بازارهای مالی محل مناسبی برای چند برابر کردن پول شما هستند. اگر خود را به دانش لازم مجهز کنید قادر خواهید بود چند برابر درآمد سالانه خود را به دست آورید.

چطور با اشتراک گذاری دانش پول به دست آوریم؟

پی آسان : از آنجایی که ایجاد وبلاگ‌ها خیلی آسان شده است هر فردی از طریق اشتراک‌ گذاری دانش می‌تواند آن را در سراسر دنیا نشر دهد، در نتیجه به لطف اینترنت و شبکه‌های اجتماعی هر کس می‌تواند با چند کلیک ساده به اطلاعات مختلفی دست پیدا کند.

همچنین به لطف ایجاد خلاقیت مداوم در فناوری‌های دیجیتال، حالا می‌توان با افرادی از سراسر جهان کار کرد. به هر حال دانش برای این وجود دارد تا با دیگران به اشتراک گذاشته شود. تنها با اشتراک گذاری دانش ، تجربه و مهارت‌های افراد است که می‌توان به واقع دنیا را به جای بهتری تبدیل کرد. شیوه‌های قدیمی به اشتراک گذاری دانش تا حدودی به کار خود ادامه می‌دهند اما این صنعت به استفاده از ابزارهای فناوری، ابداع در زمینه گردآوری، تحلیل و به اشتراک گذاری دانش سریع‌تر و بهینه‌تر ادامه خواهد داد.

از شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر متن یا تصویر تا سایت‌های پخش کننده ویدئو، پادکست‌ها و سایت‌های بررسی کننده محصول، همه به در دسترس قرار دادن دانش برای همگان ادامه خواهند داد. در ادامه به چند دلیل اشاره خواهیم کرد که چرا این اقدامات بسیار مفید هستند.

دریایی از اطلاعات با اشتراک گذاری دانش

از رساندن پیام‌ها به کمک اسب‌ها و استفاده از تلفن تا استفاده از اسکایپ، فیسبوک، لینکدین، وبلاگ‌ها، انجمن‌ها، گوگل و سایر موارد مشابه، فناوری اینترنت نقش بزرگی در انتقال اطلاعات و ایجاد ارتباطات بهتر بازی کرده است.

تا حالا چند بار شده که تلاش کرده‌اید منابع اطلاعاتی خود را از طریق اینترنت به دست بیاورید؟ به عنوان مثال زمانی که در موتور جستجوی گوگل تایپ کرده‌اید، چطور  باید کیک درست را انجام داد؟ به لطف چندین میلیون کد برنامه‌نویسی گوگل می‌توان به اطلاعات مرتبط با موضوع جستجوی خود دسترسی پیدا کرد. به هر حال مطمئن هستید که نتایج جستجو بر اساس صنعت، سن و محل زندگی شما فیلتر می‌شود تا پاسخگوی نیازها و نگرانی‌های شما باشد.

تسهیل در به دست آوردن مهارت‌های جدید

با اینکه میزان اطلاعات درون اینترنت تقریباً نامحدود است اما درصد قابل توجهی از آن زیر سوال است. به همین دلیل است که میلیون‌ها کاربر اینترنت به دنبال یادگیری مهارت‌های خلاقانه یا مشاوره با افراد حرفه‌ای یا یادگیری یک زبان جدید برای برطرف کردن نیازهای خود هستند. این نوع کاربران به چیزی بیشتر از یک جستجوی ساده نیاز دارند.

امروزه بسترهای زیادی برای به اشتراک گذاری دانش وجود دارد. چیزی که کاربران جستجو می‌کنند می‌تواند در انجمن‌هایی مثل Quora یا وبسایت‌های آموزشی مثل Khan Academy با مجموعه‌ای از ویدئوها پیدا شود. همچنین بسترهایی وجود دارد که دانش‌های خاصی را ارائه می‌کند مثل وبسایت Skillshare که فرصت‌های آموزشی در زمینه عکاسی، طراحی، نویسندگی ارائه می‌کند. استفاده از این روش‌ها، اطمینان بیشتری را در مورد کیفیت اطلاعات به شما خواهد داد.

