تعطیلات خود را بدون کودکان در این مکان‌ها سپری کنید.

بچه‌ها خیلی سرگرم کننده هستند اما بدون شک محیط یک سفر را تغییر می‌دهند. گاهی خلق خاطرات ماندگار برای کوچکترها به معنی از دست رفتن فرصت برای شماست، البته اگر دارای فرزند هستید. گاهی به دلایلی و یا خواست خود بعضی از افراد فرزند ندارند و ترجیح می‌دهند بدون نگرانی در مورد بچه‌هایی که در هتل تنها مانده‌اند سفر کنند.

غیر قابل انکار است که سفر بدون فرزندان بسیار رواج یافته است. از پروازهای بدون کودک تا اقامتگاه‌ها و کشتی‌های مختص بزرگسالان، صنعت گردشگری در حال توجه به این مسئله است. ما با نگاهی به گفتگوهای سه سال اخیر در توئیتر و اینستاگرام، به هشتگ‌های مربوط به سفرهای بدون کودکان (عباراتی مثل بدون کودک، نه به کودکان، سفر و تعطیلات) توجه کردیم. بیش از هر زمان دیگری افراد هنگام برنامه‌ریزی برای تعطیلات به دنبال مقاصد بدون کودک هستند. در واقع از سال ٢٠١٦ تا ٢٠١٧ گفتگوهای رسانه‌های اجتماعی در مورد سفر بدون کودک دو برابر شده است.

اگر به دنبال تعطیلاتی هستید که به صورت خاص می‌خواهید هیچ کودکی را نبینید، تنها نیستید. چه پدر و مادری هستید که نیاز به زمانی برای خود دارید یا بدون فرزند هستید و به دنبال مکان‌هایی برای سفر هستید، ما جواب‌های شما را آماده داریم. در اینجا ١٥ نقطه در امریکا که می‌توانید براساس خواست قلبی خود در آن تعطیلات را بگذرانید، آورده شده است بدون آنکه نگران کوچکترها باشید.

بیگ سور، کالیفرنیا

١٥ مقصد برای سفر بدون کودکان

بیگ سور کالیفرنیا

اگر عبارت تعطیلات ساحلی خاطرات دردناکی را برای شما زنده می‌کند مانند نشستن در یک ساحل پر ازدحام و یا تلاش برای رسیدن به آرامش در استخر هتلی که پر از کودکان است بیگ سور می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. علاوه بر مزارع شراب‌سازی و استراحت‌گاه‌ها، نقاطی در ساحل وجود دارند که مخصوص بزرگسالان هستند. برای مثال ساحل فایفر که یکی از ٢٨ ساحل برتر جهان است به دلیل بادها و جاده‌های باریکش زیاد مورد توجه خانواده‌ها نیست.

بدون مزاحمت:

خود را به اقامت در ونتانا مهمان کنید، یک اقامتگاه خودمانی و مدرن بدون کودک که دارای باری در کنار استخر، با خدمات کامل، استودیو یوگا و مکان‌های زیبایی برای پیاد‌ه‌روی است. بعلاوه این اقامتگاه در مورد قانون تنها بزرگسالان خود بسیار سختگیر است، آنها تنها افراد بالای ١٨ سال را می‌پذیرند پس نباید نگران هیاهوی تیم فوتبال دبیرستانی باشید که تمام شب به پایکوبی مشغولند. اگر دارای یک حیوان خانگی هستید شانس به شما رو کرده است البته با کمی هزینه بیشتر. ورود حیوان‌های خانگی به این هتل آزاد است.

استفاده کنید:

با توجه به حال و هوایی که دارید، برای غذا خوردن انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. اگر تحمل بچه‌های با ادب را دارید و دوست دارید چیزهایی که در اطراف مونتری وجود دارد را امتحان کنید به رستوران ماهیگیر پیر گروتو سری بزنید. این رستوران به دلیل سیاست کودکان خود مشهور است، کودکان پر سر و صدا و بی ادب مجاز به ورود به اتاق ناهارخوری نیستند همچنین اجازه ورود به کالسکه‌ها و صندلی‌های کودک نیز داده نمی‌شود. اگر به دنبال یک تجربه باکلاس‌تر هستید و احتمال اینکه با بچه‌ها برخورد کنید بسیار کم است به سور هاس در بیگ سور سر بزنید. منو غذایی برای کودکان وجود ندارد، محیط شیک است و داخل هتل مخصوص بزرگسالان، ونتانا قرار گرفته است.

