در سال‌های اخیر توجه زیادی به سمت بازار‌های مالی جهان و همچنین رمزارزها جلب شده است. فعالیت در این بازارها با توجه به وجوه رایج کشورهای دیگر، نیازمند داشتن حسابی بین‌الملی و یک کیف پول دیجیتال است که با توجه به موقیعت ایران و تحریم‌ها، این موضوع کمی چالش برانگیز بنظر می‌رسد. سرویس‌های مالی وب مانی از این جریانات جدا هستند و به کشورهای تحریم شده مثل ایران خدمات خود را ارایه می‌دهند و شما می‌توانید رایگان و به سادگی یک حساب بین‌المللی افتتاح کنید و کیف پول دیجیتال خود را داشته باشید. در ادامه این مقاله وب مانی و خصوصیات آن را بررسی می‌کنیم، به مزایا و معایب آن می‌پردازیم و در انتها اگر تصمیم به افتتاح حساب داشتید، می‌توانید به راحتی با آموزش‌های مطرح شده در مقاله‌، از خدمات پی‌آسان برای نام نویسی اقدام کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنید.

فهرست:

مقدمه‌ای بر ویژگی‌های وب مانی

WebMoney Transfer یک سیستم پرداخت جهانی است که به انواع فعالیت‌های تجاری کمک می‌کند. وب مانی در سال 1998 تاسیس شد و از آن زمان به میلیون‌ها تاجر و مشتری کمک کرده است تا پرداخت‌ها را به راحتی و به طور موثر انجام دهند. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا منابع مالی جذب کنند، اختلافات پرداخت را حل کنند، وجوه را ردیابی کنند. علاوه بر موارد بالا تراکنش‌های وب مانی با پرداخت‌های امن انجام می‌شوند. در خصوص نقل و انتقالات شخصی وب مانی، افراد می‌توانند مانند یک کارت بانکی معمولی از این سرویس استفاده کنند. کاربران می‌توانند حساب‌های خود را شارژ کنند و همچنین از آن برای خرید انواع کالا و پرداخت هزینه‌ی خدمات استفاده کنند. مشتریان همچنین می‌توانند وجوه خود را برداشت کنند، وام بگیرند و وجوه خود را جمع آوری کنند. در وب مانی بازرگانان می‌توانند با استفاده از درگاه‌های پرداخت، پرداخت‌های مشتریان را بپذیرند و وجه را از طریق انتقال بانکی به حساب بانکیشان دریافت کنند.

درگاه‌های پرداخت همچنین به کسب ‌وکار شما امکان می‌دهند پرداخت‌هایی را از سایر کانال‌های پرداخت محبوب از جمله کارت‌های اعتباری و نقدی، حواله‌های بانکی آنلاین و آفلاین، کارت‌های پیش‌پرداخت، انتقال پول، کیف‌پول‌های الکترونیکی و سایر روش‌های پرداخت جایگزین بپذیرید. در روسیه، وب مانی از انواع روش‌های پرداخت آنلاین پشتیبانی می‌کند که در میان آن‌ها کیف پول الکترونیکی بیشترین استفاده را دارد. وب مانی انواع مختلفی از WM Purse مانند WMR، WMZ، WME و… را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شرکت “WebMoney Europe Ltd” در نوامبر 2015 تاسیس شد و اولین دفتر آن در کمبریج انگلستان مستقر بود. این شرکت مجوز FCA را برای بهره برداری از خدمات پول الکترونیکی خود در منطقه اقتصادی اروپا دریافت کرد. وب مانی همچنین پلتفرم تامین مالی جمعی را در سال 2015 راه اندازی کرد تا تامین مالی جمعی را برای پروژه‌ها در اصل کمک‌های داوطلبانه، خرید گروهی و برنامه ریزی همایش‌های مختلف ارائه دهد.

