جابه بایی پول از طریق اینترنت بسیار ساده تر از گذشته شده است چه در مواردی که قصد پرداخت قبض هایتان را داشته باشید چه قصد قصد خرید کالا از اینترنت. خدمات بسیار زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند که به راحتی با شماره تلفن یا ایمیل خود، پولتان را جا به جا کنید. این هفته ما پنج تا از بهترین ها را به انتخاب شما بررسی می کنیم.

اول این هفته از شما پرسدیم که کدام روش بهرین راه برای انتقال پول از طریق اینترنت می باشد ، کدام روش ایمن ترین و در عین حال ساده ترین می باشد و همچنین دستمزد پایین تری می گیرد.

نرم افزار Square Cash

ارسال پول به دیگران از طریق اینترنت

نرم افزار Square Cash یک برنامه ی سریع و منعطف می باشد که برای سیستم عامل های اندروید و IOS وجود دارد و این فرصت را برای شما فراهم می آورد که در چند دقیقه به راحتی پولتان را جا به جا کنید. آنچه که شما برای استفاده از این نرم افزار نیاز دارید یک گوشی هوشمند و یک آدرس ایمیل و البته یک حساب بانکی که از طریق این نرم افرار به آن متصل شوید. شما حتی میتواند از سرویس $cashtags استفاده نمایید که از طریق آن افراد دیگر میتوانند به سادگی برای شما پول واریز نمایند. بهتر از همه ی اینها، جابه جایی پول از طریق این نرم افزار رایگان بوده به این معنا که آنها هزینه ای بابت جابه جایی پول از شما نمی گیرند در صورتی که حسابتان شخصی باشد. اما اگر حسابتان تجاری باشد ۱.۵٪ از تراکنش شما کسر می شود.

بسیار از شما که از این نرم افزار پشتیبانی کردید از استفاده از این نرم افزار رضایت کامل داشتید،‌ بعضی از شما از سرعت خوب و راحتی جابه جایی پول سخن گفتید و برخی دیگر گفتید که پول شما در عرض چند دقیقه در حساب بانکی مورد نظرتان قرار می گیرد و نیازی نیست که چند روز منتظر بمانید. بعضی از شما گفتید که انجام این همه کار به صورت رایگان مانند یک جادو می باشد.

تعدادی از شما به درستی به این قضیه اشاره کردید که یکی از مشکلات این نرم افزا این است که  فقط محدود به امریکا می باشد. اما کسانی که  در امریکا از این نرم افزاز استفاده می کنند آنرا یک نرم افزا بسیار مفیدی می دانند. یکی از شما اشاره کردید که با وجود اینکه شما و همسرتان در یک بانک حساب دارید از این نرم افزار به منظور جابه جایی پول استفاده می کنید. اگر می خواهید نظرات بیشتری در مورد این نرم افزارها بخوانید به لینک زیر بروید: از اینجا بخوانید.

ارسال پول به دیگران از طریق اینترنت

اگر دنبال شرکتی هستین که تمام مراحل پرداخت را از طریق گوشی برایتان امکان پذیر کند، ‌احتمالا آن شرکت Venmo می باشد. این نرم افزار بسیار محبوب که هم قابل اجرا در سیستم عامل اندروید می باشد هم در سیستم عامل IOS،‌فرآیند پرداخت و جابه جایی پول را به صورت رایگان و فقط باداشتن یک شماره تلفن یا آدرس ایمیل برایتان انجام می دهد. دریافت یا ارسال از طریق این نرم افزار رایگان می باشد اگر از کیف پول Venmo خود استفاده کنید یا اینکه از حساب بانکی یا debit card متصل خود به این برنامه استفاده نمایید.

اگر از کارت اعتباری استفاده نمایید می بایستی ۳٪ دستمزد پرداخت نمایید. اگر حساب بانکی داشته باشید، پرداخت پول از طریق این نرم افزار برایتان به راحتی پراخت پول نقد می شود (‌اگر مایل باشید شما می توانید از آن به عنوان یک کیف پول استفاده نمایید). تراکنش هایی که انجام می دهید می تواند هم در معرض عموم باشد و هم شخصی باشد ( هرچند که در معرض عموم قرادادن تراکنش ها مضحک به نظر می رسد). همچنین شما می توانید پول موجود در کیف پولتان در این نرم افزار را به حساب بانکیتان منتقل نمایید. این انتقال معمولا در حدود یک روز به طول می انجامد.

