در مطالب گذشته به بررسی چگونگی مهاجرت به قبرس و جوانب مثبت زندگی درقبرس پرداختیم، در این مطلب جوانب متفی زندگی در قبرس را خواهید خواند، باما همراه باشید؛

جوانب منفی زندگی در قبرس

جوانبی منفی از زندگی در قبرس وجود دارد که در ادامه ذکر شده اند:

حقوق و دستمزد نسبتا کم است

  • این مورد تقریبا مربوط به هزینه های پایین زندگی در قبرس (یا برعکس) است، اما حقوق و دستمزد بعضی مشاغل در قبرس بسیار پایین است. به طور عمده به علت هزینه های پائین زندگی و نرخ مالیات در جائیکه مالیات بر درآمد شخصی در سال اول ۱۹.۵۰۰۰€ است ، پرداخت نشود، شما جریمه خواهید شد.

فقدان گزینه های خرید

  • این فروشگاهی ست که در حال افزایش امکانات خود است، اما بین گزینه های خرید در قبرس و مکان های دیگر اختلاف قابل توجهی وجود دارد‌. خوشبختانه ، همیشه گزینه ی خرید آنلاین وجود دارد.

مهاجرت به قبرس

تغییرات فعالیت از تابستان به زمستان

  • یکی از گردانندگان اصلی اقتصاد در قبرس توریسم است. چرا که گردشگری در فصل تابستان متمرکز است اما مقصدهای توریستی محبوب تقریبا در طول فصل به طور کامل متوقف می شود. کاهش سرعت در زمستان می تواند ویژگی مثبتی برای شما در بر داشته باشد. اما تفاوت های قابل توجهی برای شما در فرصت های فصلی بین تابستان و زمستان وجود دارد. اگرچه گردشگری فصلی در حال برچیده شدن است، و برنامه های جدید برای کازینو با کیفیت بین المللی و زمین های گلف جدید در راه است، گردشگری فصلی رو به سقوط است.

پروازهای مستقیم و محدود به دیگر کشورهای اروپا (به استثنای انگلستان)

  • به علت تفاوت در توریسم درون مرزی در قبرس بین تابستان تا زمستان ، زمانی که صحبت به گزینه های پرواز مستقیم به بسیاری از کشورهای اروپایی به جز یونان و انگلستان می رسد، فرصت کمی داریم. این امر عموما چالشی در طول فصل زمستان است.

مزایای رفاهی کم است

  • این مورد شاید از دلایل مهاجرت شما به قبرس نباشد ، اما همچنان در نظر گرفتن آن قبل از تصمیم گیری برای مهاجرت ارزشمند است. مزایای رفاهی اجتماعی زیاد نیست و سال های زیادی برای ارزیابی آن طول نخواهد کشید.