خانه » شهریه دانشگاه های آمریکا

 

شهریه دانشگاه‌های آمریکا

پی آسان مفتخر است هزینه شهریه دانشگاه‌های مختلف در کشور آمریکا را برای دانشجویان عزیز با کمترین کارمزد پرداخت کند.

این هزینه را می توان به صورت مستقیم از طریق حواله بانکی به حساب دانشگاه واریز نمود و یا در صورتی که دانشگاه مقصد درگاه مستر یا ویزا کارت داشته باشد می توان از طریق پرداخت با ویزا/مستر کارت، هزینه را پرداخت نمود.

شهریه ( Tuition Fee ) دانشگاه‌های آمریکا

همان طور که مطلع هستید، برای تحصیل در دانشگاه های مختلف می بایستی شهریه ای به صورت سالانه به دانشگاه مورد نظرتان ارسال کنید. دانشگاه های آمریکا این هزینه را خود تعیین می کنند و مقدار این مبلغ بسته به چندین عامل متفاوت از جمله مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و نوع دانشگاه از نظر خصوصی و دولتی بستگی دارد.

پی آسان مفتخر است هزینه شهریه دانشگاه های مختلف آمریکا را برای دانشجویان عزیز با کمترین کارمزد پرداخت کند.

 

هزینه شهریه مقطع لیسانس (under graduation) دانشگاه های آمریکا

این هزینه بسته به دانشگاه  مورد نظر رقمی بین ۲۰،۰۰۰ تا ۹۰،۰۰۰ دلار در یک سال می باشد.

رشته های هنر و انسانی معمولا ارزان ترین شهریه ها و رشته های مهندسی و پزشکی معمولا گران ترین شهریه ها را دارند. رشته های بیزینس و مدیریت معمولا شهریه های متوسط دارند ولی به علت پر متقاضی بودن این رشته ها معمولا کمک هزینه های کم تری نسبت به سایر رشته ها برایشان ارایه می‌گردد.

 

هزینه شهریه مقطع تحصیلات تکمیلی ( post graduation ) دانشگاه های آمریکا

شهریه های این مقطع در مقایسه با مقطع لیسانس کم تر می‌ باشد. این هزینه بسته به دانشگاه  مورد نظر و رشته تحصیلی رقمی بین ۱۵،۰۰۰ تا ۱۰۰،۰۰۰ دلار در یک سال می باشد. در این مقطع معمولا رشته های مدیریت کسب و کار بیشترین شهریه را نسبت به رشته های مهندسی، هنر و پزشکی دارند.

شما می توانید هزینه اپلیکیشن، شهریه دانشگاه و خوابگاه خود را با ثبت سفارش در سایت پی آسان در کوتاه ترین زمان و با کم ترین کارمزد پرداخت نمایید.

شهریه موسسه فناوری ماساچوست 

مؤسسهٔ فناوری ماساچوست مشهور به اِم‌آی‌تی، دانشگاه خصوصی واقع در شهر کمبریج در ایالت ماساچوست آمریکا است، که دارای پنج دانشکده اصلی، یک کالج و ۳۲ گروه آموزشی می‌باشد.

هزینه شهریه مؤسسهٔ فناوری ماساچوست ۵۰،۰۰۰ تا ۱۵۰،۰۰۰ دلار در سال می‌باشد. هزینه سال های بالاتر از سال اول، معمولا از سال اول بیشتر است. برای اطلاع از مبلغ شهریه رشته مورد نظر خود و مدارک مورد نیاز می توانید به سایت مؤسسهٔ فناوری ماساچوست مراجعه نمایید.

 

شهریه دانشگاه استنفورد Stanford University

دانشگاه استنفورد یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جهان است که در استنفورد، در نزدیکی شهر سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا در کشور ایالات متحده آمریکا قرار دارد. به علت فارق التحصیلان آن که عمدتا جزو موفق ترین افراد حهان هستند استنفورد به کارخانه بیلیونر معروف است.

هزینه شهریه دانشگاه استنفورد ۵۰،۰۰۰ تا ۱۰۵،۰۰۰ دلار در سال می‌باشد. هزینه سال های بالاتر از سال اول، معمولا از سال اول بیشتر است. برای اطلاع از مبلغ شهریه رشته مورد نظر خود و مدارک مورد نیاز می توانید به سایت دانشگاه استنفورد مراجعه نمایید.

 

شهریه دانشگاه هاروارد Harvard university

دانشگاه هاروارد یک دانشگاه خصوصی در شهر کمبریج ایالت ماساچوست در ایالات متحدهٔ آمریکا است که در سال ۱۶۳۶ میلادی (۱۰۱۵ خورشیدی) ساخته شد. قسمت‌هایی از دانشگاه هاروارد مثل دانشکدهٔ پزشکی و دانشکدهٔ بازرگانی در شهر مجاور کمبریج یعنی بوستون قرار دارد. این دانشگاه اولین مؤسسهٔ آموزش عالی در کشور آمریکا و همچنین اولین بنیاد در آمریکای شمالی به‌شمار می‌رود.

در ۱۰ دانشگاه برتر آمریکا می ‌توانید با بهترین دانشگاه های آمریکا در سال ۲۰۲۰ آشنا شوید.

برای اطلاع از سایر دانشگاه ها ( مانند دانشگاه : پنسیلوانیا، دنور، کالیفرنیا، شیکاگو، کرنل، ییل و …) می‌بایست به سایت هر یک مراجعه نموده و پس از اطلاع از هزینه، برای پرداخت به بخش پرداخت با خرید با ویزا/مستر کارت مراجعه فرمایید.

ثبت درخواست
آموزش نحوه درخواست

مراحل درخواست

میتوانید در سریعترین زمان ممکن درخواست خود را در پورتال پی‌آسان ثبت نمایید.

آخرین خدمات پی‌آسان

آخرین خدمات پی‌آسان
شماره تماس ایران : ۸۸۷۰۰۲۱۵−۰۲۱
شماره تماس کانادا : ۱۶۴۷۹۳۷۸۸۱۰+

اگر نیاز به مشاوره دارید با شماره تماس های دفتر ایران و کانادا تماس بگیرید و یا فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

درخواست مشاوره
درخواست مشاوره