بسیاری از شما از این نرم افزار به خاطر داشتن بیشترین کاربر تعریف کرده اید با این وجود که خدمات این نرم افزار فقط محدود به امریکا می شود. همچنین به خاطر معتبر بودن آن که به راحتی می توانید به دیگران بگوید که پولشان را از این طریق برایشان ارسال می کنید، آنها یا این نرم افزا را دارند یا درباره ی آن شنیده اند. بر اساس نظرات تعداد نسبتا زیادی از شما،‌ این نرم افزار در زمینه ی امنیت تراکنش مشکلات خاص خود را دارد،‌ هر چند که خیلی از شماهم گفتید که به دلیل داشتن سیستم ضد سرقت در حساب بانکی خود مشکلی با این نرم افزار ندارید.

برخی از شما نیز از سرعت و راحتی  استفاده از این نرم افزار سخن گفتید و اینکه چقدر سیستم کیف پول در این نرم افزار کار پرداخت را راحت کرده است. بعضی ها هم به این اشاره کردن که نوجوان ها هم به راحتی می توانند از آن استفاده کنند به خصوص بخشی که کمک می کند که افراد مختلف را بیابیم. لازم به ذکر است که گفته شود این نرم افزار توسط Paypal  اداره می شود. بعضی از شما هم گفتید که این نرم افزار،‌ نرم افزار محبوب نوجوانتان است. نظرات بیشتر در مورد این نرم افزار را در این لینک مشاهده بفرمایید: از اینجا مطالعه کنید.

نرم افزار Google Wallet

ارسال پول به دیگران از طریق اینترنت

نرم افزار انتقال پول Google Wallet این اجازه را به شما می دهد که به راحتی و به سادگی برای دیگران پول ارسال نمایید، اما خدمات این نرم افزار خیلی بیشتر از این می باشد. آنچه که شما نیاز دارید یک آدرس جی میل است و اینکه ساکن امریکا باشید هرچند که این نرم افزار به صورت آزمایشی در کشور های دیگر در حال اجرا می باشد. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار، debit car، حساب بانکی و یا کارت اعتباری خود پرداخت های خود را انجام بدهید. این نرم افزا  قابل دسترس برای سیستم عامل های اندروید و IOS  می باشد و راه بسیار مناسبی برای انتقال پول می باشد اگر گوشی شما فناوری NFC دارد.

از این طریق شما می توانید یک پرداخت راحت در مغازه های و فروشگاه ها داشته باشید. حتی شما می توانید از این نرم افزار به عنوان یک کارت اعتباری فیزیکی که شرکت مستر کارت آن را حمایت می کند استفاده نمایید. این نرم افزار بسیار سریع و ساده می باشد و پولتان به راحتی از حساب کاربریتان به حساب بانکیتان منتقل می شود. نهایت زمانی که برای این جابه جایی زمان نیاز است حدود یک روز می باشد. همچنین این نرم افزار امکان انتقال رایگان پول را برای شما فراهم می کند اگر از حساب بانکی یا debit card خود استفاده نمایید.

فقط در زمانی که از کارت اعتباری خود استفاده کنید یک هزینه ای از شما کسر می کند. از همه بهتر این است که تنها با داشتن حساب کاربری جی میل خود به عنوان یک گزینه برای پرداخت به راحتی می توان از این نرم افزا استفاده کرد حتی اگر فعالیت چندانی در حساب کاربری خود نداشته باشید.