وب مانی

معرفی فرآیند پرداخت وب مانی

WebMoney Processing یک راه حل پرداخت برای جمع آوری وجوه است که برای بازرگانانی طراحی شده که می‌خواهند از روش‌های پرداخت بسیار متنوعی استفاده کنند. این امر برای موفقیت هر تجارت جهانی حیاتی است زیرا تجار می‌خواهند سهولت و راحتی مطلق را برای مشتریان خود فراهم کنند. علاوه بر این، ارائه روش‌های مختلف پرداخت برای مشتریان انگیزه ایجاد می‌کند که سبد خرید خرید خود را در هنگام خرید رها نکنند. از طریق یک پلتفرم واحد، بازرگانان می‌توانند معاملات را به سرعت و بدون زحمت انجام دهند و وجه آن را دریافت کنند. روش پرداخت مشتریان تفاوتی ندارد و به محض پرداخت این وجوه به حساب بانکی کسب و کار منتقل می‌شود. علاوه بر این، این پلتفرم معاملات را با ارزهای محلی و دلار و یورو برای شرکت‌های بزرگ چند ملیتی پردازش می‌کند.

کیف پول‌های الکترونیکی یک کاربر در یک فضای ذخیره سازی واحد به نام “Keeper” ترکیب می‌شوند. برای شناسایی اعضای این پلتفرم، یک شماره ثبت منحصر به هر فرد اختصاص داده می‌شود ( WMID). برای تعامل با کاربران پلتفرم، هر کاربر داده‌های لازم را در مورد شخصیت خود ارائه می‌دهد که از طریق سرویس توزیع شده گواهی WM بررسی و تأیید می‌شود. در این پلتفرم بر اساس تراکنش‌های انجام شده (معاملات پولی) میان کاربران اعتبار هر حساب در سطح تجاری سنجیده می‌شود. تمام کیف پول‌های پلتفرم دارای یک شماره 12 رقمی و یک پیشوند هستند.

در حال حاضر چندین نوع کیف پول توسط وب مانی پشتیبانی می‌شود:

  • WMR – معادل روبل روسیه (RUR)
  • WMZ – معادل دلار آمریکا (USD)
  • WME – معادل یورو (EUR)
  • WMU – معادل Hryvnias اوکراین (UAH)
  • WMB – معادل روبل بلاروس (BYN)
  • WMY – معادل جمع ازبکستان (UZS)

به عنوان مثال، یک کیف پول روبلی به این شکل است: R123456789012

Oceanpayment چیست و چگونه می‌تواند کمک کند؟

Oceanpayment یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه ارایه راه حل‌های پرداخت در جهان است که تلاش می‌کند روش‌های پرداخت ایمن، سریع و ساده را برای بازرگانان و مشتریان آن‌ها ارائه دهد. Oceanpayment حتی می‌تواند راه حل‌های پرداخت جدیدی را بر اساس نیازها و خواسته‌های تاجران ایجاد کند. در حال حاضر، Oceanpayment روابط همکاری بلندمدت و پایداری با شرکت‌های بزرگ کیف پول الکترونیکی در روسیه – WebMoney و Yandex برقرار کرده است. تمام روش‌های پرداخت اصلی در روسیه را می‌توان در یک پلتفرم استفاده کرد.

خرید وب مانی

ویژگی‌های وب مانی

WebMoney یک پلتفرم عالی است که ویژگی‌های خارق العاده‌ای را از طریق درگاه وب و برنامه‌های کاربردی خود ارائه می‌دهد، بنابراین برخی از ویژگی‌های اساسی WebMoney عبارتند از:

  • غربال‌گری معاملات جعلی و API رایگان
  • بدون استرداد شارژ و هزینه فسخ زودهنگام
  • بدون هزینه ماهانه، حداقل کارمزد ماهانه و هزینه انطباق با PCI
  • پرداخت‌های انبوه
  • رابط کاربری آسان
  • پشتیبانی بازار حرفه‌ای وجود دارد.
  • یک رابط تجاری وب و سیستم مدیریت کسب و کار وجود دارد.

ثبت نام در وب مانی

ثبت نام در وب مانی کاملا رایگان است و مراحل مختلفی را طی می‌کند. توجه داشته باشید که این بخش صرفا برای ثبت نام در سایت جهت احراز هویت اولیه است و ایجاد کیف پول اکترونیکی را هم در بخش بعد بررسی خواهیم کرد. بنابراین، به وب سایت رسمی انتقال وب مانی به آدرس http://www.webmoney.ru بروید و روی دکمه “ثبت نام” (Registration) کلیک کنید

ثبت نام در وب مانی

سپس شماره تلفن خود و پیش شماره کشور خود را وارد کنید.

