خانه » شهریه دانشگاه های کانادایی

پرداخت شهریه دانشگاه‌هایی کانادایی

کانادا یکی از کشورهای پرطرفدار برای تحصیل است. تحصیل و اپلای برای دانشگاه‌های کانادایی شامل هزینه‌هایی است که باید به صورت ارزی پرداخت کنید.

پی‌آسان مفتخر است هزینه شهریه دانشگاه‌های مختلف در کشور کانادا را برای دانشجویان عزیز با کمترین کارمزد پرداخت کند.

این هزینه را می توان به صورت مستقیم از طریق حواله بانکی به حساب دانشگاه واریز نمود و یا در صورتی که دانشگاه مقصد درگاه مستر یا ویزا کارت داشته باشد می توان از طریق پرداخت با ویزا/مستر کارت، هزینه را پرداخت نمود.

* حتماً بخوانید:

ثبت درخواست
پرداخت شهریه دانشگاه های کانادا

پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه‌های کانادایی

برای درخواست تحصیل در دانشگاه‌های مختلف می‌بایستی اپلیکیشنی (درخواستی) به صورت کتبی یا آنلاین به دانشگاه مورذ نظرتان ارسال کنید. اکثر دانشگاه‌ها برای بررسی این درخواست‌ها، هزینه‌ای دریافت می‌کنند که به عنوان هزینه اپلیکیشن فی Application Fee شناخته می‌شود.

پی‌آسان مفتخر است هزینه اپلیکشن فی دانشگاه‌های مختلف کانادا را برای دانشجویان عزیز با کمترین کارمزد پرداخت کند.(به دلیل استقرار دفتر اصلی پی آسان در تورنتو کانادا کارمزد دریافتی این مجموعه برای دانشگاه های کانادایی بسیار کم است)

اپلیکیشن فی کانادا
پرداخت شهریه دانشگاه‌های کانادا

شهریه (Tuition Fee) دانشگاه‌های کانادا

همان طور که مطلع هستید، برای  تحصیل در دانشگاه های مختلف می بایستی شهریه ای به صورت سالانه به دانشگاه مورد نظرتان پرداخت کنید. دانشگاه‌های کانادا این هزینه را خود تعیین می کنند و مقدار این مبلغ بسته به چندین عامل متفاوت است:

شما در چه برنامه‌ای تحصیل می‌کنید ، دانشجوی داخلی هستید یا بین‌الملل و آیا در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنید. هزینه شهریه برای دانشگاه های کانادایی معمولا رقمی بین ۱۶ تا ۵۰ هزار دلار کانادا می باشد.

پی‌آسان مفتخر است هزینه شهریه دانشگاه های مختلف کانادا را برای دانشجویان عزیز با کمترین کارمزد پرداخت کند. (به دلیل استقرار دفتر اصلی پی‌آسان در تورنتو کانادا کارمزد دریافتی این مجموعه برای دانشگا‌ه‌های کانادایی بسیار کم است) 

ثبت درخواست
هزینه شهریه دانشگاه های کانادا

هزینه شهریه مقطع لیسانس (under graduation) دانشگاه‌های کانادا

این هزینه بسته به دانشگاه مورد نظر رقمی بین ۲۰،۰۰۰ تا ۴۰،۰۰۰ دلار کانادا در یک سال می باشد. رشته‌های هنر و انسانی معمولاً ارزان‌ترین شهریه‌ها و رشته‌های مهندسی و پزشکی معمولا گران‌ترین شهریه‌ها را دارند. رشته‌های بیزینس و مدیریت معمولاً شهریه‌های متوسط دارند ولی به علت پر متقاضی بودن این رشته‌ها معمولاً کمک هزینه‌های کم‌تری نسبت به سایر رشته‌ها برایشان ارایه می‌گردد.

خواهشمند است برای تسریع در روند پرداخت، شهریه خود را تا مرحله پرداخت ادامه دهید و سپس در سامانه پی‌آسان درخواست خود را ثبت فرمایید.

هزینه شهریه مقطع تحصیلات تکمیلی (post graduation) دانشگاه‌های کانادا

شهریه‌های این مقطع در مقایسه با مقطع لیسانس کم‌تر می‌ باشد. این هزینه بسته به دانشگاه مورد نظر و رشته تحصیلی رقمی بین ۱۵،۰۰۰ تا ۵۰،۰۰۰ دلار کانادا در یک سال می‌باشد. در این مقطع معمولاً رشته‌های مدیریت کسب و کار بیشترین شهریه را نسبت به رشته‌های مهندسی، هنر و پزشکی دارند.