بسیاری از شما این نرم افزار را پیشنهاد کردید چرا که سرعت انتقال پول در آن بسیار عالی می باشد و این فرآیند به راحتی انجام پذیر می باشد. همچنین شما اشاره کردید که این نرم افزار برای استفاده در فروشگاه ها و یا خریدهای اینترنتی بسیار مناسب می باشد. همانطور که ماهم به آن اشاره کردیم، برخی از شما گفتید که برای استفاده از این نرم افزار می بایستی حساب کاربری جی میل داشته باشیم. همینطور اشاره شد که در این نرم افزا نیازی به امضای چیزی ندارین و به راحتی با داشتن جی میل مخاطب خود می توانید پولتان را جا به جا کنید. این نرم افزار حتی بهتر از این هم خواهد شد چرا که شرکت گوگل اعلام کرده است که نرم افزارAndroid Pay به منظور ارتقای خدمات دهی Google Wallet به این نرم افزار اضافه خواهد شد. به منظور اطلاع از دیگر نظرات کاربران می توانید به لینک زیر بروید: از اینجا بخوانید.

نرم افزار انتقال پول PayPal

ارسال پول به دیگران از طریق اینترنت

نرم افزار PayPal  تاریخچه ی جالب و طولانی دارد. این شرکت به دلیل خدمات نامطلوب از بدترین شرکت هایی بود که ما در مقالاتمان به آن می پرداختیم و در مورد چگونگی استفاده از نرم افزار های جایگزین بحث می کردیم. اما به نظر می رسد که این شرکت در سال های اخیر از خواب غفلت بیدار شده است. اگرچه همچنان مشکلاتی مانند بلوکه کردن حساب ها در زمانی که صاحبان آنها به شدت به آن نیاز دارند به چشم می خورد. اگرچه شرکت Venmo که زیرمجموعه ی  PayPal می باشد و اکثر خدمات این نرم افزار ارایه می دهد، اما تقریبا همه از PayPal استفاده می کنند.

این نرم افزار که نسخه ی اندروید و IOS را دارا می باشد به سادگی می تواند پول های شما را انتقال دهد. پول های شما در این نرم افزار انگار که در کیف پولتان هست و به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید. حتی شما می توانید از طریق این نرم افزار تعداد بسیار زیادی از فروشگاه های اینترنتی را بیاید و خرید خود را انجام دهید. ارسال پول از طریق این نرم افزار بسیار ساده می باشد و به شرط استفاده از حساب بانکی، debit card و یا حساب paypal خود ارایه ی این خدمات برای کاربران شخصی رایگان می باشد.

این نرم افزار امکان انتقال پول با ارزهای بین المللی را فراهم آورده که برای تبدیل و جابه جایی آن مقداری دستمزد کم می کند. زمانی که شما برای خرید یک کالا از این نرم افزار استفاده می کنید، شخص خدمات دهنده به میزان ۲.۹٪ تراکنش به علاوه ی ۰.۳ دلار را به صورت مازاد دریافت می کند که ممکن است آن را به شما پس بدهد. دستمزد هایی که این نرم افزار اخذ می کند کمی گیج کننده می باشد.

به طور خلاصه، حتما مطمعن شوید که تراکنش شما شخصی می باشد و به عنوان خرید کالا و سرویس تلقی نمی شود. انتقال پول از حساب کاربریتان در این نرم افزار به حساب بانکیتان ممکن تا چند روز به طول بینجامد (گاهی وقت ها تا پنج روز کاری) پس برای رو به رو شدن با آن آماده باشید.

بسیاری از شما این نرم افزار را به دو دلیل عمده پیشنهاد دادید: ۱. این نرم افزار همه جا هست وهمه یک حساب کاربری در آن دارند. ۲. در گستره ی خدمات دهی منحصر به فرد است. تعدادی از شما نیز گفتید که این نرم افزار را دوست دارید چون استفاده از آن بسیار راحت است، همه جا وجود دارد،‌ برخلاف دیگر رقیبانش انتقال ارزهای بین المللی میسر می کند و حتی کسانی که خیلی با سیستم بانکی و انتقال اینترنتی پول آشنا نیستند نیز این نرم افزار را به رسمیت می شناسند به دلیل معروف بودن آن. شما می توانید نظرات بیشتری را در این لینک بخوانید: از اینجا بخوانید.

