کارت بانکی بدون مرز

همانطور که اطلاع دارید، شبکه شتاب در ایران این امکان را فراهم کرده‌است که در سراسر ایران و توسط کارت هر بانک ایرانی به صورت حضوری یا اینترنتی، پرداحت ریالی انجام شود. ویزا کارت و برخی شرکت‌های دیگر نیز این خدمت را در سطح جهانی محقق کرده‌اند و امروزه دارندگان ویزا کارت می‌توانند در تعداد زیادی از کشورهای جهان به راحتی خرید کنند، به حساب‌های دیگر پول واریز کنند و تبادلات بانکی انجام دهند.

برای بررسی جزئیات بیشتر در مورد ویزا کارت‌ با ما همراه باشید.

فهرست:

ویزا کارت چیست؟

شرکت ویزا   ویزا کارت چیست یک شرکت چند ملیتی و ارائه دهنده خدمات جهانی مالی و اعتباری است که دفتر مرکزی آن، واقع در ایالت کالیفرنیا آمریکاست. این شرکت با نشان تجاری ویزا کارت خدمات گستره خود را انجام می‌دهد. ویزا کارت از مشهورترین شبکه‌های پردازش مالی دنیاست و از مهم‌ترین رقیب‌های ایت شبکه، می‌توان به مسترکارت اشاره کرد.

پایگاه‌های داده این شرکت از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و در برابر حوادث طبیعی و یا جنایی به شدت محافظت ‌شده و به طور مرتب ارتقا می‌یابد. حجم پردازش این سیستم‌ها بسیار بالاست و قادر است بیش از 30000 معامله به ارزش 100 میلیارد دلار را در هر ثانیه پردازش کند!

نحوه ارائه خدمات ویزا کارت

ویزا کارت به طور مستقل در غالب یک بانک، خدماتی مانند صدور کارت، شارژ مجدد کارت و … را برای مشتریانش انجام نمی‌دهد و این اقدامات را به بانک‌ها و موسسات مالی محول کرده و این سازمان‌ها تحت نظارت ویزا کارت درخواست مشتریان را پاسخ می‌دهند. مانند شبکه شتاب ایران که توسط تمامی بانک‌های عضو این مجموعه ارائه می‌شود.

در این میان سازمان‌های صادر کننده ویزا کارت، شرایط و قوانین مخصوص به خود را اعمال می‌کنند و تعداد بسیار زیادی از این شرکت‌ها در سراسر دنیا خدمات ویزا کارت را ارائه می‌دهند.

ویزا کارت چیست

ویزا کارت در ایران

با توجه به تحریم‌های اعمال شده، در حال حاضر امکان استفاده از شبکه‌های بانکی بین‌المللی همچون ویزا کارت و مستر کارت وجود ندارد. ممکن است در آینده تحریم‌ها برداشته شود و بانک‌های ایران نیز به این شبکه‌ها متصل شوند اما هم‌اکنون برخی شرکت‌های ایرانی با مشارکت کشورهای دیگر مانند ترکیه و کانادا این امکان را برای هم‌وطنان عزیز فراهم کرده‌اند تا مردم ایران نیز بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

مجموعه پرداخت هوشمند آسان با نام تجاری پی‌آسان از سال ۱۳۸۷ تا اکنون و با در اختیار داشتن دفاتر دائمی در تهران و تورنتو، خدمات پرداخت بین المللی را با کمترین هزینه و امن‌ترین روش به ساکنان محترم کشور ایران با افتخار ارائه می‌دهد. در صفحه «خدمات» مربوط به این مجموعه، می‌توانید لیست فعالیت‌های قابل ارائه را ملاخظه بفرمایید.