ثبت نام در وب مانی

وارد کردن اطلاعات شخصی

  • اطلاعات شخصی: نام مستعار (با حروف انگلیسی وارد کنید)، نام، نام خانوادگی، جنسیت و تاریخ تولد را وارد کنید.
  • محل سکونت: کشور را مشخص کنید، شهر و آدرس را وارد کنید (مانند گذرنامه).
  • اطلاعات تماس: آدرس ایمیل اصلی و وب سایت تماس خود را (در صورت وجود) درج کنید.
  • اطلاعاتی برای بازیابی دسترسی: یک سوال امنیتی را از لیست انتخاب کنید، به آن پاسخ دهید و یک آدرس ایمیل اضافی (در صورت وجود) بنویسید.

جهت احتیاط، پاسخ خود به سوال امنیتی را روی یک تکه کاغذ نوشته و آن را محفوظ نگه دارید

سپس صحت اطلاعات وارد شده را بررسی کنید و روی دکمه “ادامه” (Proceed) کلیک کنید.

ثبت نام در وب مانی

ایمیل خود را چک کنید

ایمیلی را که در مرحله قبل مشخص کرده‌اید بررسی کنید و کدی را که در نامه دریافت کرده‌اید کپی کنید. کد تایید را در کادر وارد کنید و روی “ادامه” کلیک کنید.

“در صفحه وارد کردن کد می‌توانید ایمیل را تغییر دهید (در صورت اشتباه) یا در صورت عدم دریافت کد می‌توانید درخواست ارسال مجدد کنید.”

ثبت نام در وب مانی

گوشی خود را چک کنید

شماره تلفن همراه خود را که کد در پیامک به آن ارسال شده است را تأیید کنید. در صورت لزوم می‌توانید شماره تلفن را نیز تغییر دهید.

ثبت نام در وب مانی

ایجاد رمز عبور

در مرحله بعد، یک رمز عبور (برای پیچیده‌تر کردن آن از حروف بزرگ و کوچک و همچنین اعداد و نماد‌ها استفاده کنید) انتخاب و کد را از تصویر وارد کنید و روی OK کلیک کنید. با این کار ثبت نام در وب مانی تکمیل می‌شود و به طور خودکار یک گواهی نام مستعار به شما اختصاص داده می‌شود.

ثبت نام در وب مانی

ایجاد کیف پول الکترونیکی WebMoney

پس از ثبت نام در پلتفرم، باید یک کیف پول WebMoney ایجاد کنید (باز کنید) که پول الکترونیکی شما در حساب آن ذخیره شود. به وب سایت رسمی وب مانی بروید، روی “ورود” کلیک کنید و فرم زیر را پر کنید.

  • نام کاربری خود را وارد کنید.
  • رمز عبور را وارد کنید.
  • کد را از تصویر وارد کنید.
  • همانطور که با فلش در تصویر نشان داده شده است، برنامه Keeper Standard (Mini) را انتخاب کنید “Enter” را فشار دهید.
  • حال کد هویت سنجی که برای شما پیامک شده است را وارد کنید.

برای مثال بیایید یک کیف پول WMU (hrvnia) اوکراین ایجاد کنیم. به تب “کیف پول” بروید و روی “ایجاد” کلیک کنید. حال باید کیف پولی که میخواهید بسازید ( برای مثال: WMR,WMZ,WME,..) انتخاب کنید و شرایط توافق نامه بپذیرید و روی “ایجاد” کلیک کنید.

“انواع اصلی کیف پول‌ها WMR (روبل) و WMZ (دلار) هستند که به طور گسترده در پروژه هایی برای کسب درآمد در اینترنت استفاده می‌شوند.”

 

برای داشتن کیف پول وب مانی با تمام امکانات به صورت فعال، لازم است پاسپورت رسمی وب مانی با تایید گذرنامه و برخی داده‌های دیگر ارایه شده به سامانه را دریافت کنید، بنابراین آماده‌ی ارایه اسکن اسناد به وب مانی باشید. در صورت عدم ارائه اسکن اسناد به سیستم پرداخت، امکان برداشت وجه از کیف پول را نخواهید داشت. با این حال، می‌توانید پول را به سایر کاربران منتقل کنید (فقط باید داده‌های شخصی را ارائه دهید) و همچنین برخی از پرداخت‌ها را نیز انجام دهید. در بخش بعد سعی می‌کنیم کمی در موضوع ریزتر شویم و مزایا و معایب خرید وب مانی را باهم بررسی کنیم.