تجربه کنید:

خود را با پیاده‌روی ٥ مایلی تانبارک به چالش بکشید. جایی که از سایه درختان سرخ و مناظر زیبای ساحل لذت خواهید برد. بعلاوه یک خانه رها شده هم برای دیدن در انتهای جاده وجود دارد. به سختی می‌توان در پیاده‌روی‌های طولانی کودکی را دید و می‌توانید سگ خود را نیز همراه ببرید. گزینه دیگر گذراندن یک روز در اسالن است، یک مرکز استراحت مشهور برای رشد روحی و شخصی.

ویکتور، آیداهو

١٥ مقصد برای سفر بدون کودکان

ویکتور زیبا در دره زیبا و باز تتون قرار گرفته است، اینجا محل مناسبی برای استراحت بدون بچه‌ها است. با آرامش و سکوت، مایلها فضای باز و منظره تتون و کوه‌های بیگ هول از یک تعطیلات بدون کودک لذت خواهید برد.

بدون مزاحمت:

هتل کوچک دریم کتچر دارای سیاست عدم پذیرش مهمان‌های ١٨ سال به پایین است. نکته‌ای که شبیه به یک آواز زیبا هم برای افراد بدون فرزند و هم والدینی است که مجبورند نوجوانان سرکش خود را در تعطیلات همراه بیاورند. از اینکه به فرزندان خود بگویید “متاسفم، نه تا وقتی که به دانشگاه بروی” و از در خارج شوید لذت خواهید برد. می‌توانید از هر چیزی مثل ماساژ تا کمپ‌های لوکس لذت ببرید.

استفاده کنید:

حتما باربیکیو‌های مشهور بیگ هول را امتحان کنید، می‌توانید از بیرون بر استفاده کرده و از خوردن آن در دره لذت ببرید. اگر همه چیز می‌خورید و یا گیاهخوار هستید گرسنه نخواهید ماند، هر چیزی از دنده‌های خوک تا بامیه سرخ شده و ماکارانی و پنیر خامه‌ای در اینجا پیدا می‌شود.

تجربه کنید:

به گراند تتون سر بزنید اگرچه ممکن است با بچه‌ها روبرو شوید ولی گرمی سرتان باعث می‌شود این مسئله زیاد اذیتتان نکند. اگر به دنبال تنهایی هستید، به ورلد کست انگلرز بروید و به ماهیگیری در رودخانه تتون بپردازید.

روترفورد، کالیفرنیا

یک دهکده شراب سازی است اما هیچ چیزی این خوشبختی را برای دوستداران شراب مثل بچه‌های رها شده خراب نمی‌کند. به همین دلیل روترفورد در این لیست قرار گرفته است. این شهر دارای یک هتل بدون بچه و تعداد زیادی رستوران مخصوص بزرگسالان است، پس یک محل استراحت برای والدین خسته نیازمند استراحت است همچنین برای زوج‌های بدون فرزند نیز محل مناسبی است که می‌خواهند یک تعطیلات همراه با مستی را بدون مسمومیت‌های دیگر بگذرانند.

بدون مزاحمت:

ابرژ دو سولی محل اقامت فوق‌العاده‌ای بدون کودک ارائه می‌دهد که می‌تواند جایی بیشتر تنها برای استراحت باشد یک تجربه عالی اقامتی. با داشتن کلاس‌های یوگا، زمین‌های تنیس می‌توانید در عین اینکه فعال هستید با کودکان برخورد نداشته باشید همچنین می‌توانید یک مرسدس بنز اجاره کنید و در اطراف گشتی بزنید. این اقامتگاه تنها به افراد ١٦ سال و بالاتر اجازه ورود می‌دهد، پس با صدای بچه‌هایی که در راهروهای هتل دنبال هم می‌کنند بیدار نخواهید شد.

