میزبانی وب به هیچ وجه یک تجارت کالا نیست. ارائه دهندگان خدمات میزبانی ممکن است همه چیز را همانند هم انجام دهند – به شما اجازه می دهند که کسب و کارهای کوچک خود را با جهان در اینترنت به اشتراک بگذارید – اما آنها در کیفیت ارائه خدمات و مزایا به هیچ وجه برابر نیستند. بسته به ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید، ممکن است یکی از آن ها سرعت فوق العاده ای را ارائه دهد ، اما تقریبا به اندازه کافی فضای ذخیره سازی در اختیار شما نمی گذارد . و همین اتفاق ممکن است برعکس اتفاق بیافتد .

در نهایت، صاحبان کسب و کارهای کوچک باید به دنبال ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب مقرون به صرفه باشند تا توانند ویژگی هایی را که نیاز دارند منحصرا برای شرایط خود دریافت کنند برای مثال، اگر شما به شدت در زمینه گرافیک و فایل های زیاد و پرحجم قرار می گیرید، ممکن است بخواهید یک ارائه دهنده خدمات میزبانی وب پیدا کنید که در برنامه های خود فضای ذخیره سازی بیشتری ارائه دهد. اگر میخواهید با سروری کار کنید که سریعترین سرعت را ارائه می دهد ، در جستجوهای خود به سرویسی که رم و پهنای باند زیادی دارد توجه کنید .

و صرفنظر از اینکه چه ارائه دهنده ای را انتخاب می کنید، اطمینان حاصل کنید که آنها به صورت 24/7 خدمات پشتیبانی از مشتری را در دسترس شما قرار دهند، بنابراین شما می توانید مشکلات در هر زمان از روز به سرعت رفع کنید و سیستم کسب و کارهای کوچک شما با اختلال مواجهه نشود .

اما اگر شما به دنبال راه حل های خاص هستید و نمی خواهید وقت خود را شخصا صرف جستجو برای گزینه ی مناسب کنید، از نگاه ما به بهترین ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب برای کسب و کارهای کوچک توجه کنید.

 

بهترین گزینه در برآیند کلی : HOSTGATOR

 

خرید هاست از خارج

 

HostGator بهترین تراز سرعت، ذخیره سازی، و قیمت را در میان هر میزبان وبی در اختیار شما قرار می دهد. هنگامی که شما به HostGator وارد میشوید، شما می توانید هر برنامه ای که با بودجه شما منطبق باشد را انتخاب کنید . در پایین صفحه ، Cloud Hosting وجود دارد که در واقع تا این سرویس تا دو برابر سریعتر از برخی گزینه های میزبانی سنتی است و بسیار قابل توجه است. اگر شما برای میزبانی یک سرویس وردپرس دنبال گزینه ای هستید ، راه حل HostGator است که این سرویس را با با سرعت و امنیت مطلوبی ارائه می دهد.

اما اگر پردازش بالا مورد نیاز شما باشد، باید سرور اختصاصی مجازی HostGator یا VPS را برای میزبانی وب یا سرور اختصاصی خود انتخاب کنید. هر دو سرویس کنترل کامل بر محیط میزبانی شما را فراهم میکنند ، عملکرد فوق العاده ای دارند و قابلیت سفارشی سازی ممکن را برای برخی از کسب و کارهای کوچک فراهم می کنند.

قیمت سرویس های HostGator از  4.95 دلار در هر ماه شروع می شود.

 

بهترین گزینه برای رستوران ها : DREAMHOST

 

خرید هاست

 

رستوران ها ممکن است به دنبال میزبان های وبی باشند که سرعت نرم افزاری و پشتیبانی کافی را در سمت نرم افزار برای کار با رزرو های شخص ثالث یا خدمات سفارش آنلاین ارائه دهند. اما رستوران ها جز کسب و کارهای کوچک بسیار پر هزینه و حاشیه ای هستند. و صرفه جویی در چند دلار ممکن است یک عامل کلیدی باشد برای چنین کسب و کارهای کوچک در اینترنت .

این موضوع را باید درک کنید که DreamHost یک راه حل ایده آل برای رستوران ها است آن هم با تمام سر و صداها و گزینه ها و مزایایی که انتظار دارید . چیزهایی مانند گزینه های مختلف سرعت و ذخیره سازی . می توانید آن را با قیمت اولیه فقط 2.59 دلار در ماه شروع کنید ، و این سرور یک از ارزان ترین راه حل های ممکن برای کسب و کارهای کوچک است.

علاوه بر این، DreamHost برای خدمات وب محبوبی مانند وردپرس پشتیبانی مخصوصی از سایت شما و WooCommerce برای مدیریت سفارش آنلاین ارائه می دهد. حتی قالب هایی ساخته شده است که به شما اجازه می دهد تا به سرعت،  یک سایت رستوران را راه اندازی کنید.