مزایا و معایب وب مانی پلتفرم

وب مانی حقیقتا یکی از محبوب‌ترین منابع پرداخت محسوب می‌شود. اما در عین حال بحث برانگیزترین سیستم پرداخت و انتقال پول است. با تمام مزایا و معایب WebMoney، خدمات آن توسط تعداد زیادی از مردم در کشورهای عضو CIS و روسیه استفاده می‌شود. این اولین سیستم نقل و انتقال پول روسی بود و نسبت به آنالوگ‌هایی که خیلی دیرتر ایجاد شدند، نقص قابل توجهی داشت. از نظر حجم کیف پول، در بخش روسی زبان، نه تنها در روسیه، بلکه در کشورهای جداشده پس از اتحاد جماهیر شوروی نیز جایگاه خوبی را به خود اختصاص می‌دهد.

EPS به انجام انتقال پول و انجام فعالیت‌های تجاری در سرتاسر شبکه جهانی وب کمک می‌کند. از طرفی مشروعیت معاملات انجام شده توسط شرکت‌های ضامن خاصی تایید می‌شود. برای ایجاد راحتی بیشتر برای مشتریان، این سیستم خدمات ویژه‌ای از جمله بانکداری تلفن همراه را راه اندازی کرد. پرداخت‌های انبوه به صورت دوره‌ای انجام می‌شود و وام برای کاربر صادر می‌شود. بنابراین، مزایا و معایب WebMoney چیست؟ آیا آنقدر مهم هستند که ارزش صحبت کردن را داشته باشند؟

وب مانی در طول سال‌ها با تغییر خدمات خود برای مشتریان شرکتی و شخصی توسعه یافته است .بیایید در ابتدا جزئیات مختصری در مورد مزایای WebMoney را مورد بحث قرار دهیم:

  • وب مانی راهی برای انجام تراکنش برای خرید الکترونیکی بدون نیاز به بانک را فراهم می‌کند.
  • کاربران یک حساب کاربری رایگان دریافت‌ می‌کنند.
  • هیچ ریسک استرداد وجه‌ای در مورد WebMoney وجود ندارد.
  • وب سایت WebMoney یک رابط کاربر پسند ارائه‌ می‌دهد.
  • سطح تأیید و امنیت در WebMoney بالاست.
  • یک پایگاه مشتری فعال و به سرعت در حال گسترش وجود دارد.
  • کارمزدهای کمتر وب مانی نسبت به سایر پلتفرم‌ها.
  • وب مانی به عنوان بهترین پرداخت آنلاین در اوکراین و روسیه در نظر گرفته‌ می‌شود.
  • قابلیت شارژ خودکار در این پلتفرم ارایه شده است.
  • کاربران‌ می‌توانند به راحتی پول خود را برداشت و واریز کنند.
  • خدمات وب مانی سریع و آسان است.
  • WebMoney از ارزهای مختلف مانند روبل بلاروس، RUR، یورو، USD و … پشتیبانی‌ می‌کند.
  • WebMoney هنگام دریافت پول هیچ هزینه‌ای کسر نمی‌کند.

مزایای وب مانی

سیستم پرداخت به طور گسترده‌ای منشعب شده است. برای افرادی که در فضای مجازی کار می‌کنند یا در آن خرید و فروش می‌کنند، استفاده فعال از کیف پول WebMoney یک عمل عادی است. تقریباً همه چیز را می‌توان با استفاده از این سیستم خریداری کرد. علاوه بر این، با استفاده از وب مانی می‌توانید انواع خدمات ارائه شده در اینترنت را پرداخت کنید. البته، در اینجا لازم است که این سادگی نقل و انتقالات برای معاملات انجام شده در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع صادق خواهد بود اما ممکن است خارج از این محدوده با مشکلاتی برای نقد کردن پول خود مواجه شوید.

