ما در پی‌پال راه‌حل‌هایی را بری تجارت جهانی می‌سازیم تا به مصرف‌کنندگان و کسب و کارها کمک‌کند براحتی فراتر از همه بستر‌ها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

برای مصرف‌کنندگان، به افراد کمک می‌کنیم دسترسی آسان و امنی به چیزهایی که می‌خواهند داشته باشند در حالیکه به آنها این قدرت را می‌دهیم به گونه‌ای که می‌خواهند پرداخت انجام دهند. برای کسب و کارها، ما دسترسی به ابزارهای قدرتمند تجارت دیجیتال را دموکراتیزه کرده‌ایم، ابزارهایی که تا پیش از این تنها در دسترس بازیگران بزرگ تجارت بوده‌اند. به عنوان بخشی از این ماموریت، امروز، خوشحالیم که پرداخت جدید پی‌پال را با دکمه‌های هوشمند پرداخت اعلام کنیم.

پرداخت پی‌پال به گونه‌ای طراحی شده است که تعداد کلیک‌هایی را که در مسیر خرید انجام می‌شود، کاهش دهد، و ثابت شده است که راهنمای بالاترین نرخ تغییرات در سراسر این صنعت بوده است. یک مطالعه جدید از سوی کام‌اسکور دریافته است که پرداخت پی‌پال ٧/٨٨ درصد در حین خرید تغییر کرده است که ٨٢ درصد بیشتر از پرداخت بدون پی‌پال بوده است.

پرداخت با پی پال

با یک یکپارچه‌سازی ساده، پرداخت پی‌پال یک تجربه شخصی‌سازی شده و مناسب‌ترین شیوه‌های پرداخت را در اختیار کاربران قرار خواهد داد که شامل پی‌پال، ونمو، پی‌پال کردیت و بزودی شیوه‌های جایگزین پرداخت محلی خواهد بود. پرداخت جدی پی‌پال به مشتریان ما انتخاب و انعطاف‌پذیری بیشتری در چگونگی پرداخت و دریافت پرداخت اعطا خواهد کرد و شامل این خصوصیات خواهد بود.

دکمه‌های پرداخت هوشمند دکمه‌های پرداختی هستند که به صورت پویا مناسب‌ترین شیوه پرداخت را به هر مشتری در هر منطقه جغرافیایی ارائه می‌دهند. این به شما اجازه خواهد داد تا بهترین راه‌ها را برای پرداخت در اختیار داشته باشید بدون اینکه پرداخت خود را با شیوه‌های پرداختی که مناسب شما نیست پیچیده کنید. دکمه‌های هوشمند پرداخت شامل:

پرداخت با یک اشاره پی‌پال: یک اشاره، ابزار پرداخت آنلاین و موبایل پی‌پال است که مشتریان را قادر می‌سازد پرداخت را در میان میلیون‌ها تجارت انجام دهند بدون اینکه لازم باشد نام کاربری، کلمه عبور یا اطلاعات پرداخت و ارسال خود را بعد از انتخاب وارد کنند. یک اشاره سریعترین محصول انتخابی در تاریخ پی‌پال است و امروز بیش از ٩٦ میلیون نفر از مصرف‌کنندگان یک اشاره را انتخاب کرده‌اند و بیش از ٩ میلیون کسب و کار (و ٧٩ درصد از ١٠٠ خرده فروش اینترنتی) یک اشاره را فعال کرده‌اند بدون اینکه نیاز به یکپارچه‌سازی اضافی باشد. بر اساس یک تحقیق جدید از کام‌اسکور، ٥٥ درصد از مشتریان گفته‌اند آنها به دلیل یک اشاره خریدهای اینترنتی بیشتری انجام می‌دهند.

پرداخت با ونمو: پرداخت پی‌پال همراه با برین‌تری دایرکت تنها مکانی است که کسب و کارهای امریکایی می‌توانند ونمو را به صورت یک شیوه پرداخت ارائه داده و به میلیون‌ها نفر از مشتریان جوان و نوجوان که به شدت درگیر فضای مجازی هستند دسترسی داشته باشند. اگر مشتریان ونمو انتخاب کنند که خریدهای خود را از طریق ونمو با دیگران به اشتراک بگذارند، کسب و کارها می‌توانند نام تجاری خود را مطرح کنند.