نرم افزار انتقال پول Chase Quick Pay

ارسال پول به دیگران از طریق اینترنت

به طور شگفت انگیزی شما برای استفاده از این نرم افزار نیازی به داشتن حساب در بانک Chase ندارید، اما اگر دراین بان حساب داشته باشید برایتان بهتر است. شما می توانید در این نرم افزار حساب کاربری ایجاد کنید در صورتی که یک نفر از طریق این نرم افزار برایتان پول ارسال نماید. اما اگر شما مشتری این بانک نیستید و می خواهید این کار را خودتان بدون واسطه انجام دهید، می توانید از طریق حساب بانکیتان ( در یک بانک دیگر) و یا debit card خود در این نرم افزار حساب کاربری بسازید (‌اگرچه برای راه اندازی آن می بایستی اولین تراکنش خود را با کسی انجام دهید که در بانک  Chase حساب کاربری دارد). دریافت و ارسال پول رایگان می باشد و انجام اینکار فقط نیاز به داشتن شماره موبایل یا آدرس ایمیل می باشد.

دریافت پول بسیار سریع می باشد و در عرض چند دقیقه انجام می پذیرد. اگر شما مشتری بانک Chase باشید پول درجا آماده استفاده است. اگر مشتری این بانک نباشید معمولا کمی بیشتر طول می کشد اما نه خیلی. خدمات دهی این نرم افزار فقط در امریکا می باشد و دستمزدی بابت جابه جایی پول اخذ نمی شود.

بسیاری ازشما که این نرم افزار را پیسنهاد دادید آن را بسیار سریع و راحت توصیف کردید حتی در مواردی که قصد انتقال پول به افرادی که مشتری بانک Chase  نیستند. خیلی از شماهم نیز خلاف این را گفتید و فرمودید که این فرآیند برای کسانی که مشتری این بانک نیستند کمی سخت است. بسیاری از شما گفتید که این شرکت می بایستی خدمات دهییش را برای کسانی که مشتری این بانک نیستند ارتقا دهد و آنها بتوانند راحت تر به پولشان دسترسی داشته باشند. برای خواندن نظرات بیشتر به این لینک بروید:

http://lifehacker.com/ 

پس از بررسی این پنج شرکت برتر،‌ به منظور تعیین نرم افزار محبوب زمان رای گیری فرار می رسد:

بهترین راه برای انتقال پول به صورت آنلاین کدام است:‌

نرم افزار Square Cash: ۵۲۹ رای معادل ۲۴.۹۵٪

نرم افزار Venmo: ۳۸۶ رای معادل ۱۸.۲۱٪

نرم افزار Google Wallet: ۴۹۰ رای، معادل ۲۳.۱۱٪

نرم افزار PayPal : ۵۵۰ رای، معادل ۲۵.۹۴٪

نرم افزار Chase Quick Pay : ۱۶۵ رای، معادل ۷.۷۸٪

مجموع آرا: ۲۱۲۰ رای

شرکت افتخاری

از آنجا که میزان آرای شما بعد از این پنج شرکت به شدت کم بود، این هفته شرکت افتخاری نداریم. اما از آنجا که تعدادی از شما شرکت Bitcoin را به خاطر راحتی و امنیت انتقال پول در آن انتخاب نمودید، ما تصمیم گرفتیم به آن اشاره ی کوچکی داشته باشیم. علارقم نکات مثبتی که برای آن اشاره نمودید در اینجا نمی توانیم به مزایا و معایب این نرم افزار بپردازیم اما اگر تمایل دارید که در مورد این شرکت مباحث بیشتری بدانید به این لینک بروید: از اینجا بخوانید.

اگر زمان بررسی این لینک را ندارید می توانید به ویدعوی ۲ دقیقه ای زیر مراجعه نمایید.

 آیا چیز دیگری هست که بخواهید در مورد این شرکت ها بگویید؟‌ آیا می خواهید در مورد نرم افزارهای محبوبی که در این لیست نیامده است سخن بگویید؟ توجه داشته باشد که این پنج نرم افزار برتر براساس نظرات شما انتخاب شده است که ابتدای این هفته نظر سنجی شد. فقط به انتقاد از این نرم افزار ها نپردازید و گزینه های محبوب خود را به ما بگویید و در مورد آنها در زیر به بحث و گفت و گو بپردازید.