تضمین امینت بالای تراکنش‌ها را باید یکی از مزایای اصلی وب مانی دانست. درست است، هر از گاهی، در فضای مجازی می‌توانید پیام هایی در مورد سرقت پول از کیف پول WebMoney بخوانید. اما اغلب، این موارد جدا شده به این دلیل رخ می‌دهد که صاحبان آن‌ها نتوانستد به درستی از امینت داده‌های شخصی خود محافظت کنند. متخصصان سیستم پرداخت به طور مداوم در حال تلاش برای بهبود سطح امنیت هستند و این تلاش جهت افزایش امینت تراکنش‌ها برای هر یک از کاربران انجام می‌شود.

هزینه‌ها با WebMoney به حداقل‌ می‌رسد. علاوه بر این، برخی از کارگزاران این هزینه‌ها را برای مشتریان خود پوشش‌ می‌دهند. از آنجایی که وب مانی برای بازار روسیه طراحی شده است، هنوز یکی از راحت‌ترین روش‌های پرداخت در اروپای شرقی و روسیه است. کارگزاران خارجی نیز به وب مانی علاقه زیادی دارند و اغلب از آن برای پرداخت‌های خود استفاده‌ می‌کنند.

در دسترس بودن حساب‌های چند ارزی پس از نصب برنامه، به کاربر این فرصت را می‌دهد که چندین ارز را به طور همزمان مدیریت کند:

  • دلار آمریکا
  • روبل روسیه
  • یورو
  • بیت کوین و خیلی‌های دیگر

در عین حال، تراکنش‌ها را می‌توان از کیف پولی که در حال حاضر بیشترین استفاده را دارد انجام داد. به گفته بسیاری از کاربران، این عملکرد بیشتر از همه معایب WebMoney را پوشش می‌دهد که در ادامه به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

در دسترس بودن سیستم

هر مبتدی که بخواهد عملکرد سیستم را درک کند و مهارت استفاده از آن را به دست آورد، می‌تواند این کار را انجام دهد. شبکه به معنای واقعی پر از اطلاعاتی است که کاربر را گام به گام در مراحل ثبت نام و دریافت گواهی مورد نظر راهنمایی می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید حداکثر اطلاعات مربوط به سطوح کسب و کار و سایر نکات به همان اندازه مهم را دریافت کنید. همه این‌ها احتمال نقض قانون از سوی “کلاهبرداران” را به حداقل می‌رساند. و با وجود همه سادگی سیستم، پارامترهای آن قابل جعل نیستند. مزیت WebMoney زمان طولانی کارکرد آن در شبکه است. این موضوع سبب می‌شود که طیف گسترده‌ای از روش‌ها را به کاربران ارائه دهد که استفاده از آن‌ها امکان انجام عملیات مختلف با کیف پول WebMoney را فراهم می‌کند.

پرداخت‌های آفلاین

سیستم به طور منظم در حال بهبود است. در حال حاضر در این مرحله،‌ می‌توان با استفاده از وب مانی، جریمه‌های مختلف را پرداخت کرد، اجاره داد، هزینه‌ی خدمات مختلف را پرداخت کرد، بلیط هواپیما خرید و خیلی کارهای دیگر انجام داد. دامنه خدمات ارائه شده هر سال متنوع‌تر‌ می‌شود. خدمات سیستم به صورت شبانه روزی در دسترس است. این بدان معنی است که مشتری این فرصت را دارد که عملیات لازم را در هر زمان مناسب برای او انجام دهد. در این صورت اصلاً مهم نیست که بانک‌ها در این زمان باز هستند یا خیر. و این یک مزیت برای وب مانی است.

امکان اخذ وام

این سیستم دارای یک برنامه ویژه است که به هر مشتری اجازه‌ می‌دهد از سایر کاربران وام بگیرد. در این حالت، سود حداقل برای بازپرداخت وام محاسبه‌ می‌شود. برای این کار کافی است اعتبار حساب تجاری شما در این پلتفرم به حد خاصی رسیده باشد. اگر برنامه بر روی رایانه نصب شده باشد،‌ می‌توانید بدون باز کردن مرورگر از آن استفاده کنید.

