فرست دیتا یکی از پیشتازان توانمند سازی فن‌آوری تجارت در جهان و مسترکارت اعلام کردند با یکدیگر در قادر ساختن فرست دیتا برای ایجاد یک بستر پرداخت دیجیتال برای مشتریان تجاری مسترکارت همکاری خواهند کرد.

راه‌حل پرداخت به بدهی فرست دیتا برای مشتریان مسترکارت که دارای حق مالی سند هستند در دسترس خواهد بود تا پرداخت‌های واقعی را برای دارندگان کارت‌های بانکی ممکن سازد.

فرست دیتا

دن شرون، معاون اجرایی و رئیس راه‌حل‌های تجارت جهانی فرست دیتا می‌گوید: مسترکارت دارای سابقه‌ای طولانی در ارائه راه‌حل‌های مبتکرانه مالی به مشتریان است. ما خوشحالیم که با آنها همکاری کنیم تا به عنوان فرست دیتا حضور خود را در این بخش از بازار با رشد سریع گسترش دهیم. ما بر ارائه استانداردهای بالا در خدمات و فروش در کنار نوآوری برای مشتریان خود تمرکز داریم. ما مشتاق هستیم تا با مسترکارت همکاری نزدیکی را برای معرفی بسترهای پرداخت دیجیتال خود به مشتریان آنها داشته باشیم.

پرداخت هزینه‌ها در حال یافتن محبوبیت در میان مشارکت‌کنندگان در اقتصاد دیجیتال مثل بسترهای اشتراک حمل و نقل و بازارهای اجاره‌ای که کارمندان در ازای خدمات خود پذیرای پرداخت واقعی هزینه‌ها هستند، است. دیگر منافع پرداخت واقعی هزینه‌ها، تجارتی با حجم زیادی از تسویه حساب‌ها مثل خسارت‌های بیمه، استرداد وجه و پرداخت کمیسیون است.

همکاری مستر کارت و فرست دیتا

لیندا کرکپاتریک معاون اجرایی توسعه بازار امریکا مسترکارت می‌گوید: از طریق پروژه آینده فراگیر خود، مسترکارت به عنوان رهبر در ارائه پرداخت‌های واقعی به افراد و کارمندان عمل کرده است. همراه سازی تخصص و فن‌آوری خود با فرست دیتا به این معنا است که مشتریان ما که از خطوط هوایی تا شرکت‌های بیمه و سازمان‌های فروش را شامل می‌شوند می‌توانند از سرعت و امنیت پرداخت‌های واقعی کارتهای بانکی بهره ببرند.

راه حل پرداخت به بدهی فرست دیتا مسیری را برای پرداخت‌های دیجیتال ارائه می‌دهد. فرست دیتا گزینه‌های خاص بازپرداخت برای تامین مالی مستقیم کارت‌های بانکی را ممکن ساخته است. این راه‌حل یک ارتباط برای شبکه‌های پرداخت بین‌الملی و داخلی بکار می‌گیرد. علاوه بر این پرداخت به بدهی با پیشنهادات از پیش پرداخت شده مثل فرست دیتا مانی و نتوورک سرویس کار می‌کند که گزینه آسان کارت‌های بانکی از پیش پرداخت شده را در اختیار مشتریان بدون حساب‌های بانکی سنتی قرار می‌دهد.