 

بهترین گزینه برای تجارت الکترونیک : HOSTWINDS

 

خرید هاست

 

Hostwinds مثل به برخی از دیگر ارائه دهندگان در این مطلب ،  روی راه حل های اساسی و گزینه های ویژه و خاص زیاد تمرکز نمی کند. اما در عوض پشتیبانی برجسته ای را برای هر شرکتی که امیدوار است پلتفرم تجارت الکترونیک برای خود تاسیس کند، ارائه خواهد داد.

Hostwind چند گزینه برای میزبانی ارائه می دهد. در یکی از موارد ، می گوید اگر شما در خلال 60 روز اول استفاده از خدمات خود راضی نباشید، پول خود را می توانید پس بگیرید – یعنی تضمین شده است. علاوه بر این، Hostwinds وعده داده است 99.999 درصد به روز رسانی ها را به طور کامل و مرتب انجام دهد و 100 درصد رضایت شما را حاصل کند. در دنیایی که ذخیره سازی آنلاین برای کسب و کارهای کوچک باید انجام شود، این موارد مهم است.

Hostwinds با برنامه های میزبانی وب همراه است که از $ 3.29 در هر ماه شروع می شود، اما طرح کسب و کار آن، که از 5.64 دلار در هر ماه شروع می شود، اگر دنبال یک سرویس تجارت الکترونیک هستید واقعا بهترین گزینه شماست .

در سمت فن آوری اطلاعات ، Hostwinds راه حل های مختلفی را ارائه می دهد.  از جمله میزبانی ابری، VPS یا سرور اختصاصی. در واقع، شما چیزی که میخواهید پیدا خواهید کرد، صرفنظر از اینکه آیا شما در حال خرید یک فروشگاه اینترنتی تازه کار هستید و یا در حال جهش و افزایش ابعاد کسب و کار خود هستید .

 

بهترین برای املاک و مستغلات: BLUEHOST

 

هاست خارجی

 

در صنعت املاک و مستغلات، قابل اطمینان بودن بسیار مهم است. شما باید بدانید که میزبان شما می تواند از زمان آپدیت جامع سرور اطمینان حاصل کند و به اندازه کافی فضای ذخیره سازی آماده می کند تا لیست هایتان را به سرورهایش بسپارد. و Bluehost می تواند آن را انجام دهد.

Bluehost انواع راه حل های میزبانی، از جمله مشترک، ابر، VPS، و بسته های اختصاصی را ارائه می دهد. طرح مشترک آن اساسا یک سرویس سریع راه اندازی است که به شما کمک می کند تا در زمان ناچیزی چیزهایی که میخواهید را به دست آورید . به ازای 2.95 دلار در هر ماه، این قیمت بسیار ارزان است.

با این حال، برای املاک و مستغلات، ممکن است بخواهید خدمات VPS یا خدمات اختصاصی خود را که به شما کنترل بیشتری بر محیط میزبانی بدهد در نظر بگیرید. آنها منابع مقیاس پذیری را ارائه می دهند، بنابراین شما به عنوان سرویس دهنده های شخص ثالث در زمان صرفه جویی می کنید و همچنین روی ویژگی ها کنترل کامل دارید ، بنابراین می توانید هر چیزی که می خواهید را در طول راه اندازی امتحان کنید.

برنامه VPS Bluehost از 18.99 دلار در هر ماه شروع می شود و شما می توانید بای داشتن برنامه اختصاصی خود از پرداخت ماهی 79.99 دلار در ماه شروع کنید.

 

بهترین گزینه برای وبلاگ ها: WORDPRESS

 

هاست ورپرس خارجی

 

وردپرس WORDPRESS برای سال های سال رهبر بازار وبلاگ نویسی بوده است. و اگر چه شما می توانید وردپرس را بر روی سرور های دیگری انتخاب کنید، اگر ترجیح می دهید میتوانید حساب کاربری WordPress.com خود را داشته باشید که در آن می توانید افکار خود را با جهان به اشتراک بگذارید، استفاده از سیستم هاستینگ خود وردپرس را انتخاب کنید .

وقتی وردپرس را انتخاب می کنید، پیدا کردن آنکه چه چیزی نیاز دارید آسان است . یک برنامه شخصی ارائه شده از وردپرس برای فقط 4 دلار در هر ماه، برای کسانی که میخواهند خاطرات خود را منتشر کنند ارائه شده است، و یک حق بیمه 8 ماهه برای ذخیره سازی اضافی نیز همراه آن است . گزینه کسب درآمد از وبلاگ شما نیز وجود دارد. طرح کسب و کار وردپرس به هزینه های ماهانه شما 25 دلار اضافه می کند، اما به شما اجازه می دهد سفارشی سازی بیشتر و ذخیره سازی و طراحی وب سایت منحصر به فردی داشته باشید که نام تجاری WordPress.com را هم نشان نمی دهد .

صرف نظر از هر چیزی، وردپرس برای کسانی که میخواهند یک وبلاگ ایجاد کنند بهترین راه است .

 

مطالب مرتبط :