شهریه دانشگاه تورنتو Toronto university

دانشگاه تورنتو که محل تولد مطالعات انسولین و سلول‌های بنیادی است، در رتبه اول دانشگاه‌های کاناداست. این دانشگاه در رتبه 29 در جهان قرار دارد و به صورت مشترک با دانشگاه ملی استرالیا دارای بیشترین شهرت در بین دانشآموزان و اساتید است.

هزینه شهریه دانشگاه تورنتو ۴۵،۰۰۰ تا ۶۰،۰۰۰ دلار کانادا در سال می‌باشد. هزینه سال های بالاتر از سال اول معمولا از سال اول بیشتر است. برای اطلاع از مبلغ شهریه رشته مورد نظر خود در دانشگاه تورنتو اینجا را کلیک نمایید.

شهریه دانشگاه مک گیل McGill university

در رتبه بندی‌های سال‌های اخیر، دانشگاه مونترال مک گیل برای کسب رتبه 35 جهان با دانشگاه لس آنجلس (UCLA) کاليفرنيا رقابت شدیدی دارد. رتبه بالای McGill تا حدودی بخاطر شیوه و روش آموزش بین‌المللی آن است، زیرا دانشجویان بین‌المللی نزدیک به 25 درصد از کل دانش جویان این دانشگاه را تشکیل می‌دهند.

هزینه شهریه دانشگاه مک گیل کانادا برای لیسانس ۲۰،۰۰۰ تا ۴۵،۰۰۰ می باشد. برای اطلاع از مبلغ شهریه رشته مورد نظر خود در دانشگاه مک گیل اینجا را کلیک نمایید.

هزینه شهریه دانشگاه مک گیل کانادا برای مقطع تحصیلات تکمیلی ۸،۰۰۰ تا ۴۵،۰۰۰ دلار کانادا در سال می‌باشد. برای اطلاع از مبلغ شهریه رشته مورد نظر خود در دانشگاه مک گیل اینجا را کلیک نمایید.

شهریه دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC)

این دانشگاه بالاترین رتبه را در سواحل غرب کانادا دارد و در بین 100 دانشگاه برتر جهان نیز قرار گرفته است.

هزینه شهریه دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا برای مقطع لیسانس ۳۰،۰۰۰-۵۰،۰۰۰ دلار کانادا در سال می‌باشد. برای اطلاع از مبلغ شهریه رشته مورد نظر خود در دانشگاه مک گیل اینجا را کلیک نمایید.

هزینه شهریه دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا برای مقطع تحصیلات تکمیلی ۵،۰۰۰ تا ۳۰،۰۰۰ دلار کانادا در سال می‌باشد. برای اطلاع از مبلغ شهریه رشته مورد نظر خود در دانشگاه مک گیل اینجا را کلیک نمایید.

برای اطلاع از سایر دانشگاه ها ( مانند دانشگاه : آلبرتا، مونترال، مک مستر، واترلو، وسترن آنتاریو، کلگری، کویین، ویکتوریا و …) می‌بایست به سایت هر یک مراجعه نموده و پس از اطلاع از هزینه، برای پرداخت به بخش پرداخت با خرید با ویزا/مستر کارت مراجعه فرمایید.

سوالات متداول

هزینه اپلیکیشن فی برای هر دانشگاه متفاوت است. برای پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه‌های کانادا می‌توانید از خدمات پی‌آسان استفاده کنید.

به دلیل استقرار دفتر اصلی پی آسان در تورنتو کانادا کارمزد دریافتی این مجموعه برای دانشگاه های کانادایی بسیار کم است

مراحل درخواست

میتوانید در سریعترین زمان ممکن درخواست خود را در پورتال پی‌آسان ثبت نمایید.

آخرین خدمات پی‌آسان

آخرین خدمات پی‌آسان
شماره تماس ایران : ۸۸۷۰۰۲۱۵−۰۲۱
شماره تماس کانادا : ۱۶۴۷۹۳۷۸۸۱۰+

اگر نیاز به مشاوره دارید با شماره تماس های دفتر ایران و کانادا تماس بگیرید و یا فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

درخواست مشاوره
درخواست مشاوره