استفاده کنید:

در روترفورد رستوران‌های مخصوص بزرگسالان زیادی وجود دارد. اگر خواهان یک تجربه تایید شده هستید به رستوران ستاره میشلین دار هتل اوبریژ دو سولی بروید. گزینه دیگر موریموتو ناپا در نزدیکی ناپا است محلی که فضای فرهیخته آن با تمرکز بر بزرگسالان است.

تجربه کنید:

هیچ دلیلی برای عدم رفتن به دهکده شراب سازی روترفورد وجود ندارد. اگرچه بسیاری از شراب سازی‌ها اجازه ورود کودکان را می‌دهند اما شراب سازی خانوادگی لستر در نزدیکی گلن الن در روزهای شنبه و یکشنبه تنها به مهمانان بالای ٢١ سال اجازه ورود می‌دهد.

میلرزبرگ، اوهایو

١٥ مقصد برای سفر بدون کودکان

چه آن را یک شهر بنامید چه یک دهکده، میلرزبورگ بازدیدکنندگان را به آرامش و لذت بردن از زندگی دعوت می‌کند. این رویکرد برای والدین دارای استرس و بزرگسالان بدون فرزندی که دائم در سفر هستند بسیار جذاب است، به همین دلیل انتخاب مناسبی برای تعطیلات بدون کودک است. اگر دوست ندارید که آرام بگیرید و ترجیح می‌دهید یک شب پر حرارت را با دوستانتان سپری کنید میلرزبورگ همچنان انتخاب مناسبی است. در اواخر فوریه کسب و کار‌های محلی درهای خود را برای خانم‌ها باز می‌کنند، با ارائه سرگرمی، ماساژ، شکلات، صنایع دستی، خدمات ناخن، نوشیدنی و بسیاری چیزهای دیگر برای خانم‌ها با تخفیف همراه خواهد بود.

بدون مزاحمت:

هتل‌های کوچک تخت و صبحانه به داشتن فضایی آرام مشهور هستند، هانی ران این مسئله را بسیار جدی گرفته است. هیچ مهمانی زیر سن ٢١ سال مجاز به ورود نیست. مسئله‌ای که سکوت در این هتل را تضمین می‌کند، موضوعی که شامل هتل، رستوران، بار و راه‌های پیاده‌روی و دوچرخه سواری آن نیز می‌شود.

استفاده کنید:

بهترین گزینه برای یک غذای بدون کودک رستوران موجود در هتل و برنده چندین جایزه، رستوران تاراگون است که دارای منوی فصلی است که خوشبختانه هیچ گزینه‌ای برای کودکان ندارد. اگر دوست دارید از هتل خارج شوید، می‌توانید پیاده به استراسبوگ رفته و رستوران شای را بیابید که یک غذاخوری سطح بالا است که تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای علاقمندان و دوستداران غذا و شراب ایجاد خواهد کرد.

تجربه کنید:

میلرزبورگ در قلب ناحیه آمیش اوهایو قرار گرفته است، پس باید شیوه زندگی آرام آنها را تجربه کنید. اگر به دنبال یک گریز بدون کودک هستید، یک روز را در آنتیک فروشی‌ها بگذارنید، کمتر بچه‌ای پیدا می‌شود که از گذراندن روز در میان اسباب قدیمی لذت ببرد.

میلدجویل، جورجیا

١٥ مقصد برای سفر بدون کودکان

چه جایی بهتر از میلدجویل برای فرار از طوفان کودکان وجود دارد، یک شهر کوچک جنوبی که تنها صدای بلندی که می‌شنوید صدای آرامش بخش رودخانه اوکونی است. اگر علاقمند به فرهنگ و تاریخ هستید، از دیدن معماری و موزه‌های این شهر لذت خواهید برد بدون اینکه بچه‌ای به شما آویزان باشد. اگر هم یک فرزند پشمالو دارید، زمان مناسبی است تا در میلدجویل با او وقت بگذرانید، فضای بیرونی این شهر یک بهشت برای سگ‌ها و دوستداران آنها محسوب می‌شود.