انتقال سریع

انتقال سریع پول یا به عبارت دقیق‌تر انتقال فوری یکی از مزایای وب مانی است. سپرده‌ها و برداشت‌ها به راحتی منتقل‌ می‌شود و پول به سرعت به حساب شما‌ می‌رسد. کاربران همچنین از حفاظت و حریم خصوصی بیشتری برخوردار هستند که به موجب آن مجبور نیستند اطلاعات کارت اعتباری را به کارگزار خود بدهند. اگر از WebMoney به عنوان کیف پول الکترونیکی فارکس خود استفاده‌ می‌کنید، باید بدانید که به کارت اعتباری شما متصل نمی‌شود و به عنوان یک متد مستقل عمل‌ می‌کند.

خرید وب مانی

معایب وب مانی

سیستم وب مانی از قوانین مندرج در سایت پیروی نمیکند. علی‌رغم اینکه EPS سال‌هاست فعالیت می‌کند و تمام نکات قوانین به وضوح ذکر شده است، اما همه آن‌ها با پروتکل‌های وب مانی مطابقت ندارند. بنا به دلایلی، بسیاری از مردم بر این باورند که این سیستم همانطور که‌ می‌خواهند کار خواهد کرد. این معایب وب مانی مشکلات خاصی را برای کاربران آن ایجاد‌ نمی‌کند.

مسدود کردن غیر منطقی کیف پول

پلتفرم وب مانی حساب‌های مشکوک را براساس پروتکل‌های خود مسدود می‌کند، بیشتر اوقات، خود قربانیان ادعا‌ می‌کنند که معاملات مشکوک انجام‌ داده‌اند. 80 درصد از این انسدادها کاملاً موجه است، اما 20 درصد از این حساب‌ها متعلق به کارآفرینان صادقی است که تجارت آن‌ها به واسطه‌ی این اقدامات آسیب‌ می‌بیند. گاهی اوقات تراکنش‌های مشکوک منجر به مسدود شدن هر دو طرف ( گیرنده و فرستنده) خواهد شد.

فرآیند مسدود کردن کاملاً غیر شفاف است

کاربر در مورد علت تصمیم اتخاذ شده توسط سیستم مطلع نمی‌شود. این بهانه که کاهش سطح کسب و کار به عنوان یک هشدار عمل‌ می‌کند کارساز نیست و در حین مسدود شدن حساب، سیستم توجیه عادلانه‌ای به کار نمی‌برد.

پشتیبانی فنی در حد انتظار نیست

این موضوع همچنین در این واقعیت منعکس‌ می‌شود که پاسخ به درخواست‌ها با تاخیر طولانی دریافت‌ می‌شود. و عبارات در این پاسخ‌ها همیشه دوستانه نیست. ناگفته نماند که پاسخ معمولاً به طور کامل مسائل موجود در درخواست را پوشش نمیدهد، بنابراین این تصور به وجود‌ می‌آید که در اینجا اصلاً به مشتریان احترام گذاشته نمیشود.

عدم محرمانه بودن برای استفاده کامل از پلتفرم

برای استفاده کامل از خدمات پلتفرم، ارایه گذرنامه شخصی مورد نیاز است. برای این کار کاربر باید اطلاعات کاملی در مورد خود ارائه دهد. اگر این کار را رد کنید، دسترسی به بسیاری از خدمات مسدود‌ می‌شود.

عدم علاقه به سیستم خارج از روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع

در خارج مناطق مشترک المنافع با روسیه، تقاضایی برای این سیستم پرداخت وجود ندارد. این بدان معناست که پس از عبور از مرز این کشورها، باید انتظار مشکلاتی را برای برداشت وجوه داشته باشید.

عدم دسترسی به حساب شخصی ازطریق رایانه شخص ثالث

کاربر باید یک فایل کیف پول مخصوص را با خود حمل کند و چندین رمز عبور را همزمان به خاطر بسپارد. در غیر این صورت، هیچ تراکنش با پول در دسترس نخواهد بود. در نتیجه‌ می‌توان گفت که سیستم WebMoney برای کشورهای مستقل مشترک المنافع بسیار خوب است. قابلیت اطمینان آن بالاست. تقاضا برای آن بسیار گسترده است. خدمات زیادی برای مشتریان ارائه‌ می‌شود. با این حال، برخی از معایب نیز وجود دارد. در نهایت، تصمیم گیری در مورد استفاده یا عدم استفاده از این سیستم به عهده شماست.