وبسایت‌هایی مثل Konversai وجود دارند که امکان چت زنده ویدئویی را به شما می‌دهند و می‌توانید هر نوع اطلاعاتی را در هر زمینه‌ای به دست آورید. این بستر کمک می‌کند تا فرایند آموزش از حالت منفعل به حالت فعال مثل دیدن ابزار به صورت زنده و تعامل زنده با معلم در بیاید. این اقتصاد فریلسنری، وبسایت‌هایی مثل Upwork و People Per Hour را با فناوری ویدئویی ترکیب می‌کند.

بهبود بهره‌وری در محیط کار

کسب و کارها از نرم‌ افزارهای همکاری سازمانی استفاده می‌کنند تا باعث بهبود بهره‌وری کار بین کارمندان و گروه‌های دیگر شوند. این موضوع به خصوص برای کارمندانی که به صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند، صدق می‌کند.

هیچ کسب و کاری مخالف این نیست که به کارمندان جدید در یک محیط امن، آنلاین و قابل کنترل مهارت‌های مرتبط با تجارت‌ خود را آموزش بدهند. این به کارمندان امکان می‌دهد تا با یک نفر صحبت بکنند، بدون اینکه محل زندگی آنها اهمیت داشته باشد و به خوبی با هم کار کنند. چرا که به درستی انگیزه می‌گیرند و به دانش‌های مورد نظر خود دست پیدا می‌کنند و در یک مسیر قرار می‌گیرند. دیگر نیازی نیست روزی ۲ تا ۸ ساعت برای پیدا کردن اطلاعات لازم وقت صرف کنند. بستر همکاری آنها، همان چیزی خواهد بود که به آن نیاز دارند.

تقویت الهام بخشی در رسانه‌های اجتماعی

میلیون‌ها کسب و کار و ایده‌ تجاری در اطراف دنیا به وسیله الهام از بقیه شکل گرفته‌اند. رسانه‌های اجتماعی از بزرگ‌ترین فراهم کنندگان این لحظات هستند. فضای مجازی پر است از پتانسیل‌هایی برای ایجاد این لحظات، مثلا در وبسایتی مثل پینترست با ایجاد صفحاتی از تصاویر، گفتن یک داستان در اینستاگرام، تبلیغات روی فیسبوک، توئیتی در توئیتر یا به اشتراک‌گذاری مقاله‌ای در وبسایت لینکدین نمونه‌هایی از این دست هستند.

حتی مکالمه‌ای ساده در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تبدیل به یک لحظه خلاقانه شود که به شما ایده‌ای جدید را الهام کند. میلیون‌ها انبار و منبع اطلاعاتی، جدای از شبکه‌های اجتماعی در دنیا وجود دارد اما از آنجایی که اغلب افراد در شبکه‌های اجتماعی قرار دارند برای کسب و کارها و همین طور دلایل شخصی مهم است که از آنها استفاده کنند. در مجموع می‌توان دانش را در هر جایی پیدا کرد. فناوری فقط کمک می‌کند فرایند پیدا کردن و استفاده از دانش تبدیل به تجربه‌ای لذت بخش‌تر شود.

ابزارها و پلتفرم‌های مختلفی برای استفاده در بازاریابی اینترنتی وجود دارد که امکان تحلیل و تبلیغ هدفمند را فراهم کرده‌اند. گوگل ادوردز و گوگل آنالیتیکس از متداول‌ترین ابزارهای کاربردی صاحبان وبسایت است. اگر نیاز به استفاده از خدمات این نوع از بازاریابی را داشتید، می‌توانید با پرداخت هزینه این خدمات از طریق پی آسان به بهترین و سریع‌ترین روش به این هدف دست پیدا کنید.