مزایای خرید ویزا کارت

  • ویزا کارت به عنوان یک کارت بانکی بین‌المللی، کاربردهای متنوعی دارد که در ادامه به مهم‌ترین مزایای این کارت بانکی اشاره خواهیم کرد:
    • خرید آنلاین از وب‌سایت‌های سراسر دنیا
    • امکان حمل آسان پول در سفرهای خارج از ایران
    • قابلیت استفاده از اینترنت بانک و برنامه‌های مختلف مدیریت حساب
    • رزرو هتل و بلیط هواپیما همراه با تخفیف‌های ویژه که ویزاکارت همواره به مشتریان خود ارائه می‌دهد
    • استفاده از دستگاه‌های خودپرداز در بیش از 200 کشور که ویزاکارت را پشتیبانی می‌کنند
    • نقد کردن پول به دلار و یا یورو
    • قابلیت اتصال ویزاکارت به کیف‌پول‌های اینترنتی همچون پی‌پال، پرفکت مانی، اسکریل و وب‌ مانی و استفاده از مزایای آنها
    • امکان عضویت آسان در وب‌سایت‌هایی که برای اهراز هویت درخواست اطلاعات کارت بانکی بین‌المللی دارند و خرید اشتراک این سایت‌ها
    • هزینه پایین تراکنش‌های مالی و نمایش گردش حساب به صورت رایگان

استفاده‌های رایج ویزا کارت در ایران

علاوه بر مواردی که برای استفاده‌های رایج از ویزا کارت در قسمت مزایای خرید ویزا کارت نام‌ برده‌شد، موراد دیگری نیز قابل ذکر است که بیشتر مربوط به ساکنان کشور ایران است. باتوجه به شرایط روابط بین‌المللی در ایران، خرید ویزا کارت برای ارتباط بیشتر با شرکت‌ها و موسسات کشورهای دیگر، مورد استفاده قرار می‌گیر از جمله:

انواع ویزا کارت

قابل ذکر است، عمده این خدمات توسط مجموعه پی‌آسان به ایرانیان عزیز ارائه می‌شود که در منوی پرداخت‌های بین‌المللی قابل دسترسی‌ست. پی‌آسان تجربه پرداختی امن، سریع و کم‌هزینه را برای شما به ارمغان خواهد آورد و در حفظ آرامش خاطر شما همواره نهایت تلاش خود را به عمل می‌آورد.

انواع ویزا کارت

به طور کلی ویزا کارت‌ها به دو دسته فیزیکی و مجازی تقسیم می‌شوند و هر کدام انواع مختلفی دارد که محدودیت‌ها و قابلیت‌های هر یک، توسط بانک و یا موسسه صادرکننده تعیین می‌شود.

ویزا کارت فیزیکی

این نوع ویزا کارت‌ها به صورت کارت بانکی ِ فیزیکی صادر می‌شوند و قابلیت استفاده به صورت آنلاین و یا حضوری توسط دستگاه‌های خودپرداز (ATM) در سرار دنیا را دارا می‌باشند. ویزا کارت‌ها در ده‌ها میلیون مکان در سراسر جهان پذیرفته می‌شوند و توسط حداقل 1.9 میلیون دستگاه خودپرداز در بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان، امکان دسترسی به پول نقد را فراهم کرده‌اند. ویزا کارت‌های فیزیکی عبارت است از:

ویزا کارت اعتباری (VISA Credit Card)

دارندگان این نوع کارت می‌توانند حتی زمانی که در حساب خود پول کافی ندارند، توسط ویزاکارت اعتباری تا سقف مشخصی پرداخت انجام دهند و روزهای بعد این مبلغ را به حساب خود واریز کنند اما هر چه دیرتر اقدام به پرداخت نمایند، مبلغی اضافه به عنوان جریمه از حساب کسر می‌شود.

برای دریافت این کارت، لازم است درآمد صاحبان حساب مورد بررسی قرار گیرد و گردش حساب تضمین شده‌ای داشته باشد. امکان صدور این دسته از ویزا کارت‌ها در اغلب اوقات برای ایرانیان امکان‌پذیر نیست.

