وب مانی یک سرویس پرداخت آنلاین ارز الکترونیکی است که به شما امکان می دهد تا پول را به تجار و سایر افرادی که حساب وب مانی را دارند منتقل کنید. وب مانی معاملات خود را از طریق یک سیستم “کیف پول” انجام می دهد که حساب های شما را در یک ارز الکترونیکی خاص نگه می دارند. شما می توانید یک کیف پول برای ذخیره دلارهای یورو، روبل روسیه، یورو، طلا و اوراق بهادار تنظیم کنید.

 

ثبت نام

 

مرحله 1

مرورگر اینترنت خود را باز کنید و به صفحه wmtransfer.com بروید. روی دکمه ” Sign Up Now ” کلیک کنید.

 

مرحله 2

روی دکمه Choose  کلیک کنید و یکی از گزینه های  WebMoney Keeper Mini یا Classic یا Light را انتخاب کنید . WebMoney Keeper Mini می تواند از مرورگر اینترنتی شما برای انتقال پول، محدودیت های معامله ماهانه و روزانه استفاده شود و برای کاربران نخستین توصیه می شود. Keeper Classic نیاز به دانلود یک برنامه دارد، اما فقط از ویندوز 2000 و 2003، XP و Vista پشتیبانی می کند. Keeper Lighthas یک سطح امنیتی بالاتر است و می تواند با یک تلفن همراه مورد استفاده قرار گیرد.

 

مرحله 3

اطلاعات شخصی خود (به عنوان مثال، نام کامل) و اطلاعات تماس را در فرم ثبت نام تایپ کنید. روی « Proceed» کلیک کنید. تایید جزئیات شخصی خود را در صفحه ی بعدی انجام دهید و روی « Proceed» کلیک کنید تا به «صفحه تأیید ایمیل» یا « E-mail Verification» بروید.

 

مرحله 4

آدرس ایمیل که در فرم ثبت نام وب مانی وارد کرده اید را بررسی کنید. ایمیل فعالسازی را باز کنید و از داخل آن کد فعالسازی وب مانی را کپی کنید و آن را در کادر Specify the code قرار دهید . اگر برای یک حساب «کلاسیک» ثبت نام کردید که نیاز به ثبت نام یک شماره تلفن همراه دارد، مرحله تأیید تلفن همراه را تکمیل کنید. سپس روی Proceed کلیک کنید. یک رمز عبور برای حساب خود در فضاهای ارائه شده تایپ کنید و برای تکمیل ثبت نام روی OK   کلیک کنید.

 

 

وب مانی

 

 

راه اندازی کیف پول وب مانی

 

مرحله 1

لینک  Create One را در قسمت Purses حساب وب مانی خود باز کنید .

مرحله 2

روی منوی کشویی  Currency  کلیک کنید و نوع کیف پول مناسب برای ارز مورد نظر را انتخاب کنید. برای مثال، اگر میخواهید دلارهای ایالات متحده را منتقل کنید، کیف پول WMZ  را انتخاب کنید.

 

مرحله 3

در پنجره ی Terms of Use  روی دکمه ی I Accept کلیک کنید. برای ایجاد کیف پول وب مانی روی دکمه ی Create کلیک کنید

مرحله 4

روی Add Funds to the Purse در قسمت « You Can» از حساب خود کلیک کنید. برای باز کردن یک صفحه جدید و گزینه هایی برای تامین مالی کیف پول وی مانی خود، ” Choose the Most Convenient Method to Add Funds ” را انتخاب کنید.

 

مرحله 5

روی گزینه Input Methods در سمت چپ صفحه ی مربوط به نوعیکیف پولی که تنظیم میکنید کلیک کنید. برای مثال، روی Input Method WMZ  کلیک کنید تا روش های مالی برای کیف پولWMZ  را ببینید. روش تأمین مالی مورد نظر خود را انتخاب کنید و پول خود را به کیف پول خود اضافه کنید. به عنوان مثال، روی Bank Wire  یا E-Currency Exchange کلیک کنید.

مراحل روی صفحه را برای تکمیل انتقال پول به کیف پول وب مانی خود دنبال کنید. برای مثال، روی secure WebMoney banking site کلیک کنید اگر میخواهید از حساب بانکی خود برای شارژ کردن استفاده کنید .

برای شارژ از طریق حساب بانکی ، باید مراحل مربوط به اجازه دادن به وب مانی که از حساب شما پول برداشت کند را تکمیل کنید . باید مبلغ مورد نظر را وارد کنید ، آن را پرینت بگیرید و سپس آن را امضا کنید و بعد نسخه ی امضا شده ی موافقت نامه را برای تیم مالی وب مانی فکس کنید .

در صورت استفاده از سرویس تبادل ارز الکترونیکی آنلاین، بر روی نام یک ارائه دهنده خدماتی که می خواهید استفاده کنید کلیک کنید و بعد از ثبت نام در آن مرکز، ارز الکترونیکی که میخواهید را خریداری کنید . این مراکز ارز الکترونیکی را حساب وب مانی شما انتقال می دهند ( در صورتی که هنگام خرید در سایت آن ها گزینه وب مانی و اطلاعات وب مانی خود را وارد کنید )

 

 

 

انتقال پول از ظریق وب مانی

 

 

انتقال پول وب مانی

مرحله 1

وارد حساب کاربری وب مانی شوید اگر برای حساب کاربری کلاسیک ثبت نام کرده و برنامه را دانلود کرده اید، نرم افزار WebMoney Keeper Classic را بر روی رایانه خود باز کنید.

گام 2

روی send  WebMoney  در حساب آنلاین وب مانی خود کلیک کنید. در برنامه ی classic  وب مانی روی تب Purses کلیک کنید . بر روی کیف پولی که میخواهید با با اعتبار آن پول انتقال دهید ، راست کلیک کرده و روی Send WM کلیک کنید . سپس شماره مربوط به حساب وب مانی کیف پول انتخابی را وارد کنید و بعد میزان پولی که میخواهید انتقال دهید را تعیین کنید و در صورت لزوم توضیح و تحشیه ای برای این انتقال بنویسید ( این مسئله کاربرد حسابداری برای خود کاربر دارد ).

برای تکمیل تراکنش روی OK یا Send کلیک کنید .

 

در صورتی که داخل ایران هستید و میخواهید تجارت جهانی خود را به صورت آنلاین و فرامرزی انجام دهید یا یک فریلنسر هستید که میخواهید سفارش های بین المللی بگیرید یا قصد خرید آنلاین و اعتباری از سایت های خارجی و فروشگاه های آنلاین خارج از کشور را دارید یا میخواهیدمبلغی را به خارج از کشور منتقل کنید ( یا برعکس )  میتوانید از طریق وب مانی یا پلتفرم های مشابه و با استفاده از خدمات سایت پی آسان در این زمینه اقدام کنید : 

 

 

 

مطالب مرتبط :