وقتیکه سه سال پیش Eddy Zillan وارد کسب و کار پول رمزنگاری شد فقط 15 سال سن داشت – سنی که برای باز کردن حساب در سکوی چنین معامله ای کفاف نمی دهد.

با میلیونر پول رمزنگاری شده وال استریت آشنا شوید

وقتیکه سه سال پیش Eddy Zillan وارد کسب و کار پول رمزنگاری شده شد فقط 15 سال سن داشت – سنی که برای باز کردن حساب در سکوی معامله ای مانند Coinbase کفاف نمی دهد و بایستی حداقل 18 سال داشته باشید.

ولی Zillan قوانین این سابت را با وجود سن پایین قبول کرد! و یک حساب را در Coinbase و در سکوی معامله دیگری به نام Kraken باز کرد و با احتیاط 100 دلار ارز رمزنگاری شده خریداری کرد.

او می گوید که در ابتدا درباره خرج کردن پولش در اینجا خیلی مشکوک بود. او اولین بار در این باره در سایتی با نام Silk Road که حالا کار غیرقانونی انجام می دهد شنیده بود. وقتیکه Zillan در سال 2015 شروع به سرمایه گذاری کرد، منابع بسیار اندکی وجود داشتند که درباره این نوع سرمایه گذاری مشاوره می دادند.

وقتیکه Zillan حسابش را چند ساعت پس از سرمایه گذاری 100 دلاری اش بررسی کرد، متوجه شد که 10 دلار به آن اضافه شده است. اگرچه که این رقم، رقم خیلی زیادی نبود اما باعث جذب او شد. او می گوید: «من فکر کردم، واو 10 درصد سود توی یک روز داشتم. عجب چیز باحالی!!!»

یک هفته بعد او 5000 دلار سود برده بود و هفته پس از آن نیز این رقم به 6000 دلار رسید.

در ابتدا والدین او درباره نوع سرمایه گذاری اش در پول های رمزنگاری شده احساسات متضادی داشتند. مادرش موافق او بود و پدرش علیه او و معتقد بود که این سرمایه گذاری، یک سرمایه گذاری به شدت ریسکی است.

Zillan ماه ها بعد که بحث درباره این نوع پول کم کم بالا می گرفت در انجمن های گفتگو ساعت ها در طول روز به گفتگو می پرداخت. در سال اول پول او به 350 هزار دلار رسیده بود.

او از طریق چند منبع آنلاین شروع به یادگیری درباره این نوع پول کرد. او اما می گوید که دانشش بیشتر برگرفته از صحبت در انجمن های گفتگو با افرادی است که این نوع پول ها را ساخته بودند.

به مانند بسیاری از افرادی که در ابتدای کار پول رمزنگاری شده سرمایه گذاری کردند، Zillan متوجه شد که دلیل سود خوب او، زمانبندی مناسبش در سرمایه گذاری بر روی این نوع پول است. حالا سرمایه او به بیش از یک میلیون دلار رسیده است و خودش نیز به یک مشاور برای دیگر سرمایه گذاران بدل شده است.

Zillan که در تابستان به تازگی 18 ساله شده است، شرکتی با نام Cryptocurrency Financial راه انداخته که در زمینه پول های رمزنگاری شده به سرمایه گذاران و علاقه مندان به آن مشاوره می دهد. او اپلیکیشنی هم با نام Coinalert.ly ساخته که ترکیبی از منابعی برای سرمایه گذاران این پول، نکات سرمایه گذاری، راهنما و اخبار در اینباره است.

او خودش را در وبسایتش میلیونر پول رمزنگاری شده می خواند و اغلب در شبکه های اجتماعی با خودروی اسپرت و گران قیمتش ظاهر می شود.