بدون مزاحمت:

یک اتاق در هتل آنتبلوم رزرو کنید جایی که متوجه غیبت دوست‌داشنتی مهمانان زیر ١٧ سال خواهید شد. البته بدون احتساب سگ‌ها، زیرا با پرداخت هزینه اضافی امکان ورود حیوانات خانگی وجود دارد. کلبه کنار استخر این مجموعه یک محل مناسب برای فرارهای دخترانه، زوج‌های فراری از دست فرزندان و یا هر بزرگسالی است که خواستار یک فضا و آشپزخانه در کنار یک استخر است.

استفاده کنید:

اگرچه خود شهر میلدجویل دارای غذاخوری‌های بدون کودک نیست، به هر حال این شهر بسیار کوچک است می‌توانید از بیرون برهای بدون کودک لذت ببرید. سگ شما در فضای بیرونی رستوران گرینگوز تاکریا پذیرایی خواهد شد و یا اگر بدنبال چیز خاصی هستید، گزینه پیاده روی تا میکون و رفتن به رستوران رمانتیک بک برنر وجود دارد که دارای چندین فضای برای نشستن است که می‌توانید یک نقطه ساکت بدون سرو صدای خانواده‌ها را انتخاب کنید.

تجربه کنید:

از بازار آنتیک فروشی‌های شهر استفاده کنید کمتر بچه‌ای را مغازه‌ها خواهید دید و یا به پارک سگ‌ها در گرین وی اوکونی ریور بروید.

ویلی، هاوایی

١٥ مقصد برای سفر بدون کودکان

مائویی به عنوان جزیره خانوادگی شناخته می‌شود. به همین دلیل احتمالا از دیدن نام ویلی در این لیست تعجب می‌کنید. اما نواحی در مائویی هست که می‌توانید فرصت تنفس بدون کودکان را در آن تجربه کنید. به جز ساحل کاناپالی که مملو از خانواده‌ها و کودکان ذوق زده است (البته نمی‌توانید آنها را سرزنش کنید، به هر حال آنها در هاوایی هستند) گزینه‌های زیادی در ویلی وجود دارد که شامل کودکان نمی‌شود. در واقع ویلی یکی از آرام‌ترین و راحت‌ترین مکان‌ها برای تعطیلات بدون کودک است اگر بدانید به کجا باید بروید.

بدون مزاحمت:

عقب نشینی نکنید به هر حال شما در هاوایی هستید، آرامش را در هتل ویلی پیدا کنید، که قانون سختگیرانه عدم پذیرش مهمانان زیر ١٦ سال را دارد و اعتبار خود را به عنوان یک هتل مخصوص بزرگسالان بسیار جدی می‌گیرد. این هتل تمامی امکانات جانبی مثل درس‌های میکسولوژی، کلاس‌های یوگا و آئریال سیلک، اجاره دوچرخه‌های برقی، سفر با کانوئی امکان دسترسی به ساحل خصوصی ویلی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

استفاده کنید:

مرغ‌ و پنیر کبابی را فراموش کنید، سوشی بار کویسو در نزدیکی کیهی یکی از بهترین مکان‌ها برای خوردن سوشی است. اگر ترجیح می‌دهید در هتل بمانید، رستوران هتل غذاهای محلی جزیره را ارائه می‌دهد که تا سال‌ها به یاد خواهید داشت. صحبت از به یاد ماندنی شد، تقاضا کنید که در خانه درختی غذای خود را صرف کنید، باشکوه، دراماتیک و مجزا است و محل مناسبی است برای غذاهای رمانتیک و مناسبت‌های خاص.

تجربه کنید:

یک کایاک اجاره کنید و به آرمش آبهای آزاد پناه ببرید، و یا یک پیاده‌روی عصرانه در لاپروس بی، در این زمان بیشتر والدین بچه‌ها را آماده برگشت به هتل کرده‌اند.

هاولی، پنسیلوانیا

١٥ مقصد برای سفر بدون کودکان

هاولی به دلایل زیادی بهترین مکان برای سفر بدون کودکان است. محل آن عالی است، در میان کوه‌های پوکونو، تنها با دو ساعت فاصله از نیویورک، براحتی از سیب بزرگ قابل دسترسی است و والدین ساکن نیویورک می‌توانند براحتی فرزندان خود را در خانه رها کرده و به این شهر بروند. با داشتن یک بازار محصولات کشاورزی بزرگ (بازاری که با داشتن یک زمین بازی برای دور نگه داشتن بچه‌ها از شما هنگام خرید) و چندین فستیوال موسیقی و فضای باز در طول سال جای تعجبی نیست که شعار این شهر (دلربایی شهر کوچک. فرهنگ شهر بزرگ) است.

