صرف نظر از اینکه آیا شما یک تاجر ارزهای دیجیتال و رمز ارزها ( cryptocurrency ) هستید یا فقط یک تماشاگر و مخاطب کنجکاو، برنامه های معرفی شده در این مطلب کار شما را ساده تر می کند تا بتوانید همزمان نرخ رمز ارزها  متنوعی را در یک پلتفرم و به صورت یکجا پیگیری کنید و هرگز آخرین تغییرات این ارزها را از دست ندهید . پس اگر به دنبال آگاهی از نرخ رمز ارز  هستید ، این برنامه ها حتما برایتان ضروری است.

 

پیشنهاد مطالعه:

 

این شش برنامه شامل ویژگی های مختلفی هستند که باعث می شود به راحتی و سادگی در جریان آخرین تغییرات بازار اصلی را با گزینه های مختلف ردیابی کنید؛ از جمله ردیابی نرخ رمز ارزها  در زمان حال و به صورت لحظه ای ، تاریخچه تغییرات نرخ ارزهای رمزی . و حتی در این ویژگی ها خلاصه نمی شوند و هرکدام مزایای خاص خود را دارند که باید بنا به نیاز خود بهترین را انتخاب کنید.

این برنامه ها علاوه بر پوشش نرخ بیتکوین ، نرخ رمز ارزهای  متنوع و معروف و مهم دیگر از جمله Ethereum، Tether، Litecoin و Ripple را هم پوشش می دهند. بخش مدیریت سرمایه گذاری نیز در بالای اخبار و رویدهای مرتبط این برنامه ها قرار دارد که یکی دیگر از ویژگی های عالی برای شما در برنامه های زیر است.

 

یک : Coinbase

برای Android/iOS – رایگان

 

کار با کوین بیس

 

 

Coinbase خود را به عنوان محبوب ترین کیف پول جهان برای Bitcoin، Bitcoin Cash، Ethereum و Litecoin تبدیل کرده است. که البته جای تعجب نیست چراکه استفاده از آن بسیار آسان و سریع است. خوشبختانه برای هر دو سیستم عامل مرسوم آی او اس و آندروید نسخه دارد و کاربران در صورتی که بخواهند روی پلتفرم ویندوز از آن استفاده کنند ، سایت Coinbase در دسترس است.

همراه با استفاده از وب سایت CoinBase، کاربران به راحتی می توانند با استفاده از ترکیبی از حساب های بانکی، PayPal، کارت های نقدی و کارت های اعتباری به خرید و فروش بپردازند ( یعنی این برنامه علاوه بر اطلاع رسانی نرخ رمز ارزها، کیف پول ارزهای دیجیتال را هم در خدمات خود لحاظ کرده است).

بعد از اینکه رمز ارز  یا ارز دیجیتال خود را خریداری کردید، میتوانید به آسانی به ردیابی و رصد قیمت ها و نرخ ارز مربوطه بپردازید و در لحظات کلیدی، هشدار مربوط به تغییرات نرخ رمز ارزها را دریافت کنید. نمودارهای لحظه‌ای و تاریخی برای هر ارز در دسترس هستند بنابراین شما به سرعت می‌توانید ببینید که چگونه بازار در طول زمان تغییر کرده است.

 

نسخه اندروید           نسخه iOS

 

دو : CryptoTrax

برای Android/iOS – رایگان

 

صرافی آنلاین

 

CryptoTrax بعضی چیزها را بسیار ساده و موثر نگه می دارد. از طریق طراحی ظاهری و رابط کاربری تمیزو بهینه ، شما می توانید ببینید که چگونه بسیاری از رمز ارزها عمده مانند Bitcoin، Bitcoin Cash، Ethereum، NEM، NEO و .. تغییر نرخ می دهند. این اطلاعات با داده هایی واقعی از بازار اصلی درباره ی نرخ ارزش هر کدام تغییر می کند.

