هنگامی که تصمیم گرفتید که واقعاً می خواهید یک کمپین گوگل ادوردز راه بیندازید ، باید به این کار مشغول شوید و شروع به ساختن کمپین کنید . این جا کلیک کنید تا به سایت گوگل ادوردز بروید و حالا می‌ توانید کار را شروع کنید . از شما خواسته می شود که یک حساب کاربری بسازید ، که چند دقیقه ای وقت می برد .

 

 

به محض این که حساب شما ساخته شد و مشغول به کار شد ، قادر خواهید بود که هر تعداد کمپین گوگل ادوردز را بسازید . اولین کاری که باید بکنید این است که تصمیم بگیرید چه نوعی از کمپین گوگل ادوردز را می خواهید بسازید .

 

می توانید از بین تبلیغات جست و جو ( Search Ads ) ، شبکه ی نمایش ( display network ) ، تبلیغات خرید ( که در آن محصول شما در نتایج جست و جوی چنین محصولی نشان داده می شود ) ، تبلیغات ویدیویی ( که قرار است به صورت آنلاین روی یوتیوب و سایت نمایش داده شود ) و برنامه ی تلفن همراه جهانی ( universal app ) یکی را انتخاب کنید . ما یک تبلیغ جست و جوی سنتی می سازیم .

 

 

گوگل ادوردز  Google Adwords

 

 

در مرحله ی بعد ، انتخاب کنید که برای کدام هدف خاص می خواهید کمپین گوگل ادوردز خود را بهینه سازی کنید : ترافیک وبسایت ، رسیدن به یک هدف ( lead ) و یا فروش .

 

 

گوگل ادوردز  Google Adwords چیست

 

 

وقتی این کار را تمام کردید ، شما انتخاب خواهید کرد که چطور می خواهید انجام شدن این اهداف را برنامه ریزی کنید – آیا از طریق برقراری تماس تلفنی خواهد بود ، دانلود های برنامه های تلفن همراه خواهد بود ، و یا بازدید از سایت ؟ با این حال می توانید هر چند تایی که می خواهید انتخاب کنید . بعد اطلاعاتی را شامل این که آدرس سایت چیست ، شماره ی تلفن و یا برنامه ی تلفن همراهی که می خواهید مشتریان از آن بازدید کنند ، اضافه کنید .

 

 

گوگل ادوردز

 

 

در صفحه ی بعد ، شما کمپین خود را نام گذاری خواهید کرد . می توانید انتخاب کنید که تبلیغات نمایشی می خواهید یا نمی خواهید .

 

 

 Google Adwords

 

 

در گام بعد ، هدف های مکانی ( location targeting ) خود را اضافه کنید . این سرویس تبلیغات شما را فقط به مردمی که در مکان های مشخص هستند نشان خواهد داد . شما می توانید کشورها ، ایالت ها ، شهرها و کدهای پستی را انتخاب کنید . بلافاصله بعد از آن ، تعیین کنید که آگهی شما به چه زبانی نوشته شده است .

 

 

Google Adwords چیست

 

 

در بخش بعد ، شما می توانید استراتژی پیشنهاد قیمت خود را انتخاب کنید . هزینه به ازای هر کلیک ( CPC ) دستی تنها گزینه ای است که به شما کنترل کامل می دهد ، با این حال دیگر استراتژی های هوشمند گوگل می تواند برای مبتدی ها بهتر باشد .

 

 

راهنمای گوگل ادوردز  Google Adwords

 

 

در زیر این بخش ، بودجه ی روزانه ی خود را مشخص می کنید ، روش تحویل و تاریخ های شروع و پایان کمپین تان را تعیین می کنید . روش تحویل شما نحوه ی توزیع تبلیغات شما را تعیین می کند .

اگر « Standard » را انتخاب کنید ، هزینه ی تبلیغات شما به همان اندازه در روز گرفته خواهد شد . اگر « Accelerated » را انتخاب کنید ، گوگل هزینه را هر چه سریع تر از بودجه ی شما دریافت می کند .

 

 

راهنمای گوگل ادوردز

 

 

در زیر این بخش ، می توانید افزونه های گوگل ادوردز را به منظور فراهم کردن اطلاعات بیشتر برای بازدیدکننده ها اضافه کنید ( همیشه ایده ی خوبی است ، خصوصاً به این دلیل که این گزینه می تواند اندازه ی متن تبلیغ شما را افزایش دهد ) .

در بخش بعد ، شما کلمات کلیدی خود را انتخاب خواهید کرد . گروه کلمات کلیدی مشابه را در یک گروه تبلیغاتی قرار دهید ، اما چند گروه تبلیغاتی بسازید تا محصولات و خدمات متفاوت را نمایش دهید .

 

 

شارژ گوگل ادوردز  Google Adwords

 

 

در نهایت ، تبلیغ خود را بسازید . شما می توانید آن را در دو سرفصل و یک بخش توضیحات ، به علاوه ی هر افزونه ی تبلیغی که پیش تر انتخاب کرده اید ، وارد کنید .

 

 

چطور با گوگل ادوردز  Google Adwords  کار کنیم

 

 

بعد از این ، آگهی خود را برای نمایش ارسال کنید . کار شما رسماً تمام شده است ! همه ی چیزی که باقی می ماند نظارت بر تبلیغتان به محض آغاز شدن آن است .

 

 

آموزش کامل گوگل ادوردز  Google Adwords

 

 

گوگل ادوردز می تواند سرمایه گذاری بزرگی باشد ، هم از لحاظ زمان و هم از لحاظ مالی ، اما یک سرمایه گذاری خوب است . شبکه ی جست و جو می تواند شما را مطمئن کند که تبلیغات شما در جست و جوهای کاربرانی که به دنبال کالاها و خدمات نام تجاری ای مثل شما هستند ، رتبه خواهد گرفت ، و شبکه ی نمایش می تواند برای بازجذب کاربران قدیمی و یا کمپین های کشف مشتری استفاده شود . با این حال سیستم می تواند پیچیده باشد ، چیزهایی بسیاری وجود دارد که می توانید از طریق آن به دست بیاورید ، و کاملاً ممکن است که کمپین های سودآوری را راه اندازی کنید که هزینه به ازای هر کلیک ( CPC ) های پایینی دارند ، و حتی با کوچکترین بودجه های بازاریابی نیز این کار ممکن است .

 

اگر داخل ایران هستید و قصد استفاده از خدمات و تبلیغات آنلاین گوگل ادوردز Google Adwords را دارید ، میتوانید از خدمات سایت پی آسان در این زمینه استفاده کنید : 

 

مطالب مرتبط :