داده ها / فروشگاه ها به طرز چشم گیری در حال مرتبط شدن به یکدیگر هستند.تا جایی که حتی خرده فروشان بتوانند تجارت خودشان را گسترش دهند.

داده ها ، دیجیتال سازی و فروشگاه های هوشمند

پی آسان : فروشگاه ها به طرز چشم گیری در حال مرتبط شدن به یکدیگر هستند.تا جایی که اینترنت حتی این امکان را می دهد که خرده فروشانی با مغازه های کوچک و درب و داغان بتوانند تجارت خودشان را گسترش داده و ارتباط بهتری با مشتری برقرار کنند.مصرف کنندگان میتوانند یک خرید امن و بدون اصطکاک را تجربه کنند.درست مثل قدم زدن در یک فروشگاه و برداشتن موارد مورد نیاز و خرید و خارج شدن از فروشگاه است و پرداخت قیمت اجناس پشت پرده ها به صورت کاملا ایمن و یکپارچه اتفاق می افتد.

تکنولوژی به دیجیتال کردن دنیای فیزیکی کمک میکند.به خرده فروشان کمک می کند تا دیده شوند، چیزی که از نظر تاریخی غیر قابل دسترس بوده است.این دیده شدن ها و در دسترس بودن کوچک ترین کسب و کارها در راه افزایش خدمات به مشتری و گسترده شدن فرصت های انتخابی او قدم بر می دارد.

داده ها فضای فیزیکی را به دیجیتال تبدیل می کنند. به همین دلیل شرکت های Mastercard و AVA میتوانند با یکدیگر مشترکا عمل کنند.ما با هم فضایی برای خرده فروشان تدارک میبینیم که همان قدرت تجزیه و تحلیل داده هایی که در خرید و فروش فیزیکی در اختیار دارند را در تجارت الکترونیکشان داشته باشند.آن ها نه تنها می توانند بدانند که خریدار در نهایت چه محصولی را خریداری کرده بلکه می توانند از اینکه چقدر از زمانش را صرف دیدن و بررسی یک محصول کرده با خبر شوند.

همه ی این ها در کنار هم به خرده فروشان این امکان را می دهند که قیمت هایشان را بهتر تنظیم و کنترل کنند و اجناس گزیده تری در فروشگاهشان به فروش برسانند و دید و بررسی موثر تری داشته باشند.خرده فروشان از دیدی که ما به آن ها می دهیم می توانند در جهت افزایش راندمان کاری و ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان و همچنین افزایش توان تولید با پیش بینی بهتر استفاده کنند.

البته مسلما اطلاعات خریداران پیش ما محفوظ خواهد ماند و ما تنها آمارهای ناشناخته و متمرکز شده را به فروشندگان ارائه می دهیم. با تکیه بر فن آوری های دیجیتال پیشرو در خرده فروشی های Mastercard و AVA، ما میتوانیم یک مغازه درب و داغان را به یک فروشگاه دیجیتال بزرگ تبدیل کنیم.

در NRF 2018: نمایش بزرگ خرده فروشان، ما یک تجربه منحصر به فرد خرید بدون اصطکاک را به شما نشان می دهیم که امروزه به عنوان یک امر آزمایشی گسترده در سانفرانسیسکو قرار دارد که تجزیه و تحلیل داده ها در فروشگاه ها و مقایسه ی آن با تجزیه و تحلیل الکترونیک را برای خرده فروشان به نمایش می گذارد. با استفاده از توانایی های ترکیبی ما – Mastercard علاوه بر تخصص عمیقی که در زمینه خرده فروشی دارد، امنیت، تجزیه و تحلیل پرداخت دیجیتال را فراهم می کند و  AVA  چشم انداز کامپیوتر، دیجیتال سازی و تجزیه و تحلیل خرده فروشی ها را تامین میکند – ما خرده فروشان را قادر به تجربه کردن یک فروش نوآورانه و موثر میکنیم.

چشم انداز ما این است که تجربه ی خرید می تواند چه برای فروشنده و چه برای خریدار تجربه ی بهتری باشد.خریداران می توانند از یک خرید کاملا مطابق سلیقه شان یک خرید امن و فوری بهرمند شوند و در این حین خرده فروشان می توانند ارتباط قوی تری با مصرف کنندگان داشته باشند و این امر به مطرح شدن و افزایش وفاداری به نام تجاری شان منجر می شود.

زمانی که داده ها از حالت فیزیکی به دیجیتال تبدیل می شوند هم مصرف کننده و هم فروشنده سود خواهند برد و ما نمیتوانیم صبر کنیم تا ببینیم که بعدا چه پیش خواهد آمد.

منبع: newsroom.mastercard.com

پیشنهاد می کنیم این پست درباره ی ارزهای دیجیتال و کمک آنها به حل مشکلات پرداخت مشتریان ببینید