پی‌پال کردیت: پرداخت پی‌پال همراه با برین‌تری دایرکت تنها مکانی است که کسب و کارها می‌توانند پی‌پال کردیت را ارئه دهند که منجر به خرید‌های بیشتر خواهد شد. یک مطالعه جدید توسط کام‌اسکوئر دریافته است نزدیک به ٥٣ درصد از خریداران در صورت عدم دسترسی به پی‌پال کردیت تمام خرید خود را انجام نمی‌دادند و همچنین به طور متوسط ٢١درصد از خریداران به صورت آنلاین بیشتر از چیزی در صورت عدم وجود پی‌پال کردیت خرج می‌کنند.

شیوه‌های جایگزین پرداخت محلی: دکمه‌های هوشمند پرداخت کسب و کارها را قادر می‌سازد تا انواع بیشتری از پرداخت را بپذیرند، مثل کیف پول‌ها و منابع مالی محلی که به صورت پویا براساس خریدار ارائه می‌شوند. در چند هفته آینده، ما آیدیل را برای مشتریان در هلند، بانکانتکت برای مشتریان در بلژیک، مای بانک برای مشتریان در ایتالیا، جیروپی برای مشتریان آلمانی و ای‌پی‌اس برای مشتریان در اتریش فعال خواهیم کرد. به علاوه مدت زیادی است که سپا دایرکت دبیت برای مشتریان در آلمان فعال شده است. ما انتظار داریم شیوه‌های پرداخت محلی بسیار بیشتری را طی سال جاری ارائه دهیم زیرا در تلاش هستیم انتخاب‌های بیشتری را در اختیار مشتریان خود گذاشته و باعث رشد کسب و کارها شویم.

پرداخت با پی پال

شاپر اینسایت به کسب و کارها امکان دیدن نظرات انبوه و بدون نام خریداران را که از سایت آنها دیدن کرده‌اند، می‌دهد که شامل: چند خریدار پی‌پال به خریدار واقعی تبدیل شدند، با چه دستگاهی خرید می‌کنند و توصیه‌های قابل اجرا برای تبدیل خریداران به خریداران واقعی و مشتریان به حامیان وفادار می‌شود.

فراگیری مشتری وان تاچ برای کسب و کارها وادار ساختن مشتریان به ساخت یک حساب کاربری را آسان‌تر می‌کند، زیرا مصرف‌کنندگان می‌توانند با فشار یک دکمه به سادگی حساب‌های کاربری بسازند. هنگامی که مصرف‌کنندگان برای کسب و کارها حساب کاربری می‌سازند مثل برنامه‌های وفاداری خریداران، مصرف‌کننده می‌تواند به پی‌پال بگوید اطلاعات مناسب را در اختیار کسب و کار قرار دهد که شامل اطلاعاتی مانند نام، آدرس ارسال و شماره تلفن است که هدف از آن ایجاد حساب در کسب و کار است. به این ترتیب  خریداران می‌توانند به سادگی حساب کاربری ایجاد کنند و شیوه پرداخت را برای یک کسب و کار مشخص کنند بدون اینکه نیاز باشد تمام اطلاعات خود را وارد کنند، این مسئله کمک می‌کند که تعداد عضویت، تبدیل ارز و تکرار خرید از کسب و کارها افزایش یابد.

امروز، کسب و کارهایی نظیر آلدو، بارنز اند نوبل و سافت سوراندینگز تاکنون از پرداخت جدید پی‌پال با دکمه‌های هوشمند پرداخت استفاده می‌کنند و بسترهای تجارت الکترونیک از سیلزفورس کامرس کلاد تا سالوکرو دکمه‌های هوشمند پرداخت را برای مشتریان خود فعال کرده‌اند.

مثل گذشته پرداخت پی‌پال شامل قسمت‌های حمایت از خرید و حمایت از فروشنده بر روی خریدهای قانونی است، توانایی فروش فرابستری مثل پست‌های شبکه‌های مجازی و همینطور فرامرزی، پرداخت‌های در بستر که مشتریان را قادر می‌سازد یک خرید را به صورت مستقیم در وب سایت یک کسب و کار کامل کنند و توانایی فعال‌سازی پرداخت یک اشاره برای مشتریان و دسترسی به ٢٣٧ میلیون حساب کاربری مشتریان فعال پی‌پال می‌شود.

ما به طور مداوم در حال تلاش هستیم تا ابزارهایی را بسازیم که به کسب و کارهایی کمک کند که تجربه بهتر برای مشتریان خود ایجاد کنند تا بتوانند تاثیرگذارتر رقابت کنند و در نتیجه رشد یک اکوسیستم شاداب و پررونق را شاهد باشیم.