بدون مزاحمت:

هیچ چیزی شبیه به فرار به کوه‌های پوکونو نیست و اقامتگاه وودلاک کیفیت این مکان را به سطح محلی ویژه رسانده است، درختان و صدای آرامش بخش جویبارهای طبیعی این مکان را به محل مقدسی با قوانین سخت‌گیرانه برای زیر ١٦ سال تبدیل کرده است. موضوع جالب این است که یک هتل خواهر خوانده با این هتل وجود دارد که مناسب خانواده‌هاست پس همیشه این امکان را دارید که با کودکان برای یک سفر جداگانه به هاولی برگردید.

استفاده کنید:

یک میز در رستوران کاپری در لیک ویل رزرو کنید. از مناظر زیبای دریاچه والن پوپاک لذت خواهید برد در عین اینکه غذای اصل ایتالیایی می‌خورید. اگر ترجیح می‌دهید در نزدیکی هتل بمانید، به رستوران تری بروید، در محل هتل واقع شده است پس مطمئنن کودکی به آنجا نخواهد آمد. علاوه بر این می‌توانید رویدادهای دیگر را نیز ببینید مثل آموزش‌های آشپزی، پذیرایی از مهمانان توسط سرآشپز‌ها تست شراب و ….

تجربه کنید:

به محل مبادله آنتیک هاولی بروید، جایی که بیشتر مادر بزرگ و پدربزرگ‌ها را خواهید یافت تا بچه‌ها، سپس به یک پیاده‌روی در کنار آبشارهای پارک جورج دبلیو چایلد بروید.

ایوینس، یوتاه

١٥ مقصد برای سفر بدون کودکان

ایوینس دارای فضاهای باز بسیار، رطوبت کم و کوه‌های سرخ زیبا در دورنما است. به نظر خوب میاید؟ البته، که خوب است. و چیزی که آن را بهتر می‌کند نبود کوچکترهاست و درخواست آنها برای رفتن به دستشویی درست هنگامی که از خانه خارج می‌شوید. سکوت غیر قابل انکاری در ایوینس وجود دارد، شهری با کمتر از هفت هزار نفر جمعیت و داشتن بعضی از خاص ترین مناظر کویری کشور، انتخاب مناسبی است به عنوان مامنی برای بزرگسال‌ها.

بدون مزاحمت:

اقامتگاه رد مانتن بهترین نقطه برای آرامش است، با داشتن کلاس‌های یوگا و پیلاتس و باشگاه سلامتی، سونا و ٣ (بله ٣) جکوزی. همچنین گزینه استخر سرپوشیده و استخر در فضای باز هم همزمان وجود دارد، جایی که مجبور به تحمل بچه‌ها نیستید، کودکان زیر ١٢ سال اجازه ورود به این مکان را ندارند. اگر برنامه شما آن است که سگ خود را همراه بیاورید، شانس با شماست، این اقامتگاه با یک مبلغ کم پذیرای حیوانات خانگی است.

استفاده کنید:

شما سزاوار یک غذای خوب در آراگوستا هستید، البته کودکان منعی برای ورود ندارند اما منویی مخصوص کودکان در این رستوران نیست و چندین نفر گزارش دادند که رستورانی نیست که بخواهید فرزند خود را به آن ببرید. یکی دیگر از انتخاب‌های درست رستوران کنیون بریز در هتل است، منوی خاص آن و مکانش در هتل رد مانتن باعث شده شانس برخورد به کودکان هنگام غذا خوردن در آن به حداقل برسد.

تجربه کنید:

محیط حفاظت شده صخره‌های رد کلیفس را ببینید، اگر دوست دارید سگ خود را همراه بیاورید و خود را به یک ماساژ رایحه درمانی لوکس در سیکرد اسپیس مهمان کنید. هنردوستان می‌توانند از کلاس‌ها و یا گشت و گذار در دهکده هنری کایوتی گولچ لذت ببرند.