استفاده از وب مانی

روش‌های پرداخت در دسترس برای مشتریان و معامله‌گران فارکس، به همان اندازه که یک پلتفرم راحت یا نوع حساب مربوطه اهمیت زیادی دارد. روش‌های پرداخت نقش بسیار مهمی دارند و می‌توانند نقل و انتقالات را بسیار آسان‌تر یا در بعضی مواقع دشوارتر کنند. به عنوان مثال، حواله‌های بانکی یکی از پیچیده‌ترین نقل و انتقالات هستند. با توجه به کارمزدهای بانکی که برای معامله گران در نظر گرفته‌ می‌شود و زمان انتظار برای رسیدن پول به حساب، ممکن است به یک کابوس برای کسب و کارها تبدیل شود. سیستم‌های پرداخت الکترونیکی عمدتاً برای تراکنش‌های فارکس ترجیح داده می‌شوند، چه برای سپرده‌گذاری و چه برای برداشت. سیستم‌های پرداخت به عنوان کیف پول الکترونیکی شناخته‌ می‌شوند و معمولاً در سطح جهانی عمل‌ می‌کنند.

کارگزاران WebMoney Forex از ارائه این روش پرداخت خرسند هستند، به خصوص اگر مشتریانی در روسیه یا اروپای شرقی داشته باشند. کارگزاران فارکس نقش جهانی خود و ماهیت بازار را درک و سعی می‌کنند هر کسی را که می‌خواهد مشارکت و مقداری پول سرمایه‌گذاری نماید، به آسان‌ترین روش این کار را انجام دهد. این تلاش شامل پذیرش ارز بومی (در صورت امکان)، فعال کردن روش پرداخت مورد نظر، اغلب ارایه خدمات پشتیبانی مشتریان به زبان مادری آن‌هاست. کارگزاران فارکس تمام این حرکات هوشمندانه را انجام داده‌اند تا جامعه معامله‌گران خود را افزایش دهند و به عنوان یک شرکت کارگزاری مشهور در سطح جهانی گسترش پیدا کنند.

برخی از شرکت‌های کارگزاری واقع در سرتاسر جهان شناخته شده هستند و مشتریانی در سرتاسر جهان دارند و سعی‌ می‌کنند مشتریان بیشتری را نیز جذب کنند. اجازه دهید برخی از کارگزاران فارکس WebMoney را که اعتبار خوبی کسب کرده‌اند را بررسی کنیم، که البته علاوه بر روش‌های پرداخت، ویژگی‌های برتر دیگری نیز دارند.

HotForex

یکی از برترین کارگزاران فارکس در قاره آسیا است که بازار را در شرق تکان داد. این شرکت در موریس واقع شده است و تحت نظارت FSC، برترین تنظیم کننده آسیایی است که اطمینان‌ می‌دهد کارگزاران از قوانین بین المللی پیروی‌ می‌کنند. این مهم است زیرا به این معنی است که تاجران اروپایی‌ می‌توانند طعم چگونگی انجام کارهای تجاری در شرق را بچشند و در عین حال حقوق قانونی غربی خود را حفظ کنند. این کارگزار آسیایی 8 نوع پلتفرم (MT4، پلتفرم مرورگر، پلتفرم‌های موبایل و…) را ارائه‌ می‌دهد. کارگزاران آسیایی نه تنها پلتفرم‌های آشنا را ارائه‌ می‌دهند، بلکه ساختار حساب مشابهی نیز دارند. چندین نوع حساب را‌ می‌توان با این بروکر پیدا کرد که تفاوتی با حساب‌های اروپایی ندارند.

مزایا و معایب وب مانی

Plus500

یک کارگزار WebMoney Forex است که علاوه بر این مزیت، امکانات دیگری نیز دارد. Plus500 از تنظیم کننده‌های قدرتمند شناخته شده است و یکی از محبوب‌ترین کارگزاران در انگلستان، استرالیا و قبرس است. این کارگزار پاداش‌های سودآوری را ارائه‌ می‌دهد که بدون هیچ گونه غافلگیری غیر منتظره به حساب شما منتقل‌ می‌شود. قبلاً به رابطه روسیه و وب مانی اشاره کردیم، بنابراین جای تعجب نیست که این بروکر شرقی وب مانی را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت خود قرار دهد. WebMoney یک روش پرداخت بسیار محبوب با این بروکر است که یکی از دلایل اختمالی آن هم می‌تواند به دلیل موقعیت مکانی و مشتریان آن است.