ویزا کارت نقدی (VISA Debit Card)

برخلاف ویزا کارت اعتباری، این نوع ویزاکارت قابلیت پرداخت بیش از میزان موجوذی را ندارد و در مقابل با شرایط آسان‌تری صادر می‌شود. کارت‌های بانکی در ایران شبیه به این نوع هستند و ویزا کارت‌های صادر شده برای ایرانیان عمدتاً از این نوع می‌باشد.

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، ویزا کارت‌ها با توجه به موسسه ارائه کننده کارت، دارای برخی انواع و ویژگی‌های متفاوتی هستند و علاوه بر مواردی که در قسمت مزایای ویزاکارت نام برده شد در ادامه به رایج‌ترین دسته از ویزا کارت‌ها و قابلیت‌های منحصربه فردشان اشاره خواهیم کرد:

ویزاکارت نقدی کلاسیک (VISA Debit Classic Card)

از محبوب‌ترین ویزا کارت‌ها، ویزاکارت کلاسیک است که اکثر قابلیت‌های مورد نیاز یک کارت بانکی بین‌المللی را دارد. با توجه به قیمت به صرفه‌تر نسبت به بقیه ویزاکارت‌ها، خرید این دسته در بین مردم دنیا رایج‌تر است.

خرید ویزا کارت

مشخصه‌ها

ویزاکارت نقدی کلاسیک

ویزاکارت نقدی گلد

ویزاکارت نقدی پلاتینیوم

قابلیت اتصال کارت به یک حساب بانکی بین‌المللی دارد دارد دارد
شماره IBAN اروپا دارد دارد دارد
کد سوئیفت بین المللی دارد دارد دارد
امکان دریافت صورتحساب کاغذی برای ارائه به مراکز مختلف مانند سفارت‌خانه دارد دارد دارد
درج نام صاحب حساب روی کارت دارد دارد دارد
قابلیت شارژ نامحدود حساب ویزا کارت دارد دارد دارد
چیپ امنیتی EMV * دارد دارد دارد
امکان ارسال حواله به حساب‌های بین‌المللی دارد دارد دارد
ارسال SMS تمامی تراکنش‌ها دارد دارد دارد
مشاهده تراکنش‌ها در لحظه دارد دارد دارد
پرداخت آفلاین ** ندارد دارد دارد
امکان اجاره خودرو در کشورهای مختلف ندارد دارد دارد
قابلیت استفاده از تخفیف‌های برخی شرکت‌ها برای ویزا کارت ندارد ندارد دارد
امکان استفاده از سالن استراحت فرودگا‌ها به صورت رایگان ندارد ندارد دارد
میزان محدودیت برداشت نقدی (به دلار $) 1000 3000 7000
میزان محدودیت خرید اینترنتی (به دلار $) 2000 5000 بدون محدودیت
هزینه صدور پایین متوسط بالا

*  روش دیگری از پرداخت که در برخی مراکز مانند فرودگاه‌‌ها برای مواردی خاص مانند زمانی که دستگاه کارت خوان به شبکه وصل نیست از آن استفاده می‌شود.

** روش امنیتی کارت‌های الکترونیکی فیزیکی که اطلاعات در چیپ‌‌ست کوچکی روی کارت تعبیه شده که برخلاف کارت‌های مغناتیسی (مانند کارت‌های بانکی فعلی ایران)، امکان کپی‌برداری ندارد.

ویزاکارت نقدی گلد (VISA Debit Gold Card)

بازرگانان و تجّار بیشتر از این نوع کارت استفاده می‌کنند که قابلیت‌های بیشتری را نسبت به ویزاکارت کلاسیک دارا می‌باشد. این ویزا کارت برای افرادی که سفرهای خارجی زیادی در سال انجام می‌دهند نیز توصیه می‌شود.

