالي (واريز آنلاين از طريق درگاه بانك، يا كارت

به كارت و یا پرداخت در محل)

۲-ثبت سفارش از طريق فرم “ثبت سفارش و ارسال مشخصات پرداخت”

خواهشمند است در پر کردن فرم ثبت سفارش، حتما شماره تماس و ایمیل خود را به درستی وارد نمایید.  فاکتور سفارش شما بلافاصله پس از ثبت سفارش به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد. همچنین در صورت بروز مشکل در پرداخت از طریق شماره تماس با شما ارتباط بر قرار خواهد شد.

ثبت درخواست
آموزش نحوه درخواست

مراحل درخواست

میتوانید در سریعترین زمان ممکن درخواست خود را در پورتال پی‌آسان ثبت نمایید.

آخرین خدمات پی‌آسان

آخرین خدمات پی‌آسان
شماره تماس ایران : ۸۸۷۰۰۲۱۵−۰۲۱
شماره تماس کانادا : ۱۶۴۷۹۳۷۸۸۱۰+

اگر نیاز به مشاوره دارید با شماره تماس های دفتر ایران و کانادا تماس بگیرید و یا فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

درخواست مشاوره
درخواست مشاوره