یک piechart view ( نمودار ) به شما یک نمای کلی بصری با آخرین اخبار در مورد رمزنگاری، ICO، و Blockchain ارائه می دهد.

بع غیر از این ، CryptoTrax چیز ویژه ای ندارد. فقط خود را درون برنامه رها کنید و با آسودگی خاطر درباره ی امنیت ، شروع به استفاده و بهره برداری از خدمات آن کنید . این برنامه هم برای آندروید و هم ios به صورت رایگان در دسترس است.

 

نسخه اندروید           نسخه iOS

سه : Blockfolio Bitcoin Altcoin App

برای Android/iOS – رایگان

 

بهترین صرافی های خارجی

 

Blockfolio یک فروشگاه یکپارچه برای مدیریت Bitcoin و Altcoin است. این ابزار برای نگهداری سرمایه گذاری های شما از ابزارهای سودمندی استفاده می کند. یک بخش بازبینی کارها وجود دارد که در آن شما می توانید تمام دارایی های blockchain خود را در یک زمان مشاهده کنید و یکجا مشاهده کنید . به دنبال آن نمودار شمعدانی ( candlestick charts ) از تغییرات گذشته، دفترچه ی سفارشات و جزئیات نرخ رمز ارزها بازار به طور کلی و لحظه ای .

هیچ برنامه ی رمز ارزها بدون سیستم اعلان قیمت های لحظه ای و هشداردهی ، کامل نیست . در همین راستا هم Blockfolio هشدار گسترده ای برای زمانی که یک قیمت از آستانه انتخابی و تعیین شده توسط شما عبور کند ، طراحی کرده است. این امکان برنامه ، بیش از 2000 نوع رمزنگاری و رمز ارزهای مختلف را پیگیری و پشتیبانی می کند.

 

نسخه اندروید           نسخه iOS

چهار : Enjin Cryptocurrency Wallet

برای Android/iOS – رایگان

بهترین صرافی خارجی رمز ارز

 

Enjin Cryptocurrency Wallet به خاطر امنیت فشرده و بدون روزنه ی خود ، مشهور و همیشه سرافراز است. حتی مالکان برنامه ( چه برسد به هکرها ) هرگز اجازه ی دسترسی به اطلاعات و اطلاعات محتویات کیف پول شما را ندارند و این دسترسی همیشه در کنترل کامل شما است . این کنترل کامل از طرف کاربر ، از طریق کلیدها و رمزهای خصوصی شما ممکن شده است. چون همه چیز وابسته به این رمزها است ، این برنامه از یک سیستم رمزگذاری و بازیابی رمز حرفه ای 12 کلمه ای استفاده می کند که باعث می شود هیچکس جز خود شما نتواند از طریق این برنامه به حساب­هایتان دسترسی داشته باشد.

از طرف دیگر این برنامه ی بسیار هوشمند با یک UI هوشمند طراحی شده است که با توجه به نیازهای شما سازگاری داده شده است . فرایند کارمزدها به صورت دینامیک و پویا محاسبه می شود و از طریق اسکنر کدهای QR این فرایند را ساده تر و سریعتر از برنامه های دیگر، به پیش میبرد.

این برنامه از  Bitcoin، Ethereum، Litecoin،Enjin Coin  و تمامی tokens های ERC-20 را پشتیبانی می کند و ارزهای رمزی دیگر، قرار است به زودی به ارزهای قابل پشتیبانی آن اضافه شود. در همه موارد، یک نمایه دقیق اطلاعات مربوط به معامله های انجام گرفته ( از جمله نرخ رمز ارز ها ) و معاملات در حال انجام ،  در دسترس است؛ بنابراین شما همواره می دانید که چه اتفاقی در حال افتادن است.

این برنامه هم در اندروید و هم در iOS نسخه دارد و استفاده از آن رایگان است.