خرید ویزا کارت نقدی

ویزاکارت نقدی پلاتینیوم (VISA Debit Classic Platinum)

پلاتینیوم کارت دارای بالاترین امکانات است و مناسب افرادی با تراکنش‌های روزانه بالا می‌باشد. علاوه بر قابلیت‌های ویزاکارن گلد، قابلیت‌های ویژه این کارت عبارت است از:

ویزا کارت خرید آنلاین

ویزا کارت پیش‌پرداخت (VISA Prepaid Card)

کارت‌های پیش‌پرداخت حاوی مقدار مشخصی ارز بوده و به حساب‌های بانکی متصل نیستند. یعنی امکان واریز به صورت حواله بانکی به این کارت موجود نیست. البته برخی از این کارت‌ها قابل شارژ توسط پرداخت از روش‌های دیگر به غیر از حواله بانکی می‌باشند. کارت‌های هدیه بانکی از این نوع می‌باشند.

ویزا کارت هدیه

مزایای خرید ویزا کارت هدیه  (VISA Gift Card)

  • امکان صدور به صورت ویزا کارت فیزیکی توسط پست و یا به صورت مجازی (ارسال اطلاعات ویزا کارت از طریق ایمیل و امکان استفاده از کارت تنها به صورت پرداخت آنلاین)
  • انتخاب میزان مبلغ دلخواه برای ویزا کارت هدیه (این ویزا کارت‌ها غیر قابل شارژ مجدد می‌باشند)
  • امکان خرید از تمام فروشگاه‌ها و درگاه‌های پرداخت مجازی که ویزا کارت را پشتیبانی می‌کنند
  • امنیت مناسب ویزا کارت (دارای چیپ امنیتی EMV)
  • در صورت مفقودی ویزا کارت هدیه، امکان انتقال موجودی به کارت جدید

ویزا کارت مجازی(VISA Virtual Card)

ویزا کارت‌های مجازی نوعی از ویزا کارت پیش‌پرداخت است اما تنها قابل استفاده در پرداخت‌های آنلاین می‌باشند و کارت فیزیکی صادر نخواهد شد؛ در نتیحه هزینه خرید این نوع ویزا کارت از بقیه کمتر است. این ویزا کارت‌ها به صورت آنلاین به فروش می‌رسد و در همان موقع صادر می‌شود. با دریافت اطلاعات کارت از جمله شماره 16 رقمی کارت، تاریخ انقضا، کد CVV و رمز اینترنتی، شخص صاحب کارت می‌تواند تبادل ارزی اینترنتی و یا تلفنی انجام دهد.

ویزا کارت مجازی

نکته مهم در مورد ویزا کارت مجازی قابلیت شارژ مجدد این کارت‌هاست که اغلب غیرقابل شارژ هستند اما برخی از این ویزا کارت‌ها به میزان سقف تعریف شده از طرف شرکت یا بانک صادر کننده امکان شارژ دارد .

ویزا کارت مجازی(VISA Virtual Card)

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد زمانی که قصد ورود به سایت اینترنتی غیر ایرانی و یا نصب نرم‌افزاری را دارید، ابتدا از شما درخواست می‌شود برای اثبات هویت خود اطلاعات کارت بانکی بین‌المللی خود را وارد کنید. هنگام وارد کردن این اطلاعات هزینه‌ای از شما کسر نمی‌شود و این فرم صرفا جهت تایید هویت شماست و حتی ممکن است اطلاعات کارتی که وارد می‌شود موجودی نداشته باشد.

در این مواقع می‌توانید از کارت‌های اعتباری مجازی رایگان استفاده کنید. سایت‌های اینترنتی متعددی این کارت‌های رایگان را ارائه می‌دهند. در حقیقت این سایت‌ها از الگوریتمی خاص برای تولید یک کارت اعتباری معتبر استفاده می‌کنند که از این اطلاعات توسط برنامه‌نویسان برای اهداف مختلفی استفاده می‌شوند، مانند تست سیستم مالی یک وب‌سایت در هنگام طراحی.