مزایا و معایب وب مانی

IronFX

حالا بیایید از شرق به غرب حرکت کنیم. IronFX یکی از معروف‌ترین شرکت‌های کارگزاری انگلستان است. این شرکت در سال 2010 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون در بیش از 180 کشور فعال بوده است. شناخت سرمایه‌گزاران نسبت به این کارگزار به سبب جوایز بسیاری که در صنعت کسب کرده و همچنین اسپانسرینگ باشگاه بارسلونا، بسیار بیشتر شد. این کارگزار پلتفرم‌های متعددی از جمله تمام نسخه‌های MT4 (قابل دانلود، مرورگر و موبایل) را ارائه‌ می‌دهد. جای تعجب نیست که این کارگزاری یکی از رهبران بازار در مورد ارایه خدمات مربوطه است. همچنین، پاداش‌های سودآور بخشی از مزایای این شرکت است. خوشبختانه حتی اگر همه کارگزاران بریتانیا پرداخت از طریق WebMoney را قبول نکنند، IronFX این کار را انجام‌ می‌دهد.

وب مانی

اپلیکیشن وب مانی

وب مانی اپلیکیشنی به نام WebMoney Keeper برای اندروید و ios ارائه‌ می‌دهد که چندین ویژگی مهم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در اینجا لیستی از ویژگی‌های برتر WebMoney Keeper را ملاحظه می‌فرمایید:

  • می‌توانید وجهی را از کارت بانکی یا کارت WM خود اضافه کنید.
  • می‌توانید از آن برای پرداخت هزینه خدمات مختلف مانند اینترنت، ارتباطات موبایلی، بازی‌های آنلاین و غیره استفاده کنید.
  • این اپلیکیشن سرویس ردیابی زمان را ارائه‌ می‌دهد و‌ می‌توانید از آن برای خرید اقلام دیجیتال استفاده کنید.

اپلیکیشن وب مانی

چرا از وب مانی استفاده کنیم؟

وب مانی‌ می‌تواند بهترین دوست شما برای انجام بدون مشکل تمام تراکنش‌های آنلاین باشد، زیرا امنیت و راحتی ایده‌آلی را برای انجام تراکنش‌های مالی آنلاین ارائه‌ می‌دهد. بنابراین‌ می‌توانید به راحتی حساب کاربری خود را بسازید و تراکنش‌های آنلاین را بدون مشکل انجام دهید. همچنین قبلاً به مزایای سیستم ایمن آن نیز اشاره کردیم.

WebMoney ممکن است رایج‌ترین کیف پول الکترونیکی در لیست اکثر کارگزاران نباشد، اما مطمئناً از زمانی که بازار فارکس در سراسر جهان در حال گسترش است، محبوبیت بیشتری را کسب کرده است. درصد قابل توجهی از معامله‌گران هستند که WebMoney را به هر کیف پول الکترونیکی یا روش پرداخت دیگری ترجیح می‌دهند. علت انتخاب این روش، انجام این تراکنش‌ها با سرعت، دقت و امنیت بالاست. تلاش ما در پی آسان با ارایه خدمات هدفمند برای خرید وب مانی در ایران است.کارگزاران Forex که از وب مانی استفاده می‌کنند، مزایای کیف پول الکترونیکی را تشخیص داده‌ و آن را دایما به عنوان روش پرداخت خود فهرست‌ می‌کنند.

تمام! ما اطلاعات کاملی در مورد WebMoney و نحوه استفاده از آن در تلفن یا رایانه شخصی خود ارائه کرده‌ایم. این مقاله شامل تمام جزئیات در مورد تعریف، مزایای وب مانی و مراحل ایجاد یک حساب کاربری جدید در آن بود. تحقیقات زیادی انجام شد و سبب شد بهترین جزئیات را در مورد WebMoney بر اساس نظرات کاربران و ارزش برند جهانی این شرکت پیدا کنیم و در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با دیدگاهی روشن برای استفاده از وب مانی، آگاهانه تصمیم گیری کنید.