 

نسخه اندروید           نسخه iOS

پنج : Investing.com Cryptocurrency

برای iOS – رایگان

صرافی کریپتو

 

Investing.com یک نام آشنا در زمینه سرمایه گذاری رمز ارزها است، به طوری که به نظر می رسد برنامه مبتنی بر cryptocurrency آن،  یک مدعی قوی در زمینه رمز ارزها و به خصوص آگاهی از نرخ رمز ارزها است. این برنامه در یک محیط ساده و تمییز ، بستری را فراهم می کند که بتوانید به راحتی از طریق آن تغییرات نرخ ارزهای رمزی و دیجیتال را مورد ردیابی و رصد قرار دهید.

این برنامه طیف بسیار وسیعی از نرخ ارزهای رمزی را پوشش می دهد ( 1300 آلتکوین و ارزهای فیات ) . حتی این برنامه حجم معاملات موجود را هم گزارش و نشان می دهد. در مجموع این برنامه برای سرمایه گذاران واقعی این بازار، بسیار جامع و کاربردی است.

این برنامه علاوه بر استفاده از سرور و مراکز شخصی خودش ، از منابع جامعی مثل CoinDesk، NewsWire، یاهو، رویترز و بسیاری از سایت های دیگر تهیه شده است.

با استفاده از بخش عملکرد نمونه کارها که همیشه همراه شما است ، شما می توانید مجموع سود و زیان خود را در 24 ساعت گذشته، شناسایی و تحلیل کنید و  روند تغییرات و فرصت ها را زیر نظر داشته باشید . هشدارها و اطلاعیه های قیمت نیز به سرعت و سادگی قابل تنظیم است.

متاسفانه این برنامه صرفا برای سیستم عامل ios  نسخه ی قابل استفاده دارد.

 

نسخه اندروید           نسخه iOS

شش : Delta Crypto Portfolio Tracker

برای Android/iOS – رایگان

خرید و فروش ارز دیجیتال

 

آخرین برنامه ی این لیست؛ البته این به معنای بدترین بودن در بین این برنامه ها نیست. برنامه Delta Crypto Portfolio Tracker با ظاهر و رابط کاربری شیک و کاربرپسندش ، در زمینه اطلاع رسانی نرخ رمز ارزها بسیار عالی عمل می کند. این برنامه به صورت لحظه ای نشان می دهد چگونه رمز ارزها  شما دچار تغییرات نرخ می شوند . همچنین سود و زیان ناشی از تغییرات نرخ رمز ارز ها و مبادلات شما را در 24 ساعت گذشته صورت بندی کرده و نشان می دهد.

این برنامه بیش از 2000 رمز ارزی را پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد که تنها در یک نگاه و به سرعت ، لیستی از بررسی ها و اطلاعات کلی مربوط به هر ارزی که بخواهید را بررسی کنید و در صورت ازوم و بنا به نیازهای خود تصمیماتی برای خرید و فروش بگیرید ( یا اینکه کلا کاری نکنید! ) این برنامه تجزیه و تحلیلی دقیق از هر رمز ارزی انتخابی از سوی شما را ارائه می دهد ؛ که باعث می شود بتوانید در بهترین زمان ، بهترین تصمیم را بگیرید و به صورت لحظه ای در کورس رقابت بازار ارزهای دیجیتال باقی بمانید.

مثل هر برنامه ی کاملی در این زمینه ، هشدارها برای هر رمزارزی در دسترس هستند، بنابراین همیشه می توانید از تغییرات ناگهانی بازار رمز ارزها خبردار شوید .

خدمات حرفه ای مبتنی بر اشتراک برنامه ( که مشمول پرداخت حق اشتراک است ) به شما اجازه می دهد تا تا 10 اوراق بهادار مختلف ایجاد کنید و همچنین این داده ها را در چندین دستگاه همگام سازی کنید.

این برنامه هم در اندروید و هم در iOS نسخه دارد و استفاده از آن ( بدون خدمات ویژه اشتراک ) رایگان است.

 

نسخه اندروید           نسخه iOS

 

مطالب مرتبط :