در ادامه به شناخته‌شده‌ترین آن‌ها اشاره خواهد شد:ل

  • ویزا کارت مجازی رایگان از پی‌پال
  • ویزا کارت مجازی رایگان از Just Use App
  • ویزا کارت مجازی رایگان با استفاده از Pre Post SEO

خرید ویزا کارت مجازی رایگان با استفاده از پی‌پال

در این روش لازم است حساب پی‌پال (PayPal) داشته باشید. پی‌پال نیز یک شبکه آنلاین انتقال ارز توسط حساب‌های مجازی و در واقع، یک کیف پول الکترونیک است. این سیستم همچون شبکه‌های بین‌المللی مالی دیگر از اینترنت ایران قابل استفاده نیست و به نرم‌افزارهایی برای تغییر آدرس آی‌پی (IP) ایران نیاز دارد.

برای خرید ویزا کارت مجازی رایگان، ابتدا توسط برنامه‌های محتلف آدرس آی‌پی ایران را تغییر دهید و وارد یک حساب پی‌پال شده و در سایت Developer PayPal، از منوی Toolsبا انتخاب گزینه Credit Card Generator، می‌توانید کارت بانکی مجازی رایگان تهیه کنید.

ویزا کارت رایگان

انواع مختلفی از این کارت‌های مجازی قابل خرید هستند از جمله: ویزا کارت، مستر کارت، امریکن‌اکسپرس و … . کد CVV ویزا کارت برای این نوع کارت‌های مجازی رایگان 123 می‌باشد و برای تاریخ انقضای این کارت‌ها هر تاریخی در آینده مورد قبول است.

خرید ویزا کارت مجازی رایگان با استفاده از Just Use App

خرید ویزا کارت

توسط این سایت نیز می‌توان ویزا کارت مجازی رایگان تهیه کرد که اطلاعات کامل کارت بانکی را در اختیار شما قرار خواهد داد اما برای استفاده از این خدمت، لازم است یک حساب کاربری به کمک آدرس ایمیل بسازید و بعد گزینه کارت رایگان را انتحاب کرده و ویزا کارت را دریافت کنید.

خرید ویزا کارت فیزیکی

خرید ویزا کارت رایگان از Pre Post SEO

از طریق این سایت ‌می‌توانید به راحتی و بدون وارد شدن به حساب کاربری، کارت‌های مجازی رایگان با اطلاعات کامل تهیه کنید. کارت‌هایی مانند ویزا کارت، مستر کارت، امریکن‌اکسپرس، دیسکاور و … . فقط کافیست نوع کارت بانکی مثلا Visa را انتخاب کرده و بقیه اطلاعات برای شما ساخته می‌شود. همچنین می‌توانید هر یک از اطلاعات کارت را به دلخواه انتخاب کنید. در قسمت Quantity نیز می‌توانید تعداد کارت‌هایی که مایل به تهیه هستید وارد کنید.

خرید ویزا کارت مجازی

هنگام دریافت ویزا کارت رایگان، با انتخاب گزینه Get Full Address می‌توانید اطلاعات شخصی صاحب کارت را مشاهده کنید از جمله آدرس خانه، کد پسنی، تلفن تماس و … که ممکن است مورد نیاز باشد.

خرید ویزا کارت مجازی

خرید ویزا کارت

سخن پایانی

امروزه با افزایش ارتباطات بین‌المللی، استفاده از شبکه جهانی پردازش‌های مالی، امری غیرقابل انکار است و شبکه‌های تراز اولی همچون ویزاکارت این مهم را در بالاترین کیفیت و امنیت فراهم می‌کنند. ما مردم ایران نیز به عنوان عضوی از جامعه جهانی، شایسته است وارد عرصه شویم و هویت خود را به عنوان یک شهروند الکترونیک حفظ کنیم.

مجموعه پی‌آسان با فراهم آوردن تیمی از جوان‌های با انگیزه، تلاش دارد در هر شرایط و با وجود هرگونه کمبود و کاستی‌ها، مردم ایران را هر چه بیشتر با جامعه بین‌المللی نزدیک کند و تا حد امکان خدمات الکترونیک جهانی را که برای تمام مردم دنیا ارائه شده، با احترام به هم‌وطنان کشور خود